Even voorstellen

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Janiek
ForumFan

Even voorstellen

Bericht door Janiek »

Hoi allemaal,

bedankt dat jullie me tot jullie forum hebben toegelaten. Een soort levensverhaal heb ik al eens op het "hallo allemaal" forum geplaatst en een profiel is er ook, maar ik wil me graag nog even kort voorstellen zodat jullie weten wie er mee luistert en na verloop van tijd steeds vaker een woordje mee zal spreken.
In het dagelijks leven ben ik getrouwd en vader van twee dochters. Sinds ruim een half jaar ben ik gestopt met vluchten voor mijn gevoelens. Nog steeds ben ik wel bezorgd en bang voor waar dat allemaal toe kan leiden, maar ervoor weglopen is geen optie meer. Inmiddels ben ik er ook wel achter dat travestie in de klassieke zin mij niet zal helpen. Wat het dan wel moet worden, daar groei ik in, maar dat vergt ook nog veel ontdekkingswerk. Het is moeilijk om dat in je eentje te doen. Gelukkig heb ik een goede (gender)therapeute en gelukkig zijn jullie er, met al jullie positieve en negatieve ervaringen, waar ik van kan leren.
Ik vermoed dat het vruchtbaar zal zijn om een poos in jullie midden te vertoeven en ik hoop dat ik, als dat zo is, na verloop van tijd ook voor jullie iets zal kunnen betekenen.

Groetjes van Jeanet
capt haok
Eredivisie

Bericht door capt haok »

Hai Jeanet, fijn dat je er bent.
Met zussen omgaan, dan ben en voel je niet meer zo alleen in deze wereld.
Deze wereld die ons niet begrijpt, en soms ook niet wil begrijpen.

Dag,
anouk
x
Misz-Toxica
dagelijks aanwezig

Bericht door Misz-Toxica »

hoi jeanet,

Welkom in ons midden en schroom niet om dingen te vragen, je kan hier altijd je verhaal kwijt.

liefs daan
I am, who i am!!!!
Miss Laura
dagelijks aanwezig

Bericht door Miss Laura »

Hoi Jeanet en Anouk,

Meiden onder elkaar is toch iets anders als kerels onder elkaar. Ik weet nu uit ervaring dat als je ervoor uitkomt dat je gewoon vrouw bent de ene helft van nederland je laat vallen, want je gaat je "verlagen" tot vrouw. Tussen de vrouwen ben je van harte welkom. De warmte die ik heb ervaren is bijzonder. Vandaag nog in de Jaarbeurs voor de kassa. Een lange rij dames (wat wil je bij de beauty-vakbeurs) en ik voor het eerst in rok er naar toe, een lekker babbeltje gemaakt met de dames om mij heen. Niets geen moeilijke gezichten, niets geen afkeuring je bent toch immers ook een van hen.
Mijn stelling: wees jezelf de rest moet er maar aan wennen, wij moeten ook aan de anderen wennen.
Wie is er op deze wereld nog normaal? Iemand met een IQ van 150? Iemand van 90 jaar? Gooi alle buitenbeentjes eens op een hoop, hoeveel blijven er dan nog over. En die overblijven zijn die dan normaal of abnormaal omdat ze niets hebben? Ik ben even de draad kwijt.

Meid je bent hier van harte welkom, maak er een leuke tijd van, want het leven duurt maar even. Zorg dat je er zoveel mogelijk uithaalt. Of je nu man of vrouw bent, maakt niets uit, het is jouw leven. Laat een ander maar leven zoals zij zijn. Ik hoop nog vaak met je te babbelen.

Groetjes,
Laura. (die doodmoe is naar een dagje beurs als vrouw en super gelukkig)
Afbeelding

Op 1-2-2008 is de rups een prachtige (meisjes)vlinder geworden
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Hoi Daan en Jeanet

Allebei welkom hier .

Jeanet, ik denk dat je je hier wel op je plaats zult voelen.
Weglopen voor je gevoel kan niet; je neemt het namelijk altijd met je mee.
Ook ik heb lang geprobeerd om mijn gevoel weg te duwen, maar onlangs besloten om aan mijn drang toe te geven en ervoor te gaan, ook al ben ik al 50.
We komen elkaar nog wel tegen hier denk ik.
Cyn.
Yanca
ff weer wat posten

even voorstellen !

Bericht door Yanca »

hoi ik ben Natasha...ben pas begonnen aan de hormonen ...ik ben 31 en woon in spijkenisse ..als je meer wil weten dan kan je dat gerust vragen

Natasha
Tjauww Yanca

Geef de tijd, de tijd
Chantal C.
Forumdiva

Re: even voorstellen !

Bericht door Chantal C. »

Sweetnatasha schreef:hoi ik ben Natasha...ben pas begonnen aan de hormonen ...ik ben 31 en woon in spijkenisse ..als je meer wil weten dan kan je dat gerust vragen
Ik weet genoeg van je... :P
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Plaats reactie