Uit de Telegraaf van 26 juni :
"Duitse vrouwen scheren hun benen en oksels het minst van alle vrouwen in Europa. Dit is de conclusie van een onderzoek uitgevoerd door scheermesjesfabrikant Wilkinson. Het bedrijf onderzocht de scheer-, hars- en epileergewoonten van duizenden vrouwen.
De Britse vrouwen hebben de gladste benen en oksels; 93 procent van hen scheert zichzelf voordat zij zich in zomerjurkjes en hemdjes naar buiten wagen. Van de Duitse vrouwen scheert slechts veertig procent zich regelmatig.
Na de Britse vrouwen scoren Spaanse vrouwen het hoogst; 82 procent van hen heeft voorkeur voor gladde benen.
In ons land blijkt 59 procent van de meisjes tot 15 jaar zich te ontharen. Van de 15- tot 34- jarige vrouwen ontdoet 79 procent zich van oksel- en beenhaar.
Scheren is nog steeds de absolute favoriet, gevolgd door crèmes en mousses."
Zou dit ook gelden voor de T-gemeenschap uit die landen? Men spiegelt zich toch aan de vrouwen uit de omgeving?
Zo ja, dan moet ik mij mentaal voorbereiden op een eventuele real life ontmoeting met een "Deutsche freundin".
Denise.
Scheren ...
Moderator: Moderators
Scheren ...
Er is altijd wel een goed moment
Re: Scheren ...
Blijf dan maar in het hoge noorden, hier is de spiegel helder....Denise2 schreef:Uit de Telegraaf van 26 juni :
"Zou dit ook gelden voor de T-gemeenschap uit die landen? Men spiegelt zich toch aan de vrouwen uit de omgeving?
Zo ja, dan moet ik mij mentaal voorbereiden op een eventuele real life ontmoeting met een "Deutsche freundin".
Denise.
Hoi hoi,
Interesante gegevens aangezien Wilkinson moet leven van het scheren van de haren en welke dat dan moeten zijn i sniet zo belangrijk.
Of de T's het ook doen en of we dan ongeveer gelijk uit komen, tja een poll zou uitsluitsel kunnen geven.
Iets van :
A) Ja ik scheer me benen en oksels altijd.
B) Ja ik scheer me benen oksels alleen in de winter vanwege etc etc
C) Ja ik scheer alles
D) Nee ik scheer mij niet.
E) Etc etc
F) Etc
G) ...
Ben benieuwd.
Liefs,
Interesante gegevens aangezien Wilkinson moet leven van het scheren van de haren en welke dat dan moeten zijn i sniet zo belangrijk.
Of de T's het ook doen en of we dan ongeveer gelijk uit komen, tja een poll zou uitsluitsel kunnen geven.
Iets van :
A) Ja ik scheer me benen en oksels altijd.
B) Ja ik scheer me benen oksels alleen in de winter vanwege etc etc
C) Ja ik scheer alles
D) Nee ik scheer mij niet.
E) Etc etc
F) Etc
G) ...
Ben benieuwd.
Liefs,
<i><b>Change the things you can, accept the things you can't change.</i></b>
- Lisa met een S
- Moderator
- Contacteer:
En uit de Volkskrant van 26 juni:
LisaOok de man onthaart zich. Datgene waarop ooit het imago van de macho medeberustte, blijkt opeens een dwaling van de natuur. Zijn ruige vacht is overtollig en ongewenst. Plukken uit oor en neus zijn afzichtelijk. Haren op rug en schouders zijn maatschappelijk niet meer aanvaardbaar.
If all else fails, buy new shoes