Bier bevat veel vrouwelijke hormonen

Algemeen

Moderator: Moderators

gast
Eredivisie

Bier bevat veel vrouwelijke hormonen

Bericht door gast »

Bier bevat enorm veel vrouwelijke hormonen.

Wetenschappelijk onderzoek heeft aangetoond dat bier veel vrouwelijke hormonen bevat. Een aantal mannen heeft (in het belang van de wetenschap) meegewerkt aan een onderzoek. Het onderzoek heeft plaatsgevonden in de plaatselijke kroeg en de mannen hebben voor dit onderzoek allen een stuk of 10 Duvels gedronken. Aan het einde van het experiment hadden ze effectief bewezen dat bier vol vrouwelijke hormonen zit:

Ze waren allemaal dikker geworden.
Ze hebben veel gepraat, zonder inhoudelijk eigenlijk iets te zeggen.
Ze konden niet meer fatsoenlijk autorijden, laat staan parkeren.
Ze konden in de verste verte niet meer logisch denken.
Ze konden onmogelijk toegeven dat we ongelijk hadden, zelfs niet wanneer dat overduidelijk het geval was.
Elke man dacht dat hij het middelpunt van het universum was.
Ze hadden hoofdpijn en totaal geen zin meer in seks.
Hun emoties waren niet of nauwelijks beheersbaar.
Ze liepen voortdurend hand in hand of arm in arm, ter ondersteuning van elkaar.
Ze moesten om het kwartier naar het toilet, en vaak allen tegelijk.
Verdere testen waren dus klaarblijkelijk overbodig.

uit: http://www.heinpragt.com/manvrouw/manvrouw.php

Liefs, Kit
Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Gaaaaaaaaaaaap! Mannen voelen zich altijd zo superieur!

Maar ok ik moet toegeven: je kan niet met ze leven, maar je kan ook niet zonder ze... :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Ik heb mannen zoals jij hier beschrijft Chantal,altijd als het Zwakke Geslacht gezien.
Ik schreef eens aan kitty,dat mannen geestelijk en kwa lichamelijk uithoudings vermogen niet eens in staat zijn om een kind te baren.

Laat ze maar lekker zuipen en voetballen kijken,lopen ze mij niet in de weg!!Opgeruimt staat netjes!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Als mannen de kinderen hadden moeten baren was het menselijk ras allang uitgestorven.

Irene
Kleine stapjes
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

mannen zouden dan op het idee komen om eieren te leggen ;)
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
Juliette
ForumFan

Bericht door Juliette »

Of die laten het door de dokter eruit halen. Mannen zijn niet zo moeilijk als ze lijken... :wink:
"Why live by the rules of a society that won't have you as a member?"
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Als ze dan maar niet de baarvader er uit halen.
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

lol :P opzich lijkt et me ook best tof om als man zwanger te kunnen raken, ben je met je vrouw aan et praten: "wil je kinderen?" "ja, maar alleen als jij ze baart" :P
omfgwtfbbq!!one1
mireille
Eredivisie

Bericht door mireille »

Tijn schreef:mannen zouden dan op het idee komen om eieren te leggen ;)

...Moet ineens denken aan zeepaardjes ? :roll:
Still hacking my gender anyway ¯\_(ツ)_/¯ Ried mai blåg!
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

nouuu,ik baar liever een zeepaardje dan dat ik een ei leg.Dan moet ik weer denken aan struisvogels,auw.
.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Bij zeepaardjes baren de mannetje Robin, struisvogels leggen (struisvogel)eieren :-)

Irene
Kleine stapjes
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Daaat weet ik want ik ben een natuurliefhebber op hoog niveau en heb daar een redelijk verstand van,vooral vogels,zeegedierte en planten.

Maar...eeeeh.. nou ....effuuuh... niet.....ikuh...ben ...efffuuuh.bezig....oempf.
.
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

nu even niet! :P
maar eieren leggen is veel slimmer dan gewoon levend baren hoor, want als er in een vroeg stadium iets mis gaat kan de mam (of de pap :P ) zich 9 maanden niet opnieuw voortplanten, loopt het risico op serieuse verwondingen bij de geboorte, en dat allemaal voor een dood kind oO
en als ie nog leeft kan et kind zelf nog es doodgaan bij de geboorte, terwijl als je een ei zou leggen dan heb je em dr na 2 weken ofzo uit? geen idee hoelang et duurt om een ei te maken, maar dan kun je na die twee weken dus weer opnieuw van bil, een nieuw eitje leggen enz. , das toch veel effectiever en veiliger =)
en daarom komen mannen dus op het idee om een ei te gaan leggen :p
omfgwtfbbq!!one1
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Nou feliciteer mij maar want ik ben de gelukkige moeder van een ei van 1.3 kg.
Bezoekuren tussen 10 uur s,ochtends en 13 uur smiddags ,want smiddags gaan wij slapie doen.

Zo onverwachts
maar snel gekomen.
Viel je bijna uit het nest
van mijn dromen
Maar nu ben je hier bij mij
mijn lieve roze ei.
Opdat niemand je zal vergeten
zul je Calimero gaan heten.

1-6-06 Robin.
.
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Tja......eieren kunnen weer gepikt worden. Veel kapers op de kust. Mijn 6 kids heb ik zelf op deze wereld gezet, iets wat een geweldige ervaring is...wie spreekt over het zwakke geslacht :wink: :wink: Vrouwen hebben een enorme kracht in zich.
groetjes elsa
Plaats reactie