Centrum Almere

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Centrum Almere

Bericht door Yil »

Hoi Allemaal,
Wat een mooi weer is het, hoop dat het zo blijft.
Wil eventjes wat vertellen over mijn uitje naar Almere.
Zo vaak ga ik niet als vrouw uit dus wou het eventjes vertellen.
Had bij Scapinno leuke zomer schoentjes gekocht die in het foldertje stonden.
Mijn teennagels verzorgd en gelakt, weinig make-up net genoeg dat die baardschaduw niet zichtbaar was.
Mijn haar in een vrouwelijke model en een rokje en een T-shirt aan.
1-2-3 en ik was vrouw.
Ik was nog niet naar het nieuwe centrum van Almere geweest en vond het wel leuk om er heen te gaan.
Dus in de auto gestapt en op weg naar Almere..
Stond ik voor het stoppenlicht deed de koppeling het niet meer, die bleef hangen en werkte daardoor niet...
getoeter van een vrachtwagen achter mij.. ze zullen wel gedacht hebben, weer een vrouw achter het stuur.. :D
Op een of andere manier kreeg ik hem wel in zijn 1 en reed zo naar de kant... ik kreeg hem er niet uit dus moest de motor uit zetten.
Ga ik eens als vrouw uit krijg ik dit weer, dacht ik, nu moet ik de Peugeot service bellen en allemaal gedoe.
Dus ik het boekje zoeken en bellen naar Peugeot service.
Was er een wachttijd...
Ik probeerde weer de koppeling en hij deed het weer, dus ik hing op en ging verder naar de parkeergarage bij het centrum..
Wat een geluk dat hij het weer deed.
Omdat het bevrijdingsdag was waren er allerlei activiteiten en was het gezellig druk.
En het was er warm..
gelukkig had ik mijn rokje aan gedaan en was het lekker luchtig.
De meeste vrouwen liepen zo dus viel ik helemaal niet op.
Ik kon ook ongestoord naar kleding zaken en naar iets leuks kijken.
Vond het leuk om iets voor het feest te kijken. want witte kleding heb ik niet en vond het wel leuk om iets wits te hebben.
Jammer genoeg is mijn budget beperkt want ik zag hele leuke kleding.
Maar daar hing ook een behoorlijk prijskaartje aan vast.
Dan maar een simpel wit rokje en topje..
Ik zag ook een heel leuk jurkje maar helaas... te duur...
Ik kon lekker ongestoord winkelen en voelde mij op mij gemak.
Het leukste vond ik zelfs toen ik in de winkel liep en er stond een kindje in de weg..
Toen zei die moeder tegen het kindje, ga eens opzij want die mevrouw wil langs.....
Ik glimlachte en ging voorbij en keek verder...
Tegen sluiting tijd ging ik weer richting auto en weer naar huis.
Was een leuk middagje uit..
Ik was verbaast dat niemand vreemd naar mij keek omdat ik als vrouw rond liep.
Ik vind Almere centrum mooi geworden, een mooie stad om uit te gaan en te winkelen.
Derya.....
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Als je passabel bent kun je zonder problemen winkelen, hoor. Men ziet dan geen T* maar gewoon een vrouw. Zolang je je mond niet opendoet val je niet door de mand (of je moet logopedie hebben gehad natuurlijk)
Jouw auto-verhaal doet me wel denken aan toen ik voor mijn intake adamsappelreductie naar Genk moest. Precies op het verste punt van de reis laat mijn auto het afweten.... 267 km van huis, maar wel bijna voor de deur van de kliniek. Sjips!! Ik ben toen eerst naar die intake gegaan, in de hoop dat mijn autootje het na mijn terugkomst weer zou gaan doen. Niet dus... :( Met horten en stoten rijd ik de snelweg op, veel rook achterlatend. Wat er nu met mijn vervoermiddel aan de hand was weet ik niet (vrouw eigen?), maar toen in Nederland binnenreed werd het probleem minder. Ik heb gelukkig mijn weg kunnen vervolgen naar huis toe...

