Wie organiseert het volgende feest

Wil je wat kwijt over travestie.org? Doe het dan hier.

Moderator: Moderators

Wie gaat het volgende feest organiseren

Peiling eindigde op wo dec 03, 2008 13:11

Laat de mensen van .org het weer doen. Ondanks dat het niet helemaal perfect is doen zij hun best en proberen er het beste uit te halen.
7
41%
Dat wil ik graag doen. Ik denk dat ik dat beter kan dan de mensen van .org
1
6%
Het maakt mij niet uit wie het doet als er maar een feest komt.
0
Geen stemmen
Voor mij hoeft er helemaal geen feest te komen.
5
29%
Laat de mensen van .org het doen. het feest is geweldig en de rest is voor mij bijzaak.
4
24%

Totaal aantal stemmen: 17

johnn
Forum / Website Beheerder
Contacteer:

Wie organiseert het volgende feest

Bericht door johnn »

Op persoonlijke titel
Gelet op alle (terechte en (in mijn ogen) onterechte) kritiek heb ik deze poll bedacht.
Ik ben benieuwd wat hier uit komt.
Groetjes,

Eventuele spel of schrijffouten?? Vertel het mij en ik verbeter deze.
Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Ha die Johnn,

dat vind ik wel een geintje! Je bent alleen een, en in mijn optiek niet onbelangrijke, optie vergeten, namelijk of er ook kritikasters zijn die zich eventueel in zouden willen zetten voor de organisatie van een eventueel volgend feest.... :wink:
"We have to fight ignorance!" Madiba Nelson Mandela
johnn
Contacteer:

Bericht door johnn »

Babette schreef:Ha die Johnn,

dat vind ik wel een geintje! Je bent alleen een, en in mijn optiek niet onbelangrijke, optie vergeten, namelijk of er ook kritikasters zijn die zich eventueel in zouden willen zetten voor de organisatie van een eventueel volgend feest.... :wink:
Nee hoor.....antwoord 2 :-)
Groetjes,

Ondertussen hoop ik dat u mij deze fouten kunt vergeven.......ik ben net een mens
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Antwoord twee is toch een heel ander antwoord dan dat Babette voorstelde, want antwoord 2 heeft een ondertoon, van het wordt nu toch niet goed gedaan. Je beschikbaar stellen om te helpen is iets heel anders dan beweren dat een ander het niet goed doet.
Overigens ben ik de enige die nog gestemd heeft :-)

Irene
Kleine stapjes
Joyy
Forumdiva

Bericht door Joyy »

god, gaan we ook nu weer in discussie over de juistheid van de pol? ;)

ik heb niet gestemd, ik vind het van afstand bekeken een erg bewonderenswaardige discussie waar ik me verder niet mee ga bemoeien omdat het me niet aangaat

iedereen die wel gaat, have fun

zwaai

:wink:
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

Irene schreef:Antwoord twee is toch een heel ander antwoord dan dat Babette voorstelde, want antwoord 2 heeft een ondertoon, van het wordt nu toch niet goed gedaan. Je beschikbaar stellen om te helpen is iets heel anders dan beweren dat een ander het niet goed doet.
Dank u! Antwoord twee riekt naar gekwetste egootjes, en ik voel er niet zoveel voor om daar aan mee te doen. Geen stem dus!

Ook een zwaai naar een ieder die wel gaat!
Saartje
Eredivisie

Bericht door Saartje »

Babette schreef:
Irene schreef:Antwoord twee is toch een heel ander antwoord dan dat Babette voorstelde, want antwoord 2 heeft een ondertoon, van het wordt nu toch niet goed gedaan. Je beschikbaar stellen om te helpen is iets heel anders dan beweren dat een ander het niet goed doet.
Dank u! Antwoord twee riekt naar gekwetste egootjes, en ik voel er niet zoveel voor om daar aan mee te doen. Geen stem dus!

Ook een zwaai naar een ieder die wel gaat!
+1

Zegt de term "vechten tegen de bierkaai" je overigens iets?
Dat is lastig hoor.
Als die bierkaai dan ook nog eens oogkleppen voor heeft, kan je beter stoppen. ;)

* gaat naar de blokker voor een groene lantaarn *

Of wacht...
Ik ga wel naar de hema voor een nieuw potje nagellak, daar zeggen ze tenminste gewoon mevrouw bij de kassa.
Iets wat me veel meer vreugde en rust geeft dan, bijvoorbeeld, een feest.

