Goeie tip Joanne! Ik heb net een stukje over dat boek gevonden. Aangezien ik nog een boekenbon heb liggen...Joanne schreef:Ik weet niet of je veel leest maar lees het boek "Ik hou van mij" van Annemarie Postma maar eens. Dan leer je een hele hoop.
Hormoongedoe
Moderator: Moderators
- Chantal C.
- Forumdiva
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Thanks voor de url Chantal. Leuk ook om te weten dat het boek maar 275 gram weegt en toch zware kost voor me wasChantal C. schreef:Goeie tip Joanne! Ik heb net een stukje over dat boek gevonden. Aangezien ik nog een boekenbon heb liggen...Joanne schreef:Ik weet niet of je veel leest maar lees het boek "Ik hou van mij" van Annemarie Postma maar eens. Dan leer je een hele hoop.
- Chantal C.
- Forumdiva
Tsja dat is het feitelijk ook maar dit boek "ik hou van mij" heeft me flink met mijn neus op de feiten gedrukt en me geconfronteerd met een heleboel dingen die ik altijd angstvallig binnenhield. Was erg heftig en kon ook maar een paar blz per dag aan zonder te moeten janken en zo.
Daar kan geen Active Directory tegenop hihihi
- Chantal C.
- Forumdiva
LOL Van AD moet ik echt niet huilen... ja van wanhoop...Joanne schreef:Tsja dat is het feitelijk ook maar dit boek "ik hou van mij" heeft me flink met mijn neus op de feiten gedrukt en me geconfronteerd met een heleboel dingen die ik altijd angstvallig binnenhield. Was erg heftig en kon ook maar een paar blz per dag aan zonder te moeten janken en zo.
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.