Vakantie koffer...

Algemeen

Moderator: Moderators

Elsa
Forumdiva

Vakantie koffer...

Bericht door Elsa »

Een nieuwsgierige vraag, zit er in de vakantie koffer ook dames kleding in? Voor diegene dan waarvan de partner op de hoogte is. Elsa
Laatst gewijzigd door Elsa op do jul 01, 2004 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

heb er wel eens over nagedacht, maar vakantie zit er voorlopig ff nie in

ik zou gewoon de spullen meenemen die ik heb, of men dat mannelijke of vrouwelijke vind, laat ik aan anderen over, wellicht de douanebambte:)

je doet niks verkeerd toch als je als man vrouwenkleding in je koffer hebt?

hooguit kan men denken dat je de koffer gejat hebt, ken lastig zijn

Joy
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Ik hou het alleen op dameskleding hehehe... hoewel ik ook wel eens zou willen uitproberen of ik nog voor man doorkan.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

drag-king?

:)
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Joanne
hoewel ik ook wel eens zou willen uitproberen of ik nog voor man doorkan.
Toch geen heimwee?
Cyn.
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Re: Vakantie koffer...

Bericht door Maruscha »

Elsa schreef:Een nieuwsgierige vraag, zit er in de vakantie koffer ook dames kleding in? Voor diegene dan waarvan de partner op de hoogte is. Elsa
Ben net een paar dagen naar Helsinki geweest, was meteen voor de 1e keer in lange tijd dat ik een week lang geen vrouwenkleren en make-up droeg. Niet dat mijn partner het niet weet, maar uit respect voor haar. Dat ze me normaal gesproken 'zo' naar mijn werk ziet gaan & thuiskomen vind ze af & toe al moeilijk genoeg. Bovendien zou ik mezelf ook niet echt op mijn gemak voelen, en dat is toch wel de bedoeling van een vakantie :)

En hoort dit niet ergens anders in dit forum thuis?
Laatst gewijzigd door Maruscha op do jul 01, 2004 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Ook ik even terug naar de topic.

Helaas laat ik ze nog even uit de koffer, want ik ga samen met mijn dochter van 7 op vacantie. En die heeft het er al moeilijk genoeg mee.
Maar daarna gaat ze nog 3 weken met mijn ex weg, en dan heb ik dus weer een soort vacantie.
Cyn.
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Uhm... hoort deze discussie wel in dit forum thuis?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Leuke vraag. Ja bij mij gaan er zeker diverse spullen mee op vakantie. Heerlijk om als er behoefte is om daar aan toe te kunnen geven.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

zoals?

Joy
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Joy,

Zoals : Make-up, pruik, rokje, truitjes, BH, Strings, kousen, sieraden, schoenen, siliconenprotheses, nagellak tjee ben ik wat vergeten om er top uit tien ?

Liefs,
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Pamela,

Dus ook op een vacantie ben je minimaal een deel van de dag of een volledige dag enfemme? En hoe ga je dan op vacantie en heb je al ervaringen enfemme?
liefs, Josette
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Pamela- schreef:Joy,

Zoals : Make-up, pruik, rokje, truitjes, BH, Strings, kousen, sieraden, schoenen, siliconenprotheses, nagellak tjee ben ik wat vergeten om er top uit tien ?

Liefs,
Ben je dan alleen op vacantie Pamela??

elsa
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Joost en alle andere,

Ja, waar ik ben dat maakt me niet uit maar ga altijd meerdere dagen weg als Pam. Lekker stappen, leuk uitgaan maakt me niet zoveel uit eigenlijk. Alleen overdag ben ik me andere ik. Laat duidelijk zijn niet elke avond hoor maar het is enorm leuk om weg te gaan in een ander land als Pam.

Ervaringen heb ik er ook mee ja. Minder leuke en hele leuke maar dat is eigenlijk altijd ons verhaal. Kan me nog wel 1 keer herinneren dat ik met me ouders ben weg geweest naar Turkije. Toen ben ik 's avonds wel Pam geweest maar door ouders alleen op hotel kamer. Op de terug weg moest mijn koffer door de scan ( alle koffers gaan door de scan by the way ) en me moeder en ik keken allebei naar de monitor en toen zei lieve mams van: Peter het lijkt wel of ik daar vrouwenkleding en hoge hakken voorbij zag komen. Je moet niet weten hoe warm ik het toen kreeg. :lol: :lol: :lol:

Leuke ervaringen allemaal. Mooie tijd om op terug te kijken.

Liefs,
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Joanne schreef:Ik hou het alleen op dameskleding hehehe... hoewel ik ook wel eens zou willen uitproberen of ik nog voor man doorkan.
Lieve schat, dat is ook travestie, vrouw in mannenkleding :D :D Ik zie het al voor me, Joanne in driedelig grijs of skatebroek met laag kruis of andere kleren :) Joanne die als nog als man doorkan. Probeer het, maar maak geen wonden van vroeger open. En die laatste zin bedoel ik serieus.

Tussen twee haakjes, ga jij nog met vacantie?
liefs, Josette
Plaats reactie