Kit.
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Ik snap het ook niet, mijn autootje doet het altijd perfect en nu ik voor een keertje als vrouw in de auto rij alleen maar problemen.
Ik ben blij dat hij het uiteindelijk wel weer deed, een hoop moeilijkheden minder.
Als er een monteur moest komen dan had ik zeker wel wat moeten zeggen.. :-? :-?
En logopedie heb ik niet gehad, zo ver ben ik niet..
Dit was de eerste keer dat ik als vrouw alleen ging winkelen en dat op klaar lichte dag in de felle zon.
Ik ben trots op mij zelf....
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Oh, je mag zeker trots zijn op jezelf :D En al zou je wat moeten uitleggen aan een monteur.... so what? Die monteur zal je heus niet weigeren omdat je een mannenstem hebt hoor.

Kitty.
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Maar, heb je nog wat gekocht ??? ben wel nieuwsgierig eigenlijk... :oops:

Ach ik heb eigenlijk ook alleen maar 1 keer enfemme wezen windowshoppen maar wie weet...
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

mireille schreef:Maar, heb je nog wat gekocht ??? ben wel nieuwsgierig eigenlijk... :oops:
Ik heb helemaal niets gekocht. Wel wat leuks gezien maar kon mijn hand op de knip houden...
Moet uitkijken straks heb ik meer dames kleding dan mannen kleding.
Die dag heb ik wel een topje gekocht en schoenen maar dat heb ik voordat ik wegging als man gekocht.
Ik had geen zomerse schoenen en die heb ik gisteren aan gehad.

Ik weet wel dat die monteur mij niet zal wijgeren en mij zal helpen.
Maar het wachten erop.. en dan door mijn stem door de mand vallen vind ik niet zo leuk.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Hoewel ik helaas nog altijd vaker als man, dan als vrouw door het leven ga heb ik ook meer dameskleding dan herenkleding hoor. Naarmate je vaker en femme naarbuiten geweest bent zul je merken dat het steeds gemakkelijker en minder spannend wordt, want je raakt er aan gewend dat niemand je ziet, als je tenminste niet al te opvallend gekleed gaat. Heeft niet eens zozeer met passabel te maken, de meeste mensen zijn echter meer met zichzelf bezig dan met hun omgeving, dus als ze in een ooghoek een rokje voorbij zien komen is het een vrouw, daar let vrijwel niemand op hoor.

Irene
Kleine stapjes
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Wel Derya,

wij gaan regelmatig winkelen in Almere en hebben nog nooit problemen gehad. Vorige weekend vroeg mijn vriendin in een winkel om een nieuwe scheerkop voor haar scheerapparaat en toen stonden de 2 medewerkers even raar te kijken door de stemgeluid. Ik schoot op dat moment in de lach want dat is uiteraard zeer geruststellend als men je alleen door je stem erkend als een ander sexe. Maar je kunt gerust in Almere uit gaan als T-persoon. Wel 18 mei gaan wij ook naar Moordrecht vanuit Almere. Misschien zien we elkaar in Moordrecht. groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Yil
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Yil »

Ik vind Almere ook een leuke stad om te winkelen, omdat ik het al eerder kon.
Ik ga er vaak heen om te winkelen maar dan niet als vrouw.
Je kan er makkelijk parkeren of met de trein komen en het parkeren kost niet zo achterlijk duur. Vroeger was het zelfs het eerste uur gratis.
Vrijdag ben ik dan voor het eerst als vrouw gaan winkelen en ook voor het eerst in het nieuwe gedeelten in Almere.
Het is niet zo dat ik voor het eerst naar buiten ging maar wel voor het eerst alleen winkelen als vrouw.
Vroeger kocht ik mijn kleding als man en dat is een stuk lastiger en geeft veel meer spanning. Als vrouw, vrouwelijke kleding te kopen vind ik eigenlijk veel makkelijker en je hebt veel meer tijd om te kijken of iets leuk is of zelfs om het te passen.

Bea ik hoop je ook te zien in Moordrecht, ik weet niet hoe je er uit zie, ik zal vragen wie Bea is..
Plaats reactie