Er is iets waar ik heel erg mee zit.... dat is een droom die een vrouwelijke collega van mij heeft gehad. Ik heb zo meteen vrijdag tot zondag 3 avond diensten met haar en ik zie er tegen aan om deze te werken.
De droom: We krijgen een brandalarm binnen op de pieper we zijn als enige beneden, het alarm komt van een van de aanleunwoningen, we gaan kijken wat er aan de hand is, wij openen de deur en ineens een steekvlam en A en ik zijn dood.
Ik ben hier zo bang van geworden, dat ik het liefst mijn diensten draai op een andere locatie en niet waar ik altijd zit.
Ik bewandel nu maar het officielle pad als er een alarm komt: Nooduitgang...... Nee deur voelen deurklink voelen warm/heet brandweer niet warrm/heet op de hurken en voorzichtig de deur open geen steekvlam naar binnen volgende deur zie boven....
Maar de rookmelders zijn bij ons op het werk overgevoelig die geven bij koken al alarm.... Maar vuur is ook snel
IK ben Bang echt bang.
Heeft iemand ervaring met droomuitleg, ik heb er wel een boek over gekocht maar het neemt mijn angst niet weg.
Nee geef mij maar de dromen die ik de laatste tijd gehad heb....
In dameskleding rond lopen of deze van gisternacht: Ik ga winkelen zie een mooi kort spijkerrokje, ik hou het rokje voor mijn lichaam maar ik vind het rokje toch te kort en hang het weer weg....
Groetjes, Nataschja