Hi,
2 jaar geleden ben ik voor het eerst naar een make over geweest toen ik in Manchester was, dat betekend volledig opmaak (had totaal geen ervaring hiermee) kleding uitzoeken en dan 4 uur in een soort lounge a la "Mariposa" beetje kletsen en a cup of tea.
Hoogte punt was toen ze zeiden "je ziet er goed uit waarom ga je zo niet terug", was met de auto en moest weer naar Liverpool naar mijn hotel, hierdoor aangemoedigd en gedaan, genoot van de rit als vrouw, ging zelfs langzamer rijden?? maar durfde toen toch niet het hotel zo in en onderweg gestopt, afgesminkt enz.
Maar 2 jaar later en veel vrouwen stapjes buiten inmiddels was ik nieuwsgierig en ben omdat ik weer in Liverpool was, daar weer eens gaan kijken in Manchester of ze nog iets leuks hadden in kleding, nu wel hotel uit als vrouw.
Er was maar een gast een man op leeftijd en had een complete make over gehad en zat daar op een pluche sofa, met weer een cup of tea zijn manier van vrouw zijn te beleven, hij straalde en genoot intens,
"Weet je wel hoe oud ik ben" - zei hij tegen mij, je kent ze wel die ouderen die trots zijn op hun leeftijd en waarom niet, uhhhh geen idee, omdat een man er als vrouw nu eenmaal jonger uitziet

...."60" rade ik, ik ben 82 jaar oud en vandaag is het mijn verjaardag en dan trakteer ik mijzelf op deze wijze.
Hij deed dit al jaren lang, keek uit naar die ene dag, ook dit is travestie,
groetjes, Adriana