Hoi Allemaal,
Het is vandaag precies vier maanden geleden dat ik mijn SRS gehad heb.
Ik kan nu zeggen dat ik volledig genezen ben en gelukkig ben met het feit dat ik door gezet heb.
Ik heb geen last meer van pijn en ongemakken, of ik orgasties ben weet ik niet omdat ik dat gewoon nog niet uit geprobeerd heb. Ik heb wel gevoel in mijn klit dus ik verwacht dat een orgasme wel mogelijk is maar ik wil dit niet gaan forseren. Zo'n orgasme komt wel een keer wanneer de situatie er naar is.
Aanstaande maandag mag ik weer voor hele dagen aan het werk. Donderdag middag heb ik nog een afspraak met mijn psych van de VU en als het aan mij ligt zal dat ook de laatste afsrpaak worden. Wel wil ik donderdag nog aan Jos vragen of hij even een afspraak wil maken met Dr. de vries voor mijn adamsappel.
Vier maanden later.
Moderator: Moderators
Vier maanden later.
Groetjes,

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Hoi Mara,
Dipjes zullen er altijd wel blijven terug komen die horen nu eenmaal bij het leven. Ze zullen denk ik ook elke keer weer erger lijken dan ze in werkelijkheid zullen zijn.
Ik ben uiteraard ook blij dat het goed gaat met mee, en dat ik het gevoel heb de juiste beslissing genomen te hebben.
Dipjes zullen er altijd wel blijven terug komen die horen nu eenmaal bij het leven. Ze zullen denk ik ook elke keer weer erger lijken dan ze in werkelijkheid zullen zijn.
Ik ben uiteraard ook blij dat het goed gaat met mee, en dat ik het gevoel heb de juiste beslissing genomen te hebben.
Groetjes,

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
- Mara
- ForumDiva 2000
- Contacteer:
Maarja, wat zijn dipjes, zolang je ze toelaat en weet dat ze weer overgaan, is ermee leven, toch!? Vervelend zijn ze zeker, maar ik ben blij voor je dat je geen spijt van alles hebt, dat zal toch pas echt vervelend zijn geweest!! Ik moet zeker nog een tijdje wachten op mijn srs, heb pas un half jaar rte opzitten, zit met angst, maar niet met echte twijfels, wetend op de goeie pad te zijn, is de angst te bepalen, pure angst voor een zo grote operatie en dat het met complikaties tegenvalt en dit soort dingen, maar ik heb dus de tijd, me nog fatsoenlijk erop voor te bereiden!!
De groeten, Mara
De groeten, Mara
Hoi Mara,
Het is inderdaad een zware operatie die je zeker niet moet onderschatten. Ik vondt het kort na de operatie best wel tegen vallen. maar nu vier maanden later en terug kijkend viel het eigelijk wel mee en is het zeker de moeite waard geweest.
Het is overrigens heel gezond om twijfels te hebben wanneer je voor zo'n zware operatie staat, zolang je er maar voor zorgt dat je beslissing niet door je angst beinvloed word dan komt het best wel goed. Dit laatste geldt niet alleen voor jou, Mara, maar voor iedereen.
Het is inderdaad een zware operatie die je zeker niet moet onderschatten. Ik vondt het kort na de operatie best wel tegen vallen. maar nu vier maanden later en terug kijkend viel het eigelijk wel mee en is het zeker de moeite waard geweest.
Het is overrigens heel gezond om twijfels te hebben wanneer je voor zo'n zware operatie staat, zolang je er maar voor zorgt dat je beslissing niet door je angst beinvloed word dan komt het best wel goed. Dit laatste geldt niet alleen voor jou, Mara, maar voor iedereen.
Groetjes,

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
-->