Beste vrienden, kennissen, geinteresseerden,
Ooh... ooh!
het is al weer tijd voor de 2e uitzending van Radio Noodles!
Live via internet te beluisteren a.s. donderdag 29 juni om 7h in den avond via de link:
http://www.salto.nl/radio/radio_sfm.asp#
Helemaal rechts bovenin zie je een bewegend plaatje met de tekst "luister LIVE",
klik daarop.
Dan verschijnt er een popup scherm dat de radiostream weergeeft,
klik daar op StadsFM onder de knop 'radio'.
Doen!
Primeur van deze enige Nederlandse Transgenderradio:
is donderdag van 19:00 tot 20:00 uur op lokale zender Salto Amsterdam. Te ontvangen van Adam tot Nigtevecht (en ook via internet).
Te beluisteren op de golflengte van MVS radio, 106.8 FM via de ether en 88.1 FM via de kabel.
Interessante onderwerpen en gasten in deze eerste live- uitzending:
Zichtbaarheid.
Gasten.
Leuke muziek.
Het Dierenrijk.
"Raad-Het-Geluid"
(een belspelletje waar u ons voor kunt bellen!)
en
Het straatinterview
Met uw presentatorenices Bas, Judith en het 'bukakke'-meisje (Joli(e)).
We hopen natuurlijk dat je 29 juni om 19: 00 uur afstemt!
Voor meer info over Noodles en (trans)genderonderwerpen ga naar
http://www.denoodles.nl
Je kunt hier ook inloggen en reageren, meepraten etc. op het NoodlesFORUM over zeer uiteenlopende trans/ queer onderwerpen.
verspreiden van dit bericht vinden we prima!
[bron: het forum op http://www.n00dles.nl ]
Vanavond: radio N00dles
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Vanavond: radio N00dles
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Oproep
======
Wie o wie heeft de tegenwoordigheid van geest gehad om de cassetterecorder ofzo aan te zetten bij begin van het programma?
Wij zijn in de haast en de stress helemaal vergeten een minidisc in de opnameapparatuur te gooien. Dus tenzij iemand handig is geweest is de uitzending - hoe geslaagd ook - naar de eeuwige ethervelden vertrokken
Fragmenten die we vantevoren al hadden gaan we gauw online zetten hoor. En de vorige uitzending moet nu ook eindelijk gauw komen
[bron: www.n00dles.nl ]
===
Wie het heeft kan contact opnemen met Vreer van de N00dles (of met mij, dan stuur ik 't door). Eeuwige dank zal je deel zijn!
Groetjes,
Frederique
======
Wie o wie heeft de tegenwoordigheid van geest gehad om de cassetterecorder ofzo aan te zetten bij begin van het programma?
Wij zijn in de haast en de stress helemaal vergeten een minidisc in de opnameapparatuur te gooien. Dus tenzij iemand handig is geweest is de uitzending - hoe geslaagd ook - naar de eeuwige ethervelden vertrokken
Fragmenten die we vantevoren al hadden gaan we gauw online zetten hoor. En de vorige uitzending moet nu ook eindelijk gauw komen
[bron: www.n00dles.nl ]
===
Wie het heeft kan contact opnemen met Vreer van de N00dles (of met mij, dan stuur ik 't door). Eeuwige dank zal je deel zijn!
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !