Borstimplantaten

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Borstimplantaten

Bericht door Irene »

Dat siliconenborsten perfect dienst kunnen doen als airbag, weet nu ook een 24-jarige vrouw uit Bulgarije. De vrouw botste zaterdag op een andere auto, nadat ze een rood stoplicht had genegeerd. Beide auto's raakten total-loss, maar de vrouw bracht het er door haar borstimplantaten levend vanaf. De vrouw moet wel opnieuw onder het mes voor nieuwe airbags, aangezien deze het begaven tijdens het ongeluk.
Bron Nu.nl

Irene
Kleine stapjes
Dorothy
ForumFan

Bericht door Dorothy »

Dat ze het er levend vanaf heeft gebracht, zal wel niet alleen door die implantaten zijn gekomen.
Maar nu.nl bedrijft wel vaker wat onnozele journalistiek.

Dorothy.
A candle loses nothing by lighting another candle.
Tijn
Eredivisie

Bericht door Tijn »

ja, heb je al dat siliconenspul even lekker in je borstweefsel, alsnog een dikke kans om dood te gaan aan een hartaanval als dat spul in je bloedbaan komt :-?
spamqueen :P
omfgwtfbbq!!one1
San10
dagelijks aanwezig

Bericht door San10 »

Ik heb enkel 'poffertjes', maar ik ben er trots op.
Ik heb te veel schrik van implantaten; dat iets in het lichaam zal verzetten en het willen gaan afstoten, daar het niet lichaamseigen is.
Siliconen of monoblock, whatever....
nee...
maar ja, is mijn keus natuurlijk.
Ik droom, dus ik ben.
gast
Eredivisie

Bericht door gast »

Dorothy schreef:Dat ze het er levend vanaf heeft gebracht, zal wel niet alleen door die implantaten zijn gekomen.
wel niet... is het nou wel of is het nou niet?? :D

Maar goed, ik hoef geen implantaten. Ik laat eerst de hormoontjes een paar jaar hun gang gaan. Ze doen hun best (bijna 80 A in 6 maanden)... Grote borsten passen gewoon niet bij mijn lichaam, en daarnaast is het vreselijk onhandig bij het hardlopen...

Liefs, Kitty.
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Kitty

Ik zit op dezelfde lijn. Ik heb ondertussen een redelijke B bereikt (ja, mijn oude BH's worden weer te klein) en ik hoef zeker geen extra ingreep om deze kunstrmatig te vergroten. Ben hier al heel blij mee, al mogen ze nog wel wat doorgroeien.
Cyn.
Vicky_
dagelijks aanwezig

Bericht door Vicky_ »

Ik heb sinds een jaar en dag siliconen implantaten en ik zou niet zonder willen. Al dat gedoe veilig..onveilig. Met de Implants van tegenwoordig is de kans op complicaties zooooo klein geworden.
Liefs en XXX Vicky

Barbie...Eat Your Heart Out...
Plaats reactie