Vakantie koffer...
Moderator: Moderators
Vakantie koffer...
Een nieuwsgierige vraag, zit er in de vakantie koffer ook dames kleding in? Voor diegene dan waarvan de partner op de hoogte is. Elsa
Laatst gewijzigd door Elsa op do jul 01, 2004 17:30, 1 keer totaal gewijzigd.
heb er wel eens over nagedacht, maar vakantie zit er voorlopig ff nie in
ik zou gewoon de spullen meenemen die ik heb, of men dat mannelijke of vrouwelijke vind, laat ik aan anderen over, wellicht de douanebambte:)
je doet niks verkeerd toch als je als man vrouwenkleding in je koffer hebt?
hooguit kan men denken dat je de koffer gejat hebt, ken lastig zijn
Joy
ik zou gewoon de spullen meenemen die ik heb, of men dat mannelijke of vrouwelijke vind, laat ik aan anderen over, wellicht de douanebambte:)
je doet niks verkeerd toch als je als man vrouwenkleding in je koffer hebt?
hooguit kan men denken dat je de koffer gejat hebt, ken lastig zijn
Joy
Re: Vakantie koffer...
Ben net een paar dagen naar Helsinki geweest, was meteen voor de 1e keer in lange tijd dat ik een week lang geen vrouwenkleren en make-up droeg. Niet dat mijn partner het niet weet, maar uit respect voor haar. Dat ze me normaal gesproken 'zo' naar mijn werk ziet gaan & thuiskomen vind ze af & toe al moeilijk genoeg. Bovendien zou ik mezelf ook niet echt op mijn gemak voelen, en dat is toch wel de bedoeling van een vakantieElsa schreef:Een nieuwsgierige vraag, zit er in de vakantie koffer ook dames kleding in? Voor diegene dan waarvan de partner op de hoogte is. Elsa

En hoort dit niet ergens anders in dit forum thuis?
Laatst gewijzigd door Maruscha op do jul 01, 2004 18:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
- Chantal C.
- Forumdiva
Joost en alle andere,
Ja, waar ik ben dat maakt me niet uit maar ga altijd meerdere dagen weg als Pam. Lekker stappen, leuk uitgaan maakt me niet zoveel uit eigenlijk. Alleen overdag ben ik me andere ik. Laat duidelijk zijn niet elke avond hoor maar het is enorm leuk om weg te gaan in een ander land als Pam.
Ervaringen heb ik er ook mee ja. Minder leuke en hele leuke maar dat is eigenlijk altijd ons verhaal. Kan me nog wel 1 keer herinneren dat ik met me ouders ben weg geweest naar Turkije. Toen ben ik 's avonds wel Pam geweest maar door ouders alleen op hotel kamer. Op de terug weg moest mijn koffer door de scan ( alle koffers gaan door de scan by the way ) en me moeder en ik keken allebei naar de monitor en toen zei lieve mams van: Peter het lijkt wel of ik daar vrouwenkleding en hoge hakken voorbij zag komen. Je moet niet weten hoe warm ik het toen kreeg.
Leuke ervaringen allemaal. Mooie tijd om op terug te kijken.
Liefs,
Ja, waar ik ben dat maakt me niet uit maar ga altijd meerdere dagen weg als Pam. Lekker stappen, leuk uitgaan maakt me niet zoveel uit eigenlijk. Alleen overdag ben ik me andere ik. Laat duidelijk zijn niet elke avond hoor maar het is enorm leuk om weg te gaan in een ander land als Pam.
Ervaringen heb ik er ook mee ja. Minder leuke en hele leuke maar dat is eigenlijk altijd ons verhaal. Kan me nog wel 1 keer herinneren dat ik met me ouders ben weg geweest naar Turkije. Toen ben ik 's avonds wel Pam geweest maar door ouders alleen op hotel kamer. Op de terug weg moest mijn koffer door de scan ( alle koffers gaan door de scan by the way ) en me moeder en ik keken allebei naar de monitor en toen zei lieve mams van: Peter het lijkt wel of ik daar vrouwenkleding en hoge hakken voorbij zag komen. Je moet niet weten hoe warm ik het toen kreeg.

Leuke ervaringen allemaal. Mooie tijd om op terug te kijken.
Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Lieve schat, dat is ook travestie, vrouw in mannenkledingJoanne schreef:Ik hou het alleen op dameskleding hehehe... hoewel ik ook wel eens zou willen uitproberen of ik nog voor man doorkan.

Tussen twee haakjes, ga jij nog met vacantie?
liefs, Josette