Zoals jullie misschien gelezen hebben, heb ik deze week knoop doorgehakt en me aangemeld bij het GT.
Ben best zeker van mijn zaak maar de twijfel slaat weer toe.
Was gisteren op bezoek bij ouwe buurvrouw van me en hebben gezellig zitten kletsen over Wendy wat ze wil en hoe dat allemaal moet gaan gebeuren.
Alleen merkte ik tijdens dat gesprek dat ik weer begon te twijfelen aan mijn beslissing niet zo rigoreus van ga me weer afmelden maar toch weer twijfels te over.
Heb net de tread aanmelden GT gelezen denk herken je misschien dingen in maar werd daar ook niet echt rustiger van.
Misschien heb ik het voor mezelf verkeerd ingeschat bedoel loop op roze sinds ik me dinsdag heb aangemeld, voel me lekker voel me mezelf gisteren nog lekker geshopt enzo. Maar toch merk ik weer beetje terugval na dat gesprek gisteren.
Wat me eigenlijk het meeste bezighoud aan de opmerkingen gisteren is weet je waar je aan begint (reactie's omgeving, overzie ik de rest van me leven als vrouw) zelf denk ik van wel en toch knaagt het, en daarnaast de opmerking gisteren ja maar je hebt alleen positieve reactie's gehad wat als je negatieve reactie's krijgt van je omgeving ga je nog meer twijfelen.
En vertellen ik ben transseksueel of mensen er daadwerkelijk mee confronteren is ook nog een verschil.
Bedoel ben onderhand aan 5 verschillende opleidingen begonnen waar ik er 1 van heb afgemaakt en heb het dat hele opleidingsverhaal nu zelf geplaatst van ja hoe kun je aan een opleiding beginnen en afmaken als je nooit jezelf kunt zijn zeker in sociale\ dienstverlenende opleidingen waar je jezelf moet zijn omdat client er anders doorheen prikt zul je dat moeten nou ben nou pas mezelf aan het worden dus had die opleidingen nooit af kunnen maken.
Daarnaast ben ik impulsief dat weet ik maar bedoel ben er nu bijna een jaar mee bezig geweest echt serieus dan (was er al langer mee bezig maar nooit onder de noemer ben ik transseksueel of niet?) en heb aardig wat bergen en dalen meegemaakt in dit jaar en normaal als het moeilijk word haak ik af in impulsieve bui, nu niet wil verder ondanks allesbehalve makkelijke tijd verder dus denk dat het niet meer in een impulsieve bui is of.......
Dat bedoel ik dus twijfel, twijfel en blijf bewust\ onbewust twijfelen zijn er meer dames die dit hebben gehad of ben ik de enige.
Groetjes Wendy