Makkelijker kunnen we het niet maken, duidelijker ook niet...
johnn
Contacteer:

Bericht door johnn »

Joyy schreef:god, gaan we ook nu weer in discussie over de juistheid van de pol? ;)
+1
Antwoord 2 was dus niet bedoeld vanuit 'gekwetste ego's '
Dit antwoord was simpel bedoeld als 'er gaan nu dingen niet goed, ik denk dat ik dat beter kan'
Mijn excuses dat dit niet helemaal duidelijk is.
Groetjes,

Anitamichelle
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Anitamichelle »

Ook ik stem niet en houd me er buiten......volg de discussies wel met interesse.
Ik wens ieder die wel gaat wel een heel fijne avond.
Het leven is een geschenk.............alleen de verpakking had beter gekunt :-) Enjoy
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Ik heb voor de eerste gekozen, nog voor ik John zijn antwoord las. Ik ga er vanuit dat Trav.org dit feest fantastisch organiseert en ik ga er tegelijkertijd ook vanuit dat er vanaf volgend jaar geen discriminatie meer plaatsvindt in de toegangsprijzen. Verder ben ik geen feestganger, dit houdt in dat ik niet zo'n behoefte heb aan feesten. Desondanks wil ik best mijn beste beentje voorzetten als ik ergens mee kan helpen, want ik kan die opmerking uit Lisa's eerste berichtje niet vaak genoeg onderstrepen: het is belangrijk om te weten dat je niet alleenstaat. En dit soort feesten (net als Transfusion, net als de Eerste Nederlandse Transgender Conferentie, net als het Nederlands Transgender Filmfestival) helpen daarbij.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Daar sluit ik me bij aan.

Irene
Kleine stapjes
Bea-Smit.
Forumdiva

Bericht door Bea-Smit. »

Ik had verwacht dat al degenen die commentaar geleverd hebben, zich nu aaneen sluiten en voor volgende jaar het feest organiseren.
Ze hebben een jaar de tijd, dus dat moet zonder commentaar geleverd kunnen worden.
Doe je best. en doe je het niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Bea.
beide sexen te kennen en daar vol van te genieten en te leven
Morbide
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door Morbide »

TV-Bea schreef:Ik had verwacht dat al degenen die commentaar geleverd hebben, zich nu aaneen sluiten en voor volgende jaar het feest organiseren.
Ze hebben een jaar de tijd, dus dat moet zonder commentaar geleverd kunnen worden.
Een feest organiseren voor dubbelemoraal.org? Dacht het toch niet.
Echt een specifieke reden voor het onderwerp "travestie" hebben we niet. Maar onderwerpen als tienerzwangerschap, anorexia, HIV/aids, ... enz. waren al te vaak aanbod gekomen en die mochten we niet meer kiezen.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Hoi Bea,

Ieder van de kritiekleveranciers heeft zelf ook wel zaken georganiseerd. We weten ook best wel hoe het voelt om kritiek te ontvangen: dat is lang niet altijd leuk. Maar ja, wat wil je dan? Mensen de lucht in prijzen en alle kritiek onder het tapijt schuiven?

Je probeert nu ook net te doen alsof er maar één manier is om een feest te organiseren - en dat is op de manier waarop trav.org het nu doet. En dat klopt niet.

Ik heb mijn diensten aangeboden voor de volgende keer. Eens kijken of men er gebruik van maakt.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
Babette
Forumdiva

Bericht door Babette »

TV-Bea schreef:Ik had verwacht dat al degenen die commentaar geleverd hebben, zich nu aaneen sluiten en voor volgende jaar het feest organiseren.
Dat laatste, is dat een vorm van dreigement? Echt een lekker kerstsfeertje... Zo'n twee millenia geleden werden twee mensen ook gediscrimineerd, en moest een zwangere vrouw haar kind baren in een stal... Een treffend vergelijk!

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat discriminatoir toegangsbeleid zich verhoudt met de christelijke moraal... Zou je ons die eens kunnen uitleggen, pop?
Plaats reactie