Vandaag heb ik de euvele moed genomen om bij H&M dameskleding te kopen. Ik zag bij mijn wandelingen al langer dingen leuk in de aanbieding en ik heb eerder geprobeerd om een jurk te kopen. Maar nu is het er toch van gekomen. Ik heb een zwarte driekwart 'capri'broek (maat 38 ) gekocht en een zwart strak mouwloos bloesje(maat 40). Die driekwartbroek past mooi bij mijn knielaarzen. Ik wilde ook nog een rok kopen, maar helaas was daar geen tijd meer voor.
Zowel de broek als de blouse kostte 9,95 euro per stuk, en daarom hoefde ik het voor de prijs niet te laten. Dat gold ook voor de niet gekocht rok. Er deed geen enkel probleem voor bij het passen en afrekenen. Ik lette er niet eens op, voor mij was het een beproefde methode van ik wist wat ik wilde, passen en kijken welke maat ik had. Vervolgens afrekenen en weggaan. Voor broeken en rokken is die maat 38, voor blouses e.d. 40 of 42. De voorinformatie die Lisa maanden geleden een T&T avond in Nieuwegein gaf, was van groot nut zo tussen half 6 en 6 in die H&M in Arnhem.
Welnu, bij thuiskomst trok ik gelijk die broek en blouse aan, ik heb deze kleren nog steeds aan. Met een damesslip onder, geen beha, maar dat wil ik ook niet. Goed geschoren, mooie laarzen erbij en het is compleet
Dit avontuur is voor herhaling vatbaar en wat ik al vaker zag: analoog aan damesschoeisel is ook dameskleding eleganter. En het zit lekker.