Mijn eerste dameskledingcombinatie

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Josette
Forumdiva

Mijn eerste dameskledingcombinatie

Bericht door Josette »

Hallo lieverds,

Vandaag heb ik de euvele moed genomen om bij H&M dameskleding te kopen. Ik zag bij mijn wandelingen al langer dingen leuk in de aanbieding en ik heb eerder geprobeerd om een jurk te kopen. Maar nu is het er toch van gekomen. Ik heb een zwarte driekwart 'capri'broek (maat 38 ) gekocht en een zwart strak mouwloos bloesje(maat 40). Die driekwartbroek past mooi bij mijn knielaarzen. Ik wilde ook nog een rok kopen, maar helaas was daar geen tijd meer voor.

Zowel de broek als de blouse kostte 9,95 euro per stuk, en daarom hoefde ik het voor de prijs niet te laten. Dat gold ook voor de niet gekocht rok. Er deed geen enkel probleem voor bij het passen en afrekenen. Ik lette er niet eens op, voor mij was het een beproefde methode van ik wist wat ik wilde, passen en kijken welke maat ik had. Vervolgens afrekenen en weggaan. Voor broeken en rokken is die maat 38, voor blouses e.d. 40 of 42. De voorinformatie die Lisa maanden geleden een T&T avond in Nieuwegein gaf, was van groot nut zo tussen half 6 en 6 in die H&M in Arnhem.

Welnu, bij thuiskomst trok ik gelijk die broek en blouse aan, ik heb deze kleren nog steeds aan. Met een damesslip onder, geen beha, maar dat wil ik ook niet. Goed geschoren, mooie laarzen erbij en het is compleet :D

Dit avontuur is voor herhaling vatbaar en wat ik al vaker zag: analoog aan damesschoeisel is ook dameskleding eleganter. En het zit lekker. :P
Laatst gewijzigd door Josette op wo apr 28, 2004 21:28, 1 keer totaal gewijzigd.
liefs, Josette
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Leuk verhaal, Josette,

Weer een nieuwe stap in je ontwikkelingen.

Lisa
If all else fails, buy new shoes
pinkslipper
ForumFan

Re: Mijn eerste dameskledingcombinatie

Bericht door pinkslipper »

Idd leuk verhaal. Tof van je Josette :)
Josette schreef:Er deed geen enkel probleem voor bij het passen en afrekenen.
Heb het ook meegemaakt bij H&M (in Amsterdam). Samen met medeforumster Kassandra was ik daar aan het shoppen. Ook geen probleem (en het lijkt zo'n probleem als het niet durft). En het vrouwelijk personeel zag er tevens goed uit.
Think Pink en xxx,
pinkslipper

Van het concert des levens, krijgt niemand het programma.
Kathleen
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Kathleen »

Van Joost naar Josette. Nu ook al aan de dameskleding. En meteen het pashokje in gedurfd. Het gaat de goede kant op met je Josette! :wink: :D

PS Op je maatje 38 ben ik toch wel een tikkeltje jaloers! :-?

Groetjes :D :D :D
Liefs, Kathleen
Come una ragazza! Per sempre!
racine
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door racine »

Dag Josette,

Goh, weer een stap verder, ik ben benieuwd wat de volgende stap zal zijn, bepaal je eigen tempo hierin en laat je niet "haasten" door ons.

Met vriendelijke groet,
Racine
PS.
Je hebt wel mazzel met je damesmaten en je schoenmaat, veel keus voor betaalbare prijzen.
Als privacy illegaal wordt, zullen slechts illegalen privacy hebben.
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Twee weken terug was ik in H&M in Eindhoven en in de rij voor de paskamer stond een jongeman met 2 rokken , heel relaxed en vond dat wel grappig omdat ik toch met ' andere' ogen kijk tegenwoordig. Maar inderdaad, iedereen was druk met zichzelf bezig en niemand die er naar keek. Elsa
Meikemeid
dagelijks aanwezig

Bericht door Meikemeid »

Elsa, en zo shop ik ook nog wel eens rond !! Nog wel.. ;)

Een tijdje geleden was ik voor werk in Amsterdam en had wat tijd over. In de kalverstraat kwam ik een voor sommige bekende outletstore tegen, waar ze erg veel van die geruite rokjes(die best wel in zijn) in de rekken hadden hangen. Ik kocht er dus 1, voor 10 eurotjes was het pittige ding voor mij. Veel te eigenlijk, maar zoals wel met meer kleding, leuk om te hebben en over een tijdje kan ik het wel aan, ik gooi niets weg van kleding ! Na het aankopen verlaat ik de winkel en er staat een kleerkast van een jongen me raar aan te kijken. Of ik kon met m'n kin op m'n naveltje de kalverstraat afrennen terug naar m'n wagentje, of ik gaf hem een knipoog en liep fier de kalverstraat af. Het was even moed bijelkaar vegen, maar die knipoog gaf me een heel goed gevoel... ;)

Morgen ga ik hopelijk (hoe ik me morgen voel) dan toch wel Hilversum in, na een paar keer eerder uitgesteld te hebben :roll:
Zondag ben ik naar nijmegen geweest met de trein en dat was ook erg goed bevallen. Op de terugweg van het station hilversum naar huis gelopen.. spannend maar super (mede door het lekkere avond zonnetje).

