Een eerstejaarsstudent sociaal pedagogische hulpverlening (SPH) uit Nijmegen wil voor een opdracht de ervaringen van genderkinderen kort onderzoeken. Ze heeft een vragenlijst met 16 uiteenlopende vragen gemaakt. Nu zoekt ze ouders van genderkinderen (tot ongeveer 12 jaar), die deze vragenlijst in willen vullen. Meewerken kan tot 19 oktober!
===
Ik ben Margot Goorhuis en ben eerstejaarsstudent sociaal pedagogische hulpverlening aan de Han in Nijmegen. Voor een opdracht voor school moeten we een 'probleem' beschrijven bij kinderen onder de 12 jaar. Ik had al een paar artikelen gelezen over kinderen met genderdysforie. Dit onderwerp wil ik dan ook graag gebruiken voor mijn schoolopdracht.
Het is de bedoeling dat ik zicht krijg op wat genderdysforie is, wat de consequenties zijn voor de ontwikkeling van het kind, waar de hulpverlening uit bestaat en of mensen extra financiële steun krijgen voor de hulpverlening.
Deze informatie wil ik graag verzamelen middels een vragenlijst. Deze kunt u tot 19 oktober naar mij terugmailen op magoorhui1 (at) student.han.nl.
De vragenlijst mag anoniem ingevuld worden. Maar ik heb ook een geheimhoudingsplicht en alle eventuele persoongegevens die ik krijg, worden niet in het verslag of op een andere manier gebruikt.
Bron + vragenlijst: WGTRANS
Onderzoek naar genderkinderen
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Onderzoek naar genderkinderen
Kijk ook eens op de genderkalender !