Taartenbakker draagt rok

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Taartenbakker draagt rok

Bericht door Lisa met een S »

• Heeft u die stropdas zelf gevouwen? Nee, die heb ik uit de winkel van het Stedelijk Museum. Hij staat bij ieder shirt, ook bij een T-shirt. Ik draag 'm graag bij m'n zondagse kleren.
  • Bent u van de zondagse kleren? Niet echt, maar ik houd van verkleden.
  • Heeft u een verkleedkist? Ik heb een verkleedkast.
  • Wat hangt daar zoal in? Ik heb een paar mooie rokken. Daar voel ik me heel goed, heel mannelijk in. Zal wel met aardstralen of zo te maken hebben. Ik heb een heel mooie Jeans-kilt, die een vriend van mij heeft gemaakt, en een leren wikkelrok.
  • U vindt dat de rok meer door mannen gedragen moet worden? Niks moet. Ik vind het lekker om te dragen.
  • Maar u raadt wel aan om het eens te proberen? Van alles proberen is altijd goed. Ik ben daar erg van.
  • Gaat u ook wel eens als vrouw gekleed? Een enkel keer. Dan ben ik net Inge de Bruin, met van dat lange blonde haar en mijn zwemmersfiguurtje. Alleen een pruik dragen is al zo leuk. Het rare is: je blijft dezelfde, maar de wereld reageert ineens anders op je.
- Interview in Vara TV Magazine 19 september 2006 met Siemon de Jong, presentator van De taarten van Abel, elke donderdag op Nederland 3, 17:58-18:25 uur.

Afbeelding
If all else fails, buy new shoes
Plaats reactie