Gelezen.....
Moderator: Moderators
Ja dit is iets wat in Amsterdam kan op zo'n feest. Daar lopen dan meer fetische mannen rond, die normaal zich niet als vrouw kleden. Ik zou dit nooit doen, ik ga ook altijd zitten als ik moet plassen. Zelfs als ik op een wc komt die te smerig is hou ik mij plas op. En voor echte noodgevallen heb ik een plasfles in de auto liggen.
Groetjes Bea.
Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
P.s: en ze draagt 'verstandige', stevige schoenen.
Géén 16cm naaldhak om 'het wezen dat ze geestelijk is, een vrouw' te tonen, tevens om slanker te lijken, zoals laatst op het prikbord te lezen was.
Het gebrek aan die 'geestelijk vrouwelijk wezen' 16cm naaldhak word goed gecompenseerd door haar hoed
Mila.
Géén 16cm naaldhak om 'het wezen dat ze geestelijk is, een vrouw' te tonen, tevens om slanker te lijken, zoals laatst op het prikbord te lezen was.
Het gebrek aan die 'geestelijk vrouwelijk wezen' 16cm naaldhak word goed gecompenseerd door haar hoed
Mila.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Vandaag heb ik ook nog even op z'n mans' geplast. Nee, niet voor de kamera, voor ik het weet noemt iemand me hier media-geil
Het toilet in de trein was vandaag dermate goor dat ik het zelfs staand eigenlijk te goor vond om er te plassen. Aan de andere kant was ik deze week (weer eens) uit een stationstoilet gezet, tja, wat doe je dan?
En verder heb ik, net als Janiek, een grote bewondering voor iemand die gewoon doet wat'ie wil doen - kamera of niet. Maar dat had je van mij vast wel verwacht
Groetjes,
Frederique
Het toilet in de trein was vandaag dermate goor dat ik het zelfs staand eigenlijk te goor vond om er te plassen. Aan de andere kant was ik deze week (weer eens) uit een stationstoilet gezet, tja, wat doe je dan?
En verder heb ik, net als Janiek, een grote bewondering voor iemand die gewoon doet wat'ie wil doen - kamera of niet. Maar dat had je van mij vast wel verwacht
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Q.Crisp zei zoiets als, in 10 years in every home there will be camera's watching you... the trick is not to build a high wall around your villa, but to learn to urinate in style!Frederique_ schreef:Vandaag heb ik ook nog even op z'n mans' geplast. Nee, niet voor de kamera, voor ik het weet noemt iemand me hier media-geil![]()
En verder heb ik, net als Janiek, een grote bewondering voor iemand die gewoon doet wat'ie wil doen - kamera of niet. Maar dat had je van mij vast wel verwacht![]()
Groetjes,
Frederique
Dus dat heb je goed gedaan frederique - gelijk heb je hoor... als het goor is ga ik echt niet zitten, ik sta ook vaak in de kroeg... ik bedoel komop... heb ik eindelijk eens voordeeltje
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Of, zoals ik wel eens dacht in de puberteit (toen ik mijn vrouwelijke gevoelens nog niet ontdekt had en er dus van overtuigd was dat ik een man was): "ik gun iedere vrouw zo'n handige penis".
Groetjes,
Frederique
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Misschien dat Freud ook overliep van zulk een generositeit, toen hij het begrip "penisnijd" de wereld in stuurde: "God, wat een handig ding! Je kunt er nota ben staand mee plassen en als je zelf ook nog een beetje handig bent en de ondergrond werkt een beetje mee, dan houd je zelfs de neuzen van je schoenen droog. Ik snap niet hoe die vrouwen zonder kunnen..."Frederique_ schreef: "ik gun iedere vrouw zo'n handige penis".
Ik dweil, dus ik ben. - Vrij naar Descartes