T&T Avonden (Groningen)
Moderator: Moderators
- Robinhood
- ForumFan
- Contacteer:
Ik ben zelf nog nooit op een lkg t&t avond geweest ,ik weet wel dat het beschaafde bijeenkomsten zijn in vergelijking met waar ik wel bekend mee bent.Voorzover ik weet is het een vereniging met meer diepgang.
Volgens mij is dat mogelijk wat jij vraagt,met je stiefmoeder.
www.lkgtent.nl
Volgens mij is dat mogelijk wat jij vraagt,met je stiefmoeder.
www.lkgtent.nl
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
.
hallo Tijn, ik denk dat je gerust met je stiefmoeder naar de T&Tavond in Groningen kunt gaan. Hierbij de site van Groningen,Tijn schreef:even een vraagje tussendoor: mn stiefmoeder wil graag eens met mij als meid uitgaan naar zo'n T&T avond in groningen, maar we weten niet of er ook een minimumleeftijd is en of dat ook geldt als je onder begeleiding van een volwassene bent?
http://www.travestiegroningen.nl/
a.s woensdagavond is er een T&Tavond.
groetjes elsa
Hoi Tijn,Tijn schreef:even een vraagje tussendoor: mn stiefmoeder wil graag eens met mij als meid uitgaan naar zo'n T&T avond in groningen, maar we weten niet of er ook een minimumleeftijd is en of dat ook geldt als je onder begeleiding van een volwassene bent?
Je bent van harte welkom op de T&T avond in Groningen hoor. Het is een informele manier om lotgenoten te leren kennen en ervaringen uit te wisselen. En als jij komt, dan ben ik niet de jongste meer
Groetjes,
Edith
grr, psychische chantageEdith schreef:Hoi Tijn,Tijn schreef:even een vraagje tussendoor: mn stiefmoeder wil graag eens met mij als meid uitgaan naar zo'n T&T avond in groningen, maar we weten niet of er ook een minimumleeftijd is en of dat ook geldt als je onder begeleiding van een volwassene bent?
Je bent van harte welkom op de T&T avond in Groningen hoor. Het is een informele manier om lotgenoten te leren kennen en ervaringen uit te wisselen. En als jij komt, dan ben ik niet de jongste meer. Kortom, het is gewoon een open avond zonder verplichtingen. Eigenlijk is het gewoon het gezelligste café van Groningen
. En als je woensdag 22 maart komt, dan staat jou ook nog een verassing te wachten.
Groetjes,
Edith
spamqueen 
omfgwtfbbq!!one1
omfgwtfbbq!!one1