Agressief ja! En niet vanwege dat ene incident dat je beschrijft, maar vanwege de manier waarop je hier steeds als een onbehouwe boer(in) te keer gaat. Je hele manier van communiceren is agressief. Op het moment dat iemand je tegengas geeft op een manier die even direct is als jouw eigen manier van schrijven, ga je schelden, dat noem ik agressief.Zohra schreef: Agressief? Me het mezelf moeilijk maken? Waar halen jullie het allemaal vandaan? