De vermoeidheid waar ik mijn gehele transitie al onder gebukt ga is nu door de extra drukte op mijn werk, door de vakanties van collega's en door de hitte van de afgelopen weken verveelvoudigt.
het is zelfs zo heftig dat ik deze week al een paar keer een licht misselijk gevoel had. Hoewel ik er eigelijk de energie en de puf niet voor heb moet ik morgen nog werken, daarna heb ik twee weken vrij en kan ik twee weken lang niks doen en uitrusten, hopelijk zijn die twee weken voldoende om de rest van het jaar vol te maken.
Ik heb dit natuurlijk van de week ook met mijn endo besproken en hij stelde voor om te kijken of het beter gaat met de halve dosering progynova (1 X 1 pil per dag 2 milligram) Aan de androcur kan het denk ik niet liggen daar zit ik al op een dosis van maar 10 milligram per dag, wat ook al gedaan is vanwege die vermoeidheid.
Ik vraag me af of ik de enigste ben die last heeft van dergelijke heftige vermoeidheid?
Wel duidelijk is dat hierdoor mijn transitie extra zwaar is. Ik kan alleen maar hopen dat ik sterk genoeg zal blijken te zijn om het ondanks die vermoeidheid vol te houden en dat het na mijn SRS beter zal gaan.
Groetjes,
Franciska.