20-jarige wint gratis borsten
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
20-jarige wint gratis borsten
ROTTERDAM - De winnares van een nieuw stel borsten ter waarde van 5000 euro, de 20 jarige Tamara Visser (midden op de foto). Geen gratis drank, maar een stel nieuwe borsten die vrijdagavond werden verloot veroorzaakten een stormloop bij de Baja Beach Club in Rotterdam. 325 vrouwen deden mee aan de verloting. ANP PHOTO PIETER FRANKEN
http://www.anp-photo.com/search.pp?mail ... 45&flush=1
[bron: ANP]
http://www.anp-photo.com/search.pp?mail ... 45&flush=1
[bron: ANP]
Kijk ook eens op de genderkalender !
Ja, je bent inderdaad ouderwets.Irene schreef:Ik zal wel ouderwets zijn, maar ik vind dit toch wel ver gaan, onafhankelijk of de winnaar een T of een B is.
Irene
Een hoop vrouwen willen graag grotere of mooiere borsten. Een hoop vrouwen kunnen dat niet betalen. Wat is er dan mis met een wedstrijd waarin ze dat daadwerkelijk kunnen winnen?
Tenslotte zouden ze ook aan de staatsloterij mee kunnen doen met hetzelfde doel
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Hoi hoi,
Groetjes en liefs,
Babette.
je kunt je afvragen waarom die vrouwen, waarover je het hebt, grotere of mooiere borsten willen. Persoonlijk vind ik dergelijke vormen van plastische chirurgie dubieus en op z'n zachts gezegd vrouw-onvriendelijk ( zie de docu van Sunny Bergman: hoe maakbaar is het vrouwenlichaam?). Ik vind het tekenend voor een samenleving die behoorlijk de weg kwijt is....Maruscha schreef:Ja, je bent inderdaad ouderwets.Irene schreef:Ik zal wel ouderwets zijn, maar ik vind dit toch wel ver gaan, onafhankelijk of de winnaar een T of een B is.
Irene
Een hoop vrouwen willen graag grotere of mooiere borsten. Een hoop vrouwen kunnen dat niet betalen. Wat is er dan mis met een wedstrijd waarin ze dat daadwerkelijk kunnen winnen?
Tenslotte zouden ze ook aan de staatsloterij mee kunnen doen met hetzelfde doel
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
Iedereen is natuurlijk vrij om haar eigen prioriteiten te stellen. Je kunt alleen maar hopen dat vrouwen zich er geen schade mee doen en er qua welbevinden op vooruit gaan. In die zin ben ik eerder cultuurrelativist dan cultuurpessimist.
Persoonlijk vind ik zelfs de geringste medische ingreep al doodeng, dus is het al gauw een ver van mijn bed show. En heel eerlijk gezegd vind ik aan vrouwen het eigene mooier dan dat wat ze met een ideaalbeeld gemeen hebben (en de ideaalbeelden van onze tijd spreken me ook al niet aan), dus is die maakbaarheid alweer niet aan mij besteed....
Persoonlijk vind ik zelfs de geringste medische ingreep al doodeng, dus is het al gauw een ver van mijn bed show. En heel eerlijk gezegd vind ik aan vrouwen het eigene mooier dan dat wat ze met een ideaalbeeld gemeen hebben (en de ideaalbeelden van onze tijd spreken me ook al niet aan), dus is die maakbaarheid alweer niet aan mij besteed....
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes
Waarom? Omdat ze zich er beter bij voelen. Is dat niet genoeg dan?Babette schreef:je kunt je afvragen waarom die vrouwen, waarover je het hebt, grotere of mooiere borsten willen. Persoonlijk vind ik dergelijke vormen van plastische chirurgie dubieus en op z'n zachts gezegd vrouw-onvriendelijk ( zie de docu van Sunny Bergman: hoe maakbaar is het vrouwenlichaam?). Ik vind het tekenend voor een samenleving die behoorlijk de weg kwijt is....
Vrouw-onvriendelijk? Hoezo? Omdat mannen het eventueel ook mooi vinden? De meeste mannen die ik ken overigens niet, dus kennelijk hoeven ze het daar niet voor te doen.
Baas over eigen borst(en), lijkt me. Een vriendin van me heeft het onlangs laten doen omdat na haar zwangerschap ze nogal waren gaan hangen, en heeft geen greintje spijt. Het enige waar ze last van heeft is zeurpieten die commentaar leveren
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Tjah , iedereen moet het natuurlijk helemaal voor zich zelf weten...Zelfs vriendinnen van mij,waar van sommige nog geen 18 zijn, lopen al met de gedachten rond om het te laten doen... dat was vroeger tog wel anders. Ik ben zelf absoluut niet ouderwets maar dat je dit soort dingen kunt winnen, vind ik echt ver gaan.
