Hoi Allemaal,
Gisteren ben ik met een goede vriendin naar het strand geweest. We
hebben er beide heerlijk van genoten. Mijn vriendin is ietsje rood op gekleurd ondanks de factor 30 zonnebrand crème die zij op gesmeerd had, terwijl ik met een zonnebrand olie met factor 2 amper kleur verschil kan zien waar mijn bikini gezeten heeft.
Ik vond het wel jammer dat ik niet kon gaan zwemmen, want daar
kreeg ik eenmaal op het strand aan gekomen best wel zin in. Maar er zitten nog twee hele kleine wondjes die nog niet helemaal dicht zitten en daarmee het zoute water in gaan lijkt me toch niet erg prettig. Bovendien zit ik nog met de inleg kruisjes die ik nog nodig heb die ook beter maar niet nat kunnen worden.
Wat me tijdens het zonnen wel opviel is dat wanneer ik op mijn rug lig en
mijn ogen open doe ik over twee heuveltjes moet kijken voor ik de zee zie.
Dat zal lijkt me snel genoeg wennen wanneer ik het vaker doe, dan weet ik op een bepaald moment niet beter meer, denk ik.
Om ongeveer half acht vonden we het tijd om ons aan te gaan kleden en iets te gaan eten in het strand tentje. Ik had geen zin om onder mijn T-shirt mijn bikini topje aan te houden dus die heb ik op het strand eerst uit
getrokken. Waarna ik me verder aan kleedde nadat mijn vriendin ook klaar was zijn we naar het strandtentje gelopen en hebben daar op het drukke terras heerlijk zitten eten en kletsen. We kletsten over van alles en nog wat onder andere ook over transen zaken zoals operaties bewegingen en manieren van doen en gedrag.
Op die momenten heb ik echt het gevoel vrij te zijn en echt helemaal
mezelf te kunnen zijn zonder me zorgen te maken wat anderen misschien wel zouden kunnen denken.
Als het weer mee wil blijven werken dan willen we maandag weer gaan, wie weet gaan we dan wel topless liggen zonnen.
dagje strand.
Moderator: Moderators
dagje strand.
Groetjes,

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Heerlijk he die vrijheid. Vind dat toch het fijnste wat ik met die SRS gewonnen heb. En wat dat zoute water betreft dat is mijns inziens juist goed voor die wondjes. Droogt lekker op en heelt dan sneller. Maar als je het zekere voor het onzekere wil nemen bel dan het ziekenhuis even op en vraag of het verstandig is te gaan zwemmen. Het lijkt mij vreselijk frustrerend op het strand te zitten terwijl je eigenlijk wel wilt zwemmen.
Zoutwateroplossingen zijn erg goed voor het schoonmaken van wonden inderdaad. Maar dan wel water waar je door het te koken zout in oplost en het daarna gebruikt om de boel schoon te maken. Wel eerst even laten afkoelen btw... Zeewater lijkt me niet verstandig, da's vast niet al te schoon.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Hoi Dames,
Ik heb zojuist de verpleeg afdeling van het Slingeland ziekenhuis even gebeld.
Het werd mij afgeraden om topless te gaan zonnen en om te gaan zwemmen. Het zwemmen mocht alleen als ik in de gelegenheid ben om het direct weer goed schoon te spoelen. aangezien die gelegenheid er op het strand niet is kan ik het zwemmen dus wel vergeten.
Het topless zonnen kan inverband met de lidtekens nog niet, die zijn nu nog te gevoelig dat kan over een paar maanden wel, maar dan is het weer er niet meer voor. Dus dat word volgend jaar pas voor mij dat ik mijn borsten ook bruin kan laten worden.
Maar ik laat mijn pret hierdoor echt niet verpesten het is gewoon te lekker om in je bikini aan het strand te kunnen liggen, zonder je ergens zorgen om te hoeven maken.

Ik heb zojuist de verpleeg afdeling van het Slingeland ziekenhuis even gebeld.
Maar ik laat mijn pret hierdoor echt niet verpesten het is gewoon te lekker om in je bikini aan het strand te kunnen liggen, zonder je ergens zorgen om te hoeven maken.
Groetjes,

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day