Eindelijk...

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Niemand
dagelijks aanwezig

Eindelijk...

Bericht door Niemand »

Gisteren belde ik mijn beste vriend om te vragen of ik iets van hem kon lenen.
Na wat heen en weer gepraat zegt hij opeens "ik kan het wel ff langsbrengen als je wil"
Terwijl ik hier in een slipdress zit en de kamer vergeven is van drogend wasgoed wat er niet geheel mannelijk uitziet.

Ik had hem al meerdere keren voor de deur laten staan zonder open te doen en nog vaker "nou doe maar niet" gezegd als hij zei langs te willen komen.

Ik had al eens gezegd dat ik best een goede reden had en dat ik dat nog wel eens zou vertellen.

Gisteren zei ik dat weer en het gesprek ging in de richting van wat ik dan wel zou doen hier, waarom hij niet langs kon komen.

Na onder andere "je bent een pedo en je houdt een jongetje gevangen in de kast?" riep ik opeens "ik ben een travestiet!"

De reactie was nogal nuchter (had ik eigenlijk ook wel verwacht maar ja...) en we hebben verder nog ongeveer een uur over allerlei details gepraat.

Wat een OPLUCHTING!!!! :D
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

Feli. ^^
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Ajira
dagelijks aanwezig

Bericht door Ajira »

Grats :D

Ik kan natuurlijk niet voor iedereen spreken, maar ik voelde me echt stukken beter nadat ik uit de kast was gekomen.. niks meer verbergen, gewoon lekker jezelf zijn zonder bang te zijn dat ze iets ontdekken :)

:D
Maruscha
Eredivisie
Contacteer:

Bericht door Maruscha »

De pseudo-psychologe in mij zegt dat je die vriend opbelde met juist dit doel in gedachte: je wist dat hij het zou aanbieden, en jij wilde die kans hebben om (na enig aandringen) jezelf bloot te geven.

Zo, en nu ga ik ontbijten. Het werk van een pseudo-psychologe is zwaar, en maakt hongerig.
Echte gender-outlaws dragen panty's over hun hoofd.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik ga met Maruscha mee, maar ik weet ook dat het een geweldige opluchting kan zijn je geheimen te delen, ook al heb je het van te voren gepland.

Irene
Kleine stapjes
Plaats reactie