Beste Cindy,
Dankjewel voor je lieve reactie.
Vandaag een lange wandeling van 4 uur gemaakt en eigenlijk alleen maar over Julia gefantaseerd, wat ik heel fijn vond.
In mijn hoofd aan het oefenen hoe ik de volgende stap ga zetten.
Op dit moment zou ik niet fulltime als Julia door het leven willen gaan, ik hou van beide.
Wel gefantaseerd als ik gedwongen wordt om te kiezen en dan zou ik voor Julia gaan, maar gelukkig is dat niet nodig.
Ik ben ook nog steeds blij met mijn leven als man.
Eerst zij ik tegen mijzelf dat ik een travestiet ben, maar weet niet of ik dat nog zo is.
Weet niet in welk hokje ik mij kan plaatsen; travestiet of transgender
Als ik Julia ben denk ik niet meer aan mijn andere ik en qua uiterlijk zie ik een mooie vrouw, geniet van het lopen als vrouw.(En nog meer)
Als man denk ik wel heel vaak aan Julia
Mijn ideaal beeld zou zijn, als ik vaker niet stiekem Julia mag zijn, dat ik hier over kan praten en dat ik in het dagelijks leven (werk, ik het bijzijn van familie en vrienden) me andere ik ben.
Ik wil mijn huidige leven niet kwijt, wat hoe je het ook wendt of keert wij hebben altijd twee stapjes achterstand
Heeft dit met vakantie te maken, voor mij wel, ben een stuk verder in mijn hoofd gekomen en de vakantie is nog steeds heerlijk ondanks het is mindere weer.
Liefst Julia