Scheren ...

Wat trek jij aan, hoe laat jij jezelf zien en waar haal je je kleding

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Denise
dagelijks aanwezig

Scheren ...

Bericht door Denise »

Uit de Telegraaf van 26 juni :

"Duitse vrouwen scheren hun benen en oksels het minst van alle vrouwen in Europa. Dit is de conclusie van een onderzoek uitgevoerd door scheermesjesfabrikant Wilkinson. Het bedrijf onderzocht de scheer-, hars- en epileergewoonten van duizenden vrouwen.

De Britse vrouwen hebben de gladste benen en oksels; 93 procent van hen scheert zichzelf voordat zij zich in zomerjurkjes en hemdjes naar buiten wagen. Van de Duitse vrouwen scheert slechts veertig procent zich regelmatig.

Na de Britse vrouwen scoren Spaanse vrouwen het hoogst; 82 procent van hen heeft voorkeur voor gladde benen.

In ons land blijkt 59 procent van de meisjes tot 15 jaar zich te ontharen. Van de 15- tot 34- jarige vrouwen ontdoet 79 procent zich van oksel- en beenhaar.

Scheren is nog steeds de absolute favoriet, gevolgd door crèmes en mousses."

Zou dit ook gelden voor de T-gemeenschap uit die landen? Men spiegelt zich toch aan de vrouwen uit de omgeving?
Zo ja, dan moet ik mij mentaal voorbereiden op een eventuele real life ontmoeting met een "Deutsche freundin".

Denise.
Er is altijd wel een goed moment
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Hee denise

Ik denk niet dat je dit kunt vergelijken.
T-girls hebben het sowieso moeilijker omdat ze meer te verbergen hebben en omdat ze meer haar hebben. Dus als ze echt en femme willen zal dat haar er tich echt af moeten. Ongeacht het percentage vrouwen dat het niet doet.
Cyn.
Elsa
Forumdiva

Re: Scheren ...

Bericht door Elsa »

Denise2 schreef:Uit de Telegraaf van 26 juni :

"Zou dit ook gelden voor de T-gemeenschap uit die landen? Men spiegelt zich toch aan de vrouwen uit de omgeving?
Zo ja, dan moet ik mij mentaal voorbereiden op een eventuele real life ontmoeting met een "Deutsche freundin".

Denise.
Blijf dan maar in het hoge noorden, hier is de spiegel helder.... :lol: Elsa
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Interesante gegevens aangezien Wilkinson moet leven van het scheren van de haren en welke dat dan moeten zijn i sniet zo belangrijk.

Of de T's het ook doen en of we dan ongeveer gelijk uit komen, tja een poll zou uitsluitsel kunnen geven.

Iets van :

A) Ja ik scheer me benen en oksels altijd.
B) Ja ik scheer me benen oksels alleen in de winter vanwege etc etc
C) Ja ik scheer alles
D) Nee ik scheer mij niet.
E) Etc etc
F) Etc
G) ...

Ben benieuwd.

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

En uit de Volkskrant van 26 juni:
Ook de man onthaart zich. Datgene waarop ooit het imago van de macho medeberustte, blijkt opeens een dwaling van de natuur. Zijn ruige vacht is overtollig en ongewenst. Plukken uit oor en neus zijn afzichtelijk. Haren op rug en schouders zijn maatschappelijk niet meer aanvaardbaar.
Lisa
If all else fails, buy new shoes
petra_
Forumdiva
Contacteer:

Bericht door petra_ »

Een aantal vrienden van mij scheren hun okselhaar, vind ik ook een goed idee.
Alles giet foarby en giet foar ivich
En alles wat oerbliuwt
Is leaf, mar om op te libjen
Net genôch.
Pamela-
Moderator

Bericht door Pamela- »

Hoi hoi,

Of ik nou enhomme ben of enfemme, oksel haren zijn altijd geschoren. Weliswaar niet met het mes maar wel glad. Heerlijk in de zomer. Het ruikt beter, voelt beter en ziet er beter uit. So why not ?

Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
Plaats reactie