Laseren en huid
Moderator: Moderators
- Chantal C.
- Forumdiva
Laseren en huid
'Allo 'allo,
Wat ik me afvraag is het volgende:
Als je gelaserd hebt (baardgroei dus) hoe herstelt je huid daarvan? Krijg je door hormoon gebruik toch mooie gladde huid of blijf je toch nog zien dat je gelaserd hebt?
Wat is jullie ervaring hiermee?
Wat ik me afvraag is het volgende:
Als je gelaserd hebt (baardgroei dus) hoe herstelt je huid daarvan? Krijg je door hormoon gebruik toch mooie gladde huid of blijf je toch nog zien dat je gelaserd hebt?
Wat is jullie ervaring hiermee?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Als je huid te donker is wordt de energie van het laserlicht opgenomen in je pigment en kan daar schade aan over houden. Je kan dan pigmentloze plekken krijgen. Hoe het zit met de littekentjes die je overhoudt van je baardgroei weet ik niet. Maar daar is ook een oplossing voor indien nodig. Dermabrasie of een laserpeeling halen dat weg. Maar zijn geen leuke behandelingen dus ik hoop dat dat niet nodig is. Wat dus wel nodig is, is voorkomen dat je een donkere huid hebt en vandaar dat men aanraadt niet in de zon te gaan als je onder behandeling bent bij een laserontharings centrum. Dit valt ook prima te ondervangen met een sunblock die je dagelijks op je gezicht smeert tijdens je behandeling. Is factor 40 geloof ik en best pittig aan de prijs. Maar beter dat dan witte vlekken in je gezicht.
- Chantal C.
- Forumdiva
Een net zo gladde huid als een biovrouw kun je eigenlijk wel vergeten, niet zozeer door het laseren, maar door het jarenlange scheren. Dermabrasie kan dan helpen, maar is zoals Joanne zei geen fijn iets.Chantal C. schreef:Hou je van laseren geen onregelmatige huid over dan? Ik kan me zo voorstellen dat een laserstraaltje de top-laag van je huid wegbrandt.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Bij ontharing hoor je geen huid weg te branden. De energie wordt enkel in de haarzak gestuurd en laat die corgalueren zodat er geen nieuwe haar groeit. Alleen bij laseren om de gezichtshuid te effenen wordt een heel dun laagje weggebrand maar dan zou ik eerder kiezen voor derma brasie waarbij hetzelfde gedaan wordt maar dan met behulp van een soort zandstraal. De nieuwe huid die daarna groeit is egaal en vrij van littekentjes. Maar met ontharen is dat dus niet van toepassing. Gebeurt dat wegbranden wel dan moet je heel snel opzoek naar iemand die wel weet wat ze doet.Chantal C. schreef:Hou je van laseren geen onregelmatige huid over dan? Ik kan me zo voorstellen dat een laserstraaltje de top-laag van je huid wegbrandt.
- Chantal C.
- Forumdiva
- Chantal C.
- Forumdiva
- esther-marye
- dagelijks aanwezig
- Contacteer:
- Chantal C.
- Forumdiva
-->