Ik was het hele gedoe in de media over de biostabiel en beetje aan het volgen. er zijn een aantal mensen die stevig aan het procederen zijn tegen heer Bruno! (goede zaak)
nu het volgende. de biostabiel blijkt dus geen patent te hebben in de wereld of in nederland! dus bij deze begin ik mijn eigen bedrijfje dat gaat beginnen met het produceren en verkopen van de genderstabiel2000.
hier onder ziet u een afbeelding van de new and improved genderstabiel 2000
enkele specifiekaties:
- Het sieraad registreerd de vrouwlijke (positeive) straling of de mannelijke straling (negatief). het sierraad zal automatisch met de goede zijde naar uw lichaam draaien. het wereled wijde gepatenteerde geslachtsveranderend magneetje (plastic kern vergult met gietijzer) past automatisch uw gemoetstoestand aan en uw lichaamelijke gewaarwording.
- Het sierraad helpt tegen alle vromen van afwijkende seksuele of geslachtelijke wensen.
- Het sierraad is heden te krijgen in slechts 1 uitvoering. deze uitvoering bestaat uit een eerder genoemde plastic magneet (vergult met gietuizer). het sierraard is afgewerkt met een echt koperen hulsel ingelegt met het man/vrouw symbool wat gemaakt is van matalic plastic.
- het sierraad is uitzonderlijk mooi afgewerkt en u zulkt zeker complimenten krijgen als u over gaat tot aanschaf van de genderstabiel2000! het sierraad is nu in een 1 malige aanbieding te koop voor slechts 245,50 euro excl verzendkosten en BTW 19%.
excl importheffing en verwijderings bijdragen 195,50 euro[/size]
WAARSCHUWING!!!!!
- U kunt de genderstabiel 2000 niet gebruiken in de buurt van andere mensen. de magneet is zo sterk dat mensen in uw direct omgeving mogelijk van geslacht of seksuele voorkeur kunnen veranderen!