Uitzending Law and Order Special Victims Unit

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Uitzending Law and Order Special Victims Unit

Bericht door ik ben hier niet meer »

Net een uitzending van de in titel genoemde serie gekeken, seizoen 10, afl. 14, genaamd Transitions. Zal nog wel een tijdje duren voordat die hier op tv te zien is, ik heb hem van usenet gedownload.
Het gaat voor een belangrijk deel over een transgender kind (m2f) waarbij problemen zijn met de vader. Er gebeurt van alles, maar zal niks over de plot vertellen.
Ik wil alleen kwijt dat ik vaker zou willen zien dat het hele transseksualiteit probleem zo goed en duidelijk in een tv serie naar voren komt en verteld wordt. Eigenlijk niks spectaculairs, wel feiten, gevoelens en emoties die goed gespeeld zijn.
Frederique_
Forum Junkie
Contacteer:

Bericht door Frederique_ »

Heeft iemand toevallig afgelopen zaterdag "Varg Veum" gezien op de Belg? Ook een aantal leuke dingen rond een trans, hoewel het allemaal wel erg onwaarschijnlijk was.

Groetjes,

Frederique
Kijk ook eens op de genderkalender !
AM_ber_79
Forumdiva

Bericht door AM_ber_79 »

Niemand die de series NCIUS,Bones of CSI kijkt? Komt T ook vaak in voor..
am·ber de; v geen meervoud mogelijk. 1 welriekende stof 2 barnsteen 3 bep. harssoort 4 grondlegster van de Amberiaanse levensstijl.

Vrouwen zijn er om bemind en niet om begrepen te worden!
ik ben hier niet meer
Forumdiva

Bericht door ik ben hier niet meer »

AM_ber_79 schreef:Niemand die de series NCIUS,Bones of CSI kijkt? Komt T ook vaak in voor..
Kijk regelmatig naar genoemde series, maar deze uitzending kwam niet iemand in voor alleen, maar het was onderwerp van de aflevering eigenlijk, je zou zelfs gedeeltes eruit als voorlichtingsmateriaal kunnen gebruiken.
Plaats reactie