In het verleden bestonden er indianenstammen,waar in de gemeenschap alles acepteerden,vanuit begrip en liefde.Dit maakte o.a. een van het volgende mogelijk.
Wanneeer een man in een stam verkoos om als vrouw door het leven te gaan.werd hij /zijdaarin gesteund,kreeg de kans om als vrouw tussen de vrouwen te leven en dezelfde taken te verichten.Alsmede zich ook als vrouw te kleden.
Wanneer een vrouw als krijger wilde leven dan werd voor haar die mogelijkheden eveneens geschapen,en mocht gekleed als man,mannentaken verichtten.
Wie ,wat en waarom was dus niet belangrijk.
Hier bwijst dat dat liefde en begrip voorelkaar,dit en nog vele andere zaken mogelijk maakten.
De pagina Van Chantal C;12 jaar voor moord op transexueel,is de moeite waard om te lezen,alsmede het daarin geplaatste artikel door lisa.
Het bewijst dat haat regeert zou dus een aanleiding kunnen zijn om de liefde toe te laten.
De mensheid is duidelijk uit balans door een tekort aan liefde!!!!
Wanneer ik niet wil weglopen voor deze situatie dan ben i k verplicht om onder ogen te zien dat ik tot deze mensheid behoord.En daarom mede verantwoordelijk ben voor wat er gebeurt op deze wereld.Wat er gebeurt in Europa.Wat er gebeurt in Nederland.Wat er gebeurt in mijn stad.Wat er gebeurd op dit forum.Wat er gebeurt in mij!!!!!!!!
Wie heeft het lef om dit te ondertekenen,i.p.v om de zaak heen draaiende antwoorden te geven.Wie durft te zeggen net als ik verantwoordelijk te zijn,voor zowel de haat als de liefde,en dan............wat doe je dan???
De acceptatie
Moderator: Moderators
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
De acceptatie
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Hoi Robin,
Ik lees een hoop woede en actiedrift in jouw bericht. Kijk ook eens op de sites van de N00dles en van de gender action group als je iets met deze actiedrift wilt doen. Overigens: als iemand (in mijn ogen) nogal aanvallend schrijft dan word ik altijd nogal kriebelig, dat had ik ook een beetje toen ik jouw bericht las... Laat je mij, als lezer, werkelijk in alle liefde vrij om het zowel eens als oneens met jou te zijn?
Dan nu de inhoud: zelf wil ik graag nog een stap verder dan de door jou en Lisa genoemde indianegroepen: ik zou graag zien dat mensen zich kleden in de kleren en vormen waar ze zich het prettigst in voelen en los van de kleren ook het gedrag vertonen waar ze zich het prettigst bij voelen. Oftewel: een man in een rok, een vrouw die al bier drinkend schuine moppen vertelt, deze en 1001 variaties op dit thema kunnen en mogen allemaal in mijn ogen.
Leef je leven zoals jij je er goed bij voelt - en laat een ander vrij om de keuzes te maken waar die ander zich goed bij voelt.
Groetjes,
Frederique
Ik lees een hoop woede en actiedrift in jouw bericht. Kijk ook eens op de sites van de N00dles en van de gender action group als je iets met deze actiedrift wilt doen. Overigens: als iemand (in mijn ogen) nogal aanvallend schrijft dan word ik altijd nogal kriebelig, dat had ik ook een beetje toen ik jouw bericht las... Laat je mij, als lezer, werkelijk in alle liefde vrij om het zowel eens als oneens met jou te zijn?
Dan nu de inhoud: zelf wil ik graag nog een stap verder dan de door jou en Lisa genoemde indianegroepen: ik zou graag zien dat mensen zich kleden in de kleren en vormen waar ze zich het prettigst in voelen en los van de kleren ook het gedrag vertonen waar ze zich het prettigst bij voelen. Oftewel: een man in een rok, een vrouw die al bier drinkend schuine moppen vertelt, deze en 1001 variaties op dit thema kunnen en mogen allemaal in mijn ogen.
Leef je leven zoals jij je er goed bij voelt - en laat een ander vrij om de keuzes te maken waar die ander zich goed bij voelt.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Chantal C.
- Forumdiva
Re: De acceptatie
Ik denk niet dat je dit bericht als uitgangspunt voor de rest kan nemen. In mijn leven heb ik (nog) geen nare reacties meegemaakt. Mijn overtuiging is dat dit te maken heeft met (onbewuste) uitstraling. "Don't f**k with me, or else..."Robinhood schreef:De pagina Van Chantal C;12 jaar voor moord op transexueel,is de moeite waard om te lezen,alsmede het daarin geplaatste artikel door lisa.
Het bewijst dat haat regeert zou dus een aanleiding kunnen zijn om de liefde toe te laten.
De mensheid is duidelijk uit balans door een tekort aan liefde!!!!
Persoonlijk vind ik de wereld niet zo gemeen en liefdeloos. Misschien is het een spiegel voor je eigen standpunt?
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Dank julie wel voor jullie reactie,de houding die ik aanneem is bewust gekozen,vandaar.Dat wil ook niet zeggen dat het juist is wat ik doe,maar dat is het spel wat ik speel.Door mijn eigen kwetsbaarheid te tonen,positief en/of negatief,geeft dat een exstra demensie.En eerlijk gezegt houd ik wel van een beetje rebeleren ,dan heb ik het gevoel dat er wat gebeurt.HaHa!!
Liefde is een onderwerp waarbij een ieder dat anders beleefd,die ruimte is er toch wel,ondanks mij indringende manier van schrijven.
en daar komt nog eens bij,dat ik een nar ben.En Ik geloof in de liefde,en dat het de wereld kan veranderen,daar blijf ik mij sterk voor maken,en hoe we dat doen,tja daar moeten we met zijn allen uit zien te komen.Jij Chantal,Frederique,neemt in ieder geval die moeite.1+1+1=3
dat doet me goed.
Mag ik zeggen dat ik van jullie hou!
Liefde is een onderwerp waarbij een ieder dat anders beleefd,die ruimte is er toch wel,ondanks mij indringende manier van schrijven.
en daar komt nog eens bij,dat ik een nar ben.En Ik geloof in de liefde,en dat het de wereld kan veranderen,daar blijf ik mij sterk voor maken,en hoe we dat doen,tja daar moeten we met zijn allen uit zien te komen.Jij Chantal,Frederique,neemt in ieder geval die moeite.1+1+1=3
dat doet me goed.
Mag ik zeggen dat ik van jullie hou!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.