Dominante man EN vrouwelijke Sanne

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Krabke
ff weer wat posten

Dominante man EN vrouwelijke Sanne

Bericht door Krabke »

Ik ben alweer in de war:
aan de ene kant heb ik een lieve Sanne in mij zitten die eindelijk uit de fles kwam (en er niet meer in wil), en aan de andere kant de wens om een wat meer dominante man te zijn in bed met mijn vrouw. Zij wil het wat ruwer (ben ik nu eindelijk te weten gekomen nadat ik 'uit de kast' kwam).

Zijn er hier nog die zo'n tweestrijd hebben in hun hoofd?
Sinds Sanne een twee weken geleden (eindelijk) uitbrak zit ik met twee personen in mijn hoofd die aan het 'rollebollen' zijn...
Help! :roll:
I am sailing ⛵️
Sponstanietje
ff weer wat posten

Re: Dominante man EN vrouwelijke Sanne

Bericht door Sponstanietje »

Jazeker.

De meest herkenbaren en voorkomende split daarin is dat je crossdressers hebt die 'als man' geen drol geven om jurkjes en mode en vrouwelijke dingen, maar dan als 'vrouw' in de tegenovergestelde hoek zitten.
Heb ook verhalen gehoord van CD's die nadat ze uit de kast zijn EN buiten zijn geweest, zich als 'vrouw' veel assertiever/spontaner voelen - waarschijnlijk omdat ze in die modus geslaagd zijn om over drempels heen te stappen.

Dan heb je bij sommige mensen zoals ik dat je 2 facetten van jezelf hebt die anders zijn. Mijn vrouw omschrijft mij als dat ik schattiger wordt in alles, ik ben zachter warmer, ga ook veel meer praten - maar er zit zelfs een schuiving in geaardheid in.

Ik heb er in het verleden over nagedacht of ik gender fluide zou zijn of dat ik misschien meerdere persoonlijkheden zou kunnen hebben.
Maar ben overtuigd dat het geen van beide is. Ik identificeer mij in alle gevallen als man (en heb ook geen behoefte om vrouw te worden) en als 1 persoon.

Daarom noem ik mijn vrouwelijke kant een facet van mijzelf.
Krabke
ff weer wat posten

Bericht door Krabke »

Sponstanietje schreef: di sep 09, 2025 10:32 Jazeker.
De meest herkenbaren en voorkomende split daarin is dat je crossdressers hebt die 'als man' geen drol geven om jurkjes en mode en vrouwelijke dingen, maar dan als 'vrouw' in de tegenovergestelde hoek zitten.
Heb ook verhalen gehoord van CD's die nadat ze uit de kast zijn EN buiten zijn geweest, zich als 'vrouw' veel assertiever/spontaner voelen - waarschijnlijk omdat ze in die modus geslaagd zijn om over drempels heen te stappen
Het Sponstanietje!
Verdorie, ja, wat je hier schrijft voelde ik voorbije weekend toen ik 'testte' of alles wel klopt voor ik het aan mijn vriendin ging opbiechten.
Toen ik als 'Sanne' zeilde voelde ik me inderdaad spontaner, zelfzekerder en ook emontioneler.
Waarom nu plots die 'dominante man' opduikt is wat raar misschien, hoewel... zo'n dominante man heeft vast veel vaker sex dan ik als brave man die geen initiatief durft nemen. Misschien komt het nu uit die hoek, temeer omdat mijn vriendin dan gisteren vertelde dat ze het eigenlijk allemaal wat ruwer wilde.
I am sailing ⛵️
Krabke
ff weer wat posten

Bericht door Krabke »

Akward momentje= ik vertelde mijn vriendin net dat ik Sanne niet in geniep zal doen, maar haar er ook niet mee wil belasten...
In no time stond ze plots in de badkamer om mij wat sminkspullen te geven. Sterker nog= ze is nu zelf naar de supermarkt om lippenstift voor me te gaan halen. Ze vond geen goede kleur voor mij in haarcollectie.

Het contrast met gisteren, toen ik de bijl in de relatie zette, kan niet groter zijn...
En dat terwijl ze gisteren ook nog liet weten dat ze ruwere sex wil, wat Sanne uiteraard al niet kan geven, enkel een dominantere man dan ik van nature ben.
I am sailing ⛵️
Plaats reactie