die meeste van dat soort avonden zijn richting het westen dan wordt voor mij de afstand wel en dingetje ik zo graag eens willen weten of ze ook in de regio arnhem zijn.
Marina_ae schreef: βwo okt 23, 2024 20:56
Om je een beetje op weg te helpen noem ik (beknopt) een aantal plekken waar een T-dame veilig binnen kan stappen.
Marina_ae schreef: βwo okt 23, 2024 20:56
Om je een beetje op weg te helpen noem ik (beknopt) een aantal plekken waar een T-dame veilig binnen kan stappen.
Veldhoven:
TG040.nl
Deventer:
LHBTI+
Nijmegen:
Transgendergroep
Arnhem:
Transistor
Heb je hier wat aan?
zijn crossdressers daar ook welkom of maakt het niet van wat of hoe je bent
Met T-dame bedoel ik crossdressers en ook transvrouwen.
Zelf ben ik in Deventer, Nijmegen en Veldhoven geweest en daar zijn crossdressers zeker welkom.
Je hebt inderdaad relatief veel bijeenkomsten waarbij ook travestieten/crossdressers welkom zijn. Maar pure travestie-clubjes ken ik dus niet, alleen die in Gent, zie mijn andere post.
In aanvulling op de uitgebreide post van Marina weet ik er nog een:
Zwolle
T-Club (via het COC)
In het verleden ben ik ook wel naar dat soort bijeenkomsten geweest. Daar heb ik een paar vriendinnen gemaakt, die overigens niet travestieten zijn, maar het wel helemaal ok vinden dat ik en femme met ze afspreek buiten de bijeenkomst om.
Dus probeer het vooral uit zou ik zeggen! Je ontmoet er altijd weer nieuwe mensen.
Liefs, Laura.
"Hallo, gezellig!", Lena Braams, 't Schaep met de 5 Pooten.
Marina_ae schreef: βdo okt 24, 2024 6:45
Met T-dame bedoel ik crossdressers en ook transvrouwen.
Zelf ben ik in Deventer, Nijmegen en Veldhoven geweest en daar zijn crossdressers zeker welkom.