Op dinsdag 4 december verzorgt het Genderteam van het VUmc een voorlichtingsavond over de diagnostiek en behandeling van vrouw-naar-man transseksuelen. De avond begint om 18.30 uur en is in de Amstelzaal van het VUmc. Geachte heer/mevrouw,
Wij nodigen u uit voor een voorlichtingsavond over de diagnostiek en behandeling van vrouw-man transseksuelen.
Deze zal plaatsvinden op dinsdag 4 december a.s. vanaf 18.30 uur in de Amstelzaal in het VU medisch centrum.
De voorlichting is bestemd voor patiënten, die onder behandeling zijn bij het Zorgcentrum voor Genderdysforie van het VU medisch centrum en voor hun familieleden en vrienden. Nieuwe patiënten die op de wachtlijst staan, zullen ook worden uitgenodigd.
Er zal aandacht besteed worden aan de verschillende fasen van de geslachtsaanpassende behandeling: de diagnostiek, de hormoonbehandeling en de plastisch chirurgische ingrepen. U kunt het programma hier downloaden.
Wilt u zich z.s.m. aanmelden via de e-mail: j.megens@vumc.nl. We willen graag uw naam, telefoonnummer, e-mailadres en het aantal personen weten.
Met vriendelijke groet,
P. Cohen-Kettenis
L. Gijs
J. Megens
M. van Trotsenburg
[bron: www.wgtrans.nl ]
4 dec: voorlichtingsavond VUmc
Moderator: Moderators
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
4 dec: voorlichtingsavond VUmc
Kijk ook eens op de genderkalender !
- Chantal C.
- Forumdiva
Re: 4 dec: voorlichtingsavond VUmc
Grijp je kans en ga daar je onvrede over het beleid van het genderteam ten toon spreiden!Frederique_ schreef:Op dinsdag 4 december verzorgt het Genderteam van het VUmc een voorlichtingsavond over de diagnostiek en behandeling van vrouw-naar-man transseksuelen.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
- Frederique_
- Forum Junkie
- Contacteer:
Volgens mij zit ik niet helemaal in de doelgroep
Afgezien daarvan is mijn onvrede bij het genderteam wel bekend.
Groetjes,
Frederique
Afgezien daarvan is mijn onvrede bij het genderteam wel bekend.
Groetjes,
Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
-
Hertog Jan
- dagelijks aanwezig
-->