Ik heb al een paar keer gelezen dat hormonen geen snoepjes zijn, maar toen vond ik dit op BeautyWeb.nl:
Borstvergrotende snoepjes
De populaire Japanse actrice en danseres Aya Sugimoto is het uithangbord van B-up Drops. De snoepjes versnellen volgens de makers de borstomvang. Ze stellen dat er een groei van één cupmaat per maand mogelijk is. Dit danken de snoepjes aan plantenextracten, waarin zich vrouwelijke hormonen bevinden.
Wetenschappers waarschuwen echter voor bijwerkingen: de vrouwelijke hormonen stimuleren namelijk ook de vetproductie. Hierdoor nemen vooral billen, buik en benen in omvang toe.
In Thailand is er een andere oplossing voor dames die problemen hebben met hun kleine borsten: een cursus 'borstvergroting'. Geen chirurgische ingreep: gewoon leren dansen! Wordt 'bossom dancing' een wereldsucces?
Dat laatste is de Thaise Borstendans die Lisa al genoemd heeft.
Borstvergrotende snoepjes.
Moderator: Moderators
- Evelieneke
- dagelijks aanwezig
Re: Borstvergrotende snoepjes.
Dus, na 3 jaar mag je zelf nieuwe letters gaan bedenken?Evelieneke schreef:Ze stellen dat er een groei van één cupmaat per maand mogelijk is.
-
in-sanne-ty
- ff weer wat posten
Je zult inderdaad maar verslaafd raken aan die dropjes!
Doet me ineens weer denken aan iets wat ik laatst voorgeschoteld kreeg:
http://www.siemprevida.com/abc.htm
Geef mij maar een grote B/kleine C, dat vind ik persoonlijk over 't algemeen 't mooist.
Doeg... Sanne...
Doet me ineens weer denken aan iets wat ik laatst voorgeschoteld kreeg:
http://www.siemprevida.com/abc.htm
Geef mij maar een grote B/kleine C, dat vind ik persoonlijk over 't algemeen 't mooist.
Doeg... Sanne...
- Evelieneke
- dagelijks aanwezig
In dezelfde categorie, nu uit Het Laatste Nieuws:
Wonderkauwgom doet borsten groeien
Wie een borstvergroting overweegt, laat de plastische chirurg nog even wachten. Een Zwitsers bedrijf lanceert een wonderkauwgom, de B2up, en pretendeert een verdubbeling van de buste te verwezenlijken.
Voordelen
De bubble-gum bevat phyto-oestrogène en een mysterieuze plant, de Funeraria Mirifica, die uitsluitend in de diepe jungle van Thailand te vinden is. Die ingrediënten zouden voor verbluffende resultaten zorgen. Wie daarboven nog een fikse portie selder en sojaproducten naar binnen werkt, krijgt binnen de drie maanden vollere borsten. Brits onderzoek toonde onlangs aan dat het product alvast anti-verouderend werkt en de lastige symptomen van de menopauze onderdrukt. Zelfs de bloedsomloop, de huid en het haar, varen er wel bij.
Risico
De kauwgom zorgt alvast voor heel wat ophef en vraag in Frankrijk. Tegelijk waarschuwt het Franse voedselagentschap voor vrouwen die risico lopen op borstkanker, en dat verder onderzoek nog moet uitmaken of dit goedje wel degelijk borstvergrotend werkt . Momenteel werden nog niet veel vrouwen met vollere borsten gevonden die al meer dan drie maanden gebruikten.
Prijs
Drie tot vier tabletjes volstaan per dag gedurende 90 dagen lang. Een rekensommetje leert dat maar liefst 360 kauwgommetjes erdoor moeten. De prijs voor 60 tabletten is 35 euro, 210 euro voor 6 doosjes.
Meer info: http://www.b2up.ch
Wonderkauwgom doet borsten groeien
Wie een borstvergroting overweegt, laat de plastische chirurg nog even wachten. Een Zwitsers bedrijf lanceert een wonderkauwgom, de B2up, en pretendeert een verdubbeling van de buste te verwezenlijken.
Voordelen
De bubble-gum bevat phyto-oestrogène en een mysterieuze plant, de Funeraria Mirifica, die uitsluitend in de diepe jungle van Thailand te vinden is. Die ingrediënten zouden voor verbluffende resultaten zorgen. Wie daarboven nog een fikse portie selder en sojaproducten naar binnen werkt, krijgt binnen de drie maanden vollere borsten. Brits onderzoek toonde onlangs aan dat het product alvast anti-verouderend werkt en de lastige symptomen van de menopauze onderdrukt. Zelfs de bloedsomloop, de huid en het haar, varen er wel bij.
Risico
De kauwgom zorgt alvast voor heel wat ophef en vraag in Frankrijk. Tegelijk waarschuwt het Franse voedselagentschap voor vrouwen die risico lopen op borstkanker, en dat verder onderzoek nog moet uitmaken of dit goedje wel degelijk borstvergrotend werkt . Momenteel werden nog niet veel vrouwen met vollere borsten gevonden die al meer dan drie maanden gebruikten.
Prijs
Drie tot vier tabletjes volstaan per dag gedurende 90 dagen lang. Een rekensommetje leert dat maar liefst 360 kauwgommetjes erdoor moeten. De prijs voor 60 tabletten is 35 euro, 210 euro voor 6 doosjes.
Meer info: http://www.b2up.ch