Korting op uw basis- en aanvullende zorgverzekering?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
I.G.Norance
dagelijks aanwezig

Korting op uw basis- en aanvullende zorgverzekering?

Bericht door I.G.Norance »

Travestie.org is op geen enkele wijze aansprakelijk voor deze informatie die hieronder wordt verstrekt:
-------------------------------------------------------------------------------

Het Verbond van Zorgverzekerden

Het Verbond van Zorgverzekerden (VVZ) is van en voor u en is een ideële organisatie, die als doelstelling heeft:

Korting te realiseren op de premie van uw basis- en aanvullende zorgverzekering U mee te laten praten over het (nieuwe)zorgbeleid
Goede doelen te steunen.
U krijgt u maximaal 10% korting op de basispremie en 20% op de aanvullende verzekering.

Door u aan te sluiten bij het VVZ heeft u samen met uw huisarts invloed op uw eigen zorgverzekering, want de Landelijke Huisartsen Vereniging werkt ook samen met het VVZ.

Hoe?

ga naar
http://www.zorgpolis2006.nl/app/zorgpolis
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Mijn vader heeft het er ook over gehad, maar hij is lid van de ANBO (is een vereniging van, voor en door 50-plussers). Ik dacht dat alleen de combinatie van lidmaatschap ANBO en VVZ die korting opleverde...

Kitty.
I.G.Norance
dagelijks aanwezig

Bericht door I.G.Norance »

Kitty,

Ik kreeg deze link idd ook via de ANBO, maar het Verbond van Zorgverzekerden (VVZ) is een aparte ideële organisatie.
Dat de ANBO dit aan haar leden stuurt heeft alleszins te maken met het feit dat dat een belangrijke doelgroep is die door de ANBO door hun ledenadministratie eenvoudig te bereiken is.

Maar iedereen kan zich vrijblijvend en gratis aanmelden.

José
Plaats reactie