T&T Avonden (Groningen)

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

even een vraagje tussendoor: mn stiefmoeder wil graag eens met mij als meid uitgaan naar zo'n T&T avond in groningen, maar we weten niet of er ook een minimumleeftijd is en of dat ook geldt als je onder begeleiding van een volwassene bent?
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Ik ben zelf nog nooit op een lkg t&t avond geweest ,ik weet wel dat het beschaafde bijeenkomsten zijn in vergelijking met waar ik wel bekend mee bent.Voorzover ik weet is het een vereniging met meer diepgang.
Volgens mij is dat mogelijk wat jij vraagt,met je stiefmoeder.

www.lkgtent.nl
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Tijn schreef:even een vraagje tussendoor: mn stiefmoeder wil graag eens met mij als meid uitgaan naar zo'n T&T avond in groningen, maar we weten niet of er ook een minimumleeftijd is en of dat ook geldt als je onder begeleiding van een volwassene bent?
hallo Tijn, ik denk dat je gerust met je stiefmoeder naar de T&Tavond in Groningen kunt gaan. Hierbij de site van Groningen,
http://www.travestiegroningen.nl/
a.s woensdagavond is er een T&Tavond.
groetjes elsa
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

ok, bedankt :)
ik ben op die site geweest maar kon niks vinden over leeftijd, dusja :-?
lang leve het forum ;)
het ziet er alleen wel een beetje saai uit op die foto's :-?
omfgwtfbbq!!one1
Silvia_
dagelijks aanwezig

Bericht door Silvia_ »

Tijn schreef:even een vraagje tussendoor: mn stiefmoeder wil graag eens met mij als meid uitgaan naar zo'n T&T avond in groningen, maar we weten niet of er ook een minimumleeftijd is en of dat ook geldt als je onder begeleiding van een volwassene bent?
Hoi Tijn,

Je bent van harte welkom op de T&T avond in Groningen hoor. Het is een informele manier om lotgenoten te leren kennen en ervaringen uit te wisselen. En als jij komt, dan ben ik niet de jongste meer :wink:. Kortom, het is gewoon een open avond zonder verplichtingen. Eigenlijk is het gewoon het gezelligste café van Groningen :). En als je woensdag 22 maart komt, dan staat jou ook nog een verassing te wachten.

Groetjes,
Edith
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

nee, die heb ik inderdaad nog niet gezien :P
maar ik denk niet dat die helemaal verliefd rondlopen te zwijmelen op een leuke jongen/meid, wat hij/zij dan ook leuk vindt :P
en dat doet zo ongeveer 75% van de vrouwelijke bevolking van mijn school wel
omfgwtfbbq!!one1
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

Edith schreef:
Hoi Tijn,

Je bent van harte welkom op de T&T avond in Groningen hoor. Het is een informele manier om lotgenoten te leren kennen en ervaringen uit te wisselen. En als jij komt, dan ben ik niet de jongste meer :wink:. Kortom, het is gewoon een open avond zonder verplichtingen. Eigenlijk is het gewoon het gezelligste café van Groningen :). En als je woensdag 22 maart komt, dan staat jou ook nog een verassing te wachten.

Groetjes,
Edith
grr, psychische chantage :P nou ben ik benieuwd wat er me te wachten staat :P :roll:
omfgwtfbbq!!one1
Plaats reactie