To be contnued ;)
I'm my own special creation !! *Shirley Bassey*
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Oh...dus jij was het !! Vond het helemaal niet vreemd hoor, groetjes Elsa
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Ouwe draad, maar 'k heb toch wat aan toe te voegen.

Uitverkoop, dus ik ben weer naar H&M op loopafstand van mijn flat gegaan. Ik heb gescoord: een wollen rok, met krijtstreep maat 38 en een wit damesT-shirt maat L. Totaal 10,10 Euro.

Nog nooit in een rok gelopen. Moest er eerst aan wennen. Uiteraard een damesslip eronder. Valt enorm mee. . . Eerst word je nog opgewonden, binnen een half uur maakt dat plaats dat je elegant vindt.

Dat shirt verschilt weinig van een mannenshirt. Maat is voortreffelijk.

Kortom, die rok zal ik vaker dragen en het zal niet de laatste aankoop qua dameskleding zijn :D
liefs, Josette
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Zie je wel langzamerhand begint dat gat in die hand te ontstaan hehehe.
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Klinkt goed Josette. Enne ik sluit me aan bij mijn voorgangster. :lol: :lol: :lol:

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Elsa
Forumdiva

Bericht door Elsa »

Joanne schreef:Zie je wel langzamerhand begint dat gat in die hand te ontstaan hehehe.

het is echt een ziekte hoor wanneer je eenmaal een gat in je hand hebt, kom je nooit meer vanaf. Maar wat voelt het goed he....wanneer je de winkel uitgaat met zo'n plastic tasje :wink:
Elsa
Laatst gewijzigd door Elsa op zo jul 11, 2004 17:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Zoooooo helemaal als ik naar de markt ben geweest en dan al die plastictasjes op de bank leg bij thuiskomst. En dan alles uitpakken en aantrekken hehehehe.... Maakt niet niets meer uit dat gat:o) En ik heb het gat laten aanpassen aan de marktbedragen zodat ik me ook niet te druk hoef te maken:o) Doen ze ook bij de Vu tegenwoordig he :wink:
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Zou dat ook een criterium zijn om TS aan af te lezen?
Hoe groot het standaard gat is dat je al in je hand hebt? Ik kan me helemaal suf kopen en winkelen.
Ik ben een jaar of 10 geleden al es en femme met een vriendin een dagje in Rotterdam wezen winkelen. Kreeg achteraf te horen dat ik best een echte vrouw zou kunnen zijn, omdat ik het winkelen zo leuk vond. Nog veel leuker dan die vriendin haha.
Dus dat hoeft de VU alvast niet meer voor me te doen.
Cyn.
Josette
Forumdiva

Bericht door Josette »

Cynthia schreef:Zou dat ook een criterium zijn om TS aan af te lezen?
Geen idee, maar je weet maar nooit. Maar veel kledingkasten van vrouwen zijn overvol en elkaars dingen passen is relatief gewoon. :D :) Ik heb het bij mijn mannelijke vrienden nooit gedaan, elkaars kleren passen. Daarentegen is mijn travestie begonnen met het stiekum de schoenen van de vrouwelijke hulpverleners aantrekken. Een van de weinige lichtpunten tijdens mijn donkere tijd in het circuit. :cry: :roll:
Cynthia schreef:Hoe groot het standaard gat is dat je al in je hand hebt? Ik kan me helemaal suf kopen en winkelen.
Ik ben een jaar of 10 geleden al es en femme met een vriendin een dagje in Rotterdam wezen winkelen. Kreeg achteraf te horen dat ik best een echte vrouw zou kunnen zijn, omdat ik het winkelen zo leuk vond. Nog veel leuker dan die vriendin haha..
Ik herken wat je schrijft, voorzover het om damesschoeisel gaat. Alleen heb ik nooit met plezier met iemand anders kleren of schoenen gekocht. Alleen gaat me het beste af, en dat nog steeds in 2004. Wel vind ik een persoonlijk babbeltje erg belangrijk.
Cynthia schreef:Dus dat hoeft de VU alvast niet meer voor me te doen.
Die opmerking is heeel sterk :P TS-humor in optima forma.

Ik herken wat je schrijft, voorzover het om damesschoeisel gaat.
liefs, Josette
Plaats reactie