De documentaire van Sunny heeft een duidelijke boodschap afgegeven, zeker toen ze zelf langsging bij een of andere Amerikaanse plastisch chirurg voor een consult, die haar een hele lange lijst gaf wat er allemaal wel niet verbouwt kon worden aan haar vrouwenlijf, zodat ze weer mooi was. Zo op het oog, leek ze me voor haar leeftijd er heel goed uit te zien. Kortom veel meisjes hebben gwn last van een schoonheidsideaal, en hebben moeite om zichzelf mooi te vinden... (heb zelf ook nu ook veel onzerkehden die veel meisjes ook hebben van mijn leeftijd, en op sgool heb ik gewoon de neiging om me mezelf met ieder meisje te vergelijken). Tjah 'dat is de puberteit' zeggen ze thuis dan
Ik heb ooit gelezen dat meisjes van mijn leeftijd of jonger soms niet naar school durven omdat ze zich niet lekker voelen bij hun uiterlijk. Ik heb ook ooit gelezen dat maar vijf procent van de meisjes/vrouwen echt tevreden is over zichzelf. Het grappige is dat de meeste mensen er 'gewoon' uitzien met een paar uitschieters naar heel mooi of heel lelijk. De meeste van ons zullen ook tot 'gewoon' behoren en dan blijkt maar hoe ego-centrisch de mens kan zijn... we maken ons zo'n zorgen om allerlei dingen die we niet mooi vinden aan ons eigen uiterlijk, terwijl we al die dingen in andere mensen niet eens opmerken...
Dat maar 1 op de 20 vrouwen zichzelf echt mooi kan vinden is volgens mij te wijten aan de media en het bestaan van de schoonheidsindustrie, dus dan vraag ik me af waar het soms allemaal goed voor is...
Wilde zelf ooit ook een borstvergroting en een vriendin wilde dat toen ook, maar zij slikt nu een andere pil (dezelfde als die ik slik) en bij haar groeien ze daardoor... en bij mij groeien ze ook nog steeds.
Groetjes laura
ps wat een verhaal he
De documentaire van Sunny heeft een duidelijke boodschap afgegeven, zeker toen ze zelf langsging bij een of andere Amerikaanse plastisch chirurg voor een consult, die haar een hele lange lijst gaf wat er allemaal wel niet verbouwt kon worden aan haar vrouwenlijf, zodat ze weer mooi was. Zo op het oog, leek ze me voor haar leeftijd er heel goed uit te zien. Kortom veel meisjes hebben gwn last van een schoonheidsideaal, en hebben moeite om zichzelf mooi te vinden... (heb zelf ook nu ook veel onzerkehden die veel meisjes ook hebben van mijn leeftijd, en op sgool heb ik gewoon de neiging om me mezelf met ieder meisje te vergelijken). Tjah 'dat is de puberteit' zeggen ze thuis dan
Ik heb ooit gelezen dat meisjes van mijn leeftijd of jonger soms niet naar school durven omdat ze zich niet lekker voelen bij hun uiterlijk. Ik heb ook ooit gelezen dat maar vijf procent van de meisjes/vrouwen echt tevreden is over zichzelf. Het grappige is dat de meeste mensen er 'gewoon' uitzien met een paar uitschieters naar heel mooi of heel lelijk. De meeste van ons zullen ook tot 'gewoon' behoren en dan blijkt maar hoe ego-centrisch de mens kan zijn... we maken ons zo'n zorgen om allerlei dingen die we niet mooi vinden aan ons eigen uiterlijk, terwijl we al die dingen in andere mensen niet eens opmerken...
Dat maar 1 op de 20 vrouwen zichzelf echt mooi kan vinden is volgens mij te wijten aan de media en het bestaan van de schoonheidsindustrie, dus dan vraag ik me af waar het soms allemaal goed voor is...
Wilde zelf ooit ook een borstvergroting en een vriendin wilde dat toen ook, maar zij slikt nu een andere pil (dezelfde als die ik slik) en bij haar groeien ze daardoor... en bij mij groeien ze ook nog steeds.
Groetjes laura
ps wat een verhaal he
- Irene
- ForumDiva 3000
- Contacteer:
Met mijn ouderwetsheid sluit ik me aan bij babette al heb ik wel begrip voor Maruscha. Natuurlijk moet iedereen zelf weten wat zij of hij doet, zolang ze er aananderen niet mee schaden, maar moet dat in een vorm van een show? En wordt iemand gelukkiger van een cosmetische behandeling. Het winnen van zo'n prijs zou wel eens drempelverlagend kunnen werken, maar ik gun ieder haar of zijn geluk.
Irene
Irene
Kleine stapjes
Mijn nichtje, inmiddels 28, en net zo lang als ik, 1.75, had nog minder dan cup AA, en dat maakte haar neerslachtig en onzeker.
De familie heeft botje bij botje gelegd om een borstvergroting voor haar te betalen, en met haar ruime cup B is ze inmiddels een geheel ander mens.
Vrolijk, outgoing, zelfverzekerd, en ja, *gelukkig*.
Ik wil maar even zeggen dat een borstvergroting niet voor iedere vrouw een frivoliteit is; het is een gendermarker, en zeker bij afwezigheid van borstgroei bij een volwassen vrouw.
Mila.
De familie heeft botje bij botje gelegd om een borstvergroting voor haar te betalen, en met haar ruime cup B is ze inmiddels een geheel ander mens.
Vrolijk, outgoing, zelfverzekerd, en ja, *gelukkig*.
Ik wil maar even zeggen dat een borstvergroting niet voor iedere vrouw een frivoliteit is; het is een gendermarker, en zeker bij afwezigheid van borstgroei bij een volwassen vrouw.
Mila.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Ik heb het ook op de website van Sunny Bergman gepost: naar mijn mening zou niemand druk op een ander moeten uitvoeren om een behandeling wel of niet te doen.
Je kunt niet voelen wat een ander voelt. Dan past ook grote voorzichtigheid bij een oordeel over wat een ander (niet) met zijn/haar lichaam doet.
Groetjes,
Frederique
Je kunt niet voelen wat een ander voelt. Dan past ook grote voorzichtigheid bij een oordeel over wat een ander (niet) met zijn/haar lichaam doet.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
<Dat maar 1 op de 20 vrouwen zichzelf echt mooi kan vinden is volgens mij te wijten aan de media en het bestaan van de schoonheidsindustrie>
Het is te wijten aan hoe vrouwen en meisjes elkaar onderling met een 'timmermansoog' onder de loep nemen, en elkaar met dubbele texten en boodschappen bestoken.
Alle feministische golven ten spijt.
Mannen kan het in de regel niet zo schelen allemaal, en het zijn ook meestal de mannen/vrienden van vrouwen die een schoonheidsbehandeling overbodig vinden, zoals ook bleek uit de docu van Sunny.
Helaas kwamen de slechts 2 hogelijk verbaasde echtgenoten van vrouwen te kort aan het woord.
Mila.
Het is te wijten aan hoe vrouwen en meisjes elkaar onderling met een 'timmermansoog' onder de loep nemen, en elkaar met dubbele texten en boodschappen bestoken.
Mannen kan het in de regel niet zo schelen allemaal, en het zijn ook meestal de mannen/vrienden van vrouwen die een schoonheidsbehandeling overbodig vinden, zoals ook bleek uit de docu van Sunny.
Helaas kwamen de slechts 2 hogelijk verbaasde echtgenoten van vrouwen te kort aan het woord.
Mila.
Over borsten gesproken, ik ken een tv die zulke enorme borsten heeft dat die eerder de hoek om zijn dan hij. Buiten alle proporties gewoon. Bij de documantaire gisteren (Lucy RTL4) viel het me op dat zij ook direkt grote borsten wilde. Haar arts was er tegen vanwege het oprekken van de huid. Blijven altijd vrouwen in dit leven die zich spiegelen aan wat er op reclame en in flims te zien is en dit ook willen. Best wel jammer, het moet uiteindlijk ook in harmonie met je lijf (bouw) zijn.
groetjes elsa
groetjes elsa
Hoi hoi,
Trouwens Mila, jij hebt nog wel eens iets te melden over de Medelander-moslimvrouwen die verplicht hoofddoekjes moeten dragen, omdat je als je zonder over straat gaat, je wat te horen krijgt. En wie bepaalt dat? Juist ja, die kerels. En waarom moeten zij zich bedekken? Precies, omdat ze anders die mannen zouden verleiden. Heb je ooit zoiets onnozels gehoord? Laat die kerels een koude douche nemen!
Groetjes en liefs,
Babette.
om eerlijk te zijn ken ik geen enkele vrouw die zich met dit soort dingen (timmermansoog+texten) bezig houdt; ze hebben wel wat beters te doen, zoals lesgeven of kinderen opvoeden. En natuurlijk wordt zo'n schoonheidsideaal voornamelijk door mannen in stand gehouden.mila schreef:<Dat maar 1 op de 20 vrouwen zichzelf echt mooi kan vinden is volgens mij te wijten aan de media en het bestaan van de schoonheidsindustrie>
Mila.
Trouwens Mila, jij hebt nog wel eens iets te melden over de Medelander-moslimvrouwen die verplicht hoofddoekjes moeten dragen, omdat je als je zonder over straat gaat, je wat te horen krijgt. En wie bepaalt dat? Juist ja, die kerels. En waarom moeten zij zich bedekken? Precies, omdat ze anders die mannen zouden verleiden. Heb je ooit zoiets onnozels gehoord? Laat die kerels een koude douche nemen!
Groetjes en liefs,
Babette.
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela