korpos

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Joyy
Forumdiva

korpos

Bericht door Joyy »

niet om korpos in een negatief dacglicht te zetten,ik heb vandaag een afspraak :wink: maar een andere kijk

http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=10792
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

De reacties daar zeggen genoeg. In de reacties ook een zeer ontevreden klant over de kliniek die de kritiek uit.

Zelf heb ik zeer goede ervaringen met Korpos. Ze hebben een goede, informatieve, site en ze zijn voorzichtig. Dat laatste vind ik zelf enorm belangrijk: ik heb liever 1 of 2 behandelingen meer en dan zonder problemen als een paar behandelingen minder met kans op grote problemen. Ik vind ze -zeer- kundig.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

mee eens, vandaag weer behandeld en er wordt prima voor je gezorgt

de prijzen zijn lager dan elders en dat heeft niets te maken met het aansmeren van allerlei vage middeltjes om toch nog meer winst te krijgen

iig was ik zonder korpos niet zo ver gekomen als dat ik nu ben
ik kan het betalen mede dankzij mijn verzekering, 1/3 e komt uit eigen zak

de tijden van 10.000 euro voor een totale behandeling zijn gelukkig voorbij
Chan
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Chan »

zoals de meesten waarschijnlijk heb ook ik vreselijk in dubio gezeten over wie ik mijn kostbare huidje zou toevertrouwen, heb elders een test laten doen en ook bij... Korpos en daar inmiddels al 6x mijn gezicht laten behandelen. En het is nog niet klaar, inmiddels ca. E 1000 armer, en ik krijg dus niets vergoed, maar er is na 6x wel een duidelijk verschil, er is echt een deel van de gezichtsbeharing weg maar ik moet na de zomer weer verder, er staan dacht ik ook 8 a 10 sessies voor. Bij andere laserinstuten ben je echter nog veel meer geld kwijt heeft mijn internet-onderzoekje mij geleerd, ken overigens natuurlijk niet iedereen in de Benelux. Bij Korpos komen ze heel deskundig over, heel sympathiek ook, en ik heb ook geen last van pigmentvlekken of zo. Echt juichen doe ik natuurlijk pas als al mijn gezichtsbeharing weg is en zo ver ben ik nog niet... Wat ik een ieder kan aanbevelen is een uur of zo voor de behandeling paracetamol in te nemen, vraag me af of iedereen dat wel doet. Moet i.v.m. SRS ook de schaamstreek deels laten behandelen, daar krijgt een mens toch echte nachtmerries van ? XXX Chan
ben oersaai, dus nix te vertellen
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Voor gezicht, armen, benen, oksels etc gebruik ik geen pijnstillers oid. Ik probeer zowieso zo weinig mogelijk van dat spul te gebruiken. Vooral het gezicht en de oksels doen behoorlijk zeer, maar het is niet ondoenlijk. Ik ben nu bezig vanaf eind 2005 en nu is het op de wangen niet meer zichtbaar. Bij de onderlip en de snor komt nog wel wat haar op. Aan de andere kant merk ik nog steeds pijn als er op de wangen geflitst wordt, 't is dus nog niet 100% weg. Bij mijn huidtype doen we zo'n 4 afspraken per winterseizoen, 't zal dus rond de 12 zitten. 't Schijnt ook erg per persoon te verschillen hoelang het duurt voordat het -echt- weg is...

Schaamstreek doe ik (nog) niet, ik ben nog niet van plan een SRS te doen en waarom zou ik mijzelf onnodig martelen :wink: . Gezien de hoeveelheid pijn van mijn gezicht en oksels zullen daar vermoedelijk wel pijnstillers nodig zijn.

Groetjes,

Frederique
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

pijnstillers neen ik ook niet, en inmiddels 10 behandelingen verder doet het ook steeds minder pijn, waar geen haar meer zit valt niets weg te laseren

8 a 10 sessies is heel positief gedacht

ik had niet alteveel overdreven baardgroei (geen lubbersbaard) en verwacht in totaal 14 behandleingen nodig te hebben

per jaar, ook zon 4 a 5 keer, ben ik binnen de 500 euro gebleven, krijg het vergoed dus een flinke meevaller

die 4 uur rijden heen en terug heb ik er wel voor over
kiki
Banned Lid

Bericht door kiki »

heb inmiddels 6 laserbehandelingen gehad. ik gebruik ook geen pijnstillers. gewoon ff de tanden op elkaar zetten.
nepvrouw als geuzennaam
Chan
ff weer wat posten
Contacteer:

Bericht door Chan »

sterke vrouwen allemaal... bij mij springen de tranen net zo hard uit mijn ogen als de haren uit mijn kin, maar ja dat moet dan maar....
ben oersaai, dus nix te vertellen
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Dat is bij mij ook zo.
Als het niet zo is dan staat het apparaat te laag ingesteld...

Groetjes,

Frederique
Plaats reactie