met welke dameskleding ben je wel eens naar buiten geweest

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Lisa90
ff weer wat posten

Re: met welke dameskleding ben je wel eens naar buiten geweest

Bericht door Lisa90 »

Krabke schreef: wo sep 10, 2025 6:24
matthijsse schreef: do jul 31, 2025 9:20 ik draag tegenwoordig , heel zichtbaar een voorgevormde beugel bh onder mijn shirt
en dan een jeansrok , pantys en hakken daar ga ik heel vaak mee naar buiten
een bh draag ik elke dag
Ik zit nog helemaal in het begin om het zo te noemen.
Mijn Sanne heb ik nog maar net aanvaard en vorig weekend voor het eerst echt beleefd.
Voorbije zondag mijn vriendin over Sanne verteld en dat had nare gevolgen.
De storm is stilaan gaan liggen en verbazend genoeg: gisterenavond stond mijn vriendin plots op, ging naar de badkamer en gaf me wat sminkspulletjes. (Ik ken er nog niets van, dat is dus al spannend op zich). Daarna sprong ze op haar fiets en ging lippenstift voor me halen want ze had niet de juiste kleur liggen, vond ze.
Wow!
Maar me omkleden en als Sanne in huis rondlopen, daar heb ik me nog niet aan gewaagd, de schaamte is (nog) veel te groot.
Raar wel: ik zou bijna als Sanne naar buiten willen, maar thuis zo rondlopen durf ik dan weer niet.

Ik heb nu een BH (gisteren geleverd) en protheses die ik er kan in stoppen, maar die een hele dag dragen... Ik wil wel, zeer zeker, maar de durf om het te doen...
Dit krijgt ineens een heel andere wending! Klinkt fijn voor je!
Ik zou haar niet teveel in 1x aandoen, misschien komt ze zelf wel met vragen of je haar wat wil laten zien. In een vorige relatie heb ik na jaren verteld wat mijn geheim was. Zij was destijds de eerste die ervan hoorde. We gingen alleen te snel met omschakelen. Achteraf bleek ze er toch wel heel veel moeite mee te hebben gehad als ik omgekleed naast haar zat. Uiteindelijk is de relatie stuk gelopen. Zij heeft mijn huidige vriendin ook min of meer het geheim verteld. Ik weet niet of ik het uit mezelf opgebiecht zou hebben.

Ik weet wel, als het door je partner geaccepteerd word is dat een geschenk uit de hemel. 😃

Ik wil daarom nu ook niks forceren. Ze weet ervan maar denkt dat het een aandoening is wat nog wel af te leren valt. Ze moest eens weten. Maar mocht ze me nu ooit “betrappen” of pumps in maat 44 tegen komen… dan zal ze even slikken, maar dan weet ze waar het van komt.
Lisa90
ff weer wat posten

Bericht door Lisa90 »

Om bij het topic te blijven… vroeger begon het met een panty onder mijn spijkerbroek. Maar dan was ik als de dood als iemand mijn pantyvoeten zou opmerken of er een rand van de panty boven de broek uit kwam. Dit is lange tijd wel het spannendste geweest wat ik buiten gedragen heb.

Toen ik op mijzelf woonde heb ik ongeveer een jaar lang wekelijks jurken met een panty en hakken (pumps) gedragen thuis. Hier liep ik mee door de tuin maar ook dat was al spannend.

Eigenlijk sinds een jaar ongeveer ben ik een paar keer de straat op gegaan in vrouwenkleding. Wel met mijn hoofd helemaal verscholen in een sjaal/capuchon!

Dan draag ik altijd de combinatie van een jurk, string en panty. Ik heb 3 paar schoenen. Suède knielaarzen met hak die ik eigenlijk alleen binnen gedragen heb. Dan enkellaarsjes met een blokhak van 7 cm. En pumps met een hoge naaldhak waar ik wel redelijk op kan lopen. De pumps geven mij het fijnste gevoel van echt vrouw zijn. Heerlijk om er met een panty in te glijden. Door die panty floepen mijn hakken wel eens uit heeft iemand hier tips voor om dat tegen te gaan? Als ik een stuk wil wandelen trek ik toch die enkel laarsjes aan. Dit loopt veiliger dan naaldhakken. Die klakken ook niet zo. Dat geluid vind ik prachtig alleen trek je er zo de aandacht mee en dat was net niet mijn bedoeling haha.

X Lisa
crisscross
dagelijks aanwezig

Bericht door crisscross »

Dag Lisa , om het eruit schieten van je voet uit je pump kun je plakkertjes kopen en die in de rand plakken zodat deze wat meer grip heeft op je hiel.
Werkt ook niet altijd overigens een andere mogelijkheid zijn sokjes of "voetjes" met een siliconen randje in de hiel.
Je kunt ze in wit of zwart kopen meen ik bij de Hema.
groetjes Marjan.
Lisa90
ff weer wat posten

Bericht door Lisa90 »

crisscross schreef: vr sep 12, 2025 0:07 Dag Lisa , om het eruit schieten van je voet uit je pump kun je plakkertjes kopen en die in de rand plakken zodat deze wat meer grip heeft op je hiel.
Werkt ook niet altijd overigens een andere mogelijkheid zijn sokjes of "voetjes" met een siliconen randje in de hiel.
Je kunt ze in wit of zwart kopen meen ik bij de Hema.
groetjes Marjan.
Dankjewel Marjan, die plakkertjes ga ik aanschaffen en proberen. En de pijn in je voeten moet ik gewoon accepteren of word dat minder naarmate je meer loopt? 😅
DeboraW
daar ben ik weer

Bericht door DeboraW »

DeboraW schreef: di sep 09, 2025 19:52 Hallo,

Zoals ik bij mijn voorstel post heb gemeld ben ik afgelopen zondag met mijn twee zussen naar het transcafe in Rotterdam geweest. Ik droeg een mooie blouse die ik samen met mijn zus bij de kringloop had gekocht. Daaronder een zwarte rok tot op de knie en een huidkleurige panty en mijn zwarte pumps met blokhak. Was erg gezellig. In de metro op weg naar huis stond een jongen op om mij naast mijn zus te laten zitten. Werd dus gezien als vrouw op leeftijd. Leuke ervaring.

Groetjes Debora.
Aanvulling: link naar foto: https://photos.google.com/photo/AF1QipM ... RRulMjGjmf

Groetjes Debora.
matthijsse
Eredivisie

Bericht door matthijsse »

het begint weer herfst te worden , dus alle reden om nu weer rokken te gaan dragen met een lekkere dikke panty er onder
Lisa90
ff weer wat posten

Bericht door Lisa90 »

matthijsse schreef: za sep 13, 2025 9:39 het begint weer herfst te worden , dus alle reden om nu weer rokken te gaan dragen met een lekkere dikke panty er onder
En mooie laarzen ❤️
matthijsse
Eredivisie

Bericht door matthijsse »

helaas houd ik niet zo van laarzen , omdat ik daar altijd zo moeilijk in en uit kom
en ik wil mijn pantys het liefst zoveel mogelijk laten zien
op mijn mooie, lange, stevige, gladde benen
Lisa90
ff weer wat posten

Bericht door Lisa90 »

matthijsse schreef: zo sep 14, 2025 9:20 helaas houd ik niet zo van laarzen , omdat ik daar altijd zo moeilijk in en uit kom
en ik wil mijn pantys het liefst zoveel mogelijk laten zien
op mijn mooie, lange, stevige, gladde benen
Ik zie ook liever mooie benen in een panty met pumps.
Het lopen op laarzen vind ik wel veel prettiger. Meer steun. En lange laarzen, als je daar met je benen inschuift is ook wel een super vrouwelijk gevoel. Ik kan het beide wel waarderen.

Enkel de zomer outfits heb ik niet zoveel mee. Een zomerjurkje en open schoenen. Dan is er teveel “man” zichtbaar haha.

X Lisa
Plaats reactie