Hormoongedoe

Hier kun je alles kwijt over topics die te maken hebben met Transseksualiteit.

Moderator: Moderators

Chantal C.
Forumdiva

Bericht door Chantal C. »

Joanne schreef:Ik weet niet of je veel leest maar lees het boek "Ik hou van mij" van Annemarie Postma maar eens. Dan leer je een hele hoop.
Goeie tip Joanne! Ik heb net een stukje over dat boek gevonden. Aangezien ik nog een boekenbon heb liggen... :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Franciska
ForumFan

Bericht door Franciska »

Hoi Joanne,

Ik lees nooit en hou er ook niet echt van.

Ik ga zo maar naar bed want ik ben gewoon veel te moe om nog meer te tiepen. :( :(
Groetjes,
Afbeelding

There's got to be a way
To make a better day
I'm gonna find a way
To make a better day
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Chantal C. schreef:
Joanne schreef:Ik weet niet of je veel leest maar lees het boek "Ik hou van mij" van Annemarie Postma maar eens. Dan leer je een hele hoop.
Goeie tip Joanne! Ik heb net een stukje over dat boek gevonden. Aangezien ik nog een boekenbon heb liggen... :wink:
Thanks voor de url Chantal. Leuk ook om te weten dat het boek maar 275 gram weegt en toch zware kost voor me was :D Zag ook nog twee andere boeken van haar staan die ik nu ook maar eens ga lezen. Vooral Liefde maken lijkt me mooi.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Franciska schreef:Hoi Joanne,

Ik lees nooit en hou er ook niet echt van.

Ik ga zo maar naar bed want ik ben gewoon veel te moe om nog meer te tiepen. :( :(
Mmmm je hebt geen idee wat je mist door niet te lezen. Maar goed kan je niet dwingen hoewel je wel op dit forum leest. Das in iedere geval iets :D
Chantal C.
Forumdiva

Joanne schreef:Leuk ook om te weten dat het boek maar 275 gram weegt en toch zware kost voor me was :D
Wahahahahaha :D

Ik vind MCSA 2003 veel zwaarder (als Mac-gek) :o :wink:
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
Joanne
ForumDiva 2000

Bericht door Joanne »

Tsja dat is het feitelijk ook maar dit boek "ik hou van mij" heeft me flink met mijn neus op de feiten gedrukt en me geconfronteerd met een heleboel dingen die ik altijd angstvallig binnenhield. Was erg heftig en kon ook maar een paar blz per dag aan zonder te moeten janken en zo.
Daar kan geen Active Directory tegenop hihihi
Chantal C.
Forumdiva

Joanne schreef:Tsja dat is het feitelijk ook maar dit boek "ik hou van mij" heeft me flink met mijn neus op de feiten gedrukt en me geconfronteerd met een heleboel dingen die ik altijd angstvallig binnenhield. Was erg heftig en kon ook maar een paar blz per dag aan zonder te moeten janken en zo.
Daar kan geen Active Directory tegenop hihihi
LOL Van AD moet ik echt niet huilen... ja van wanhoop... :D
Plaats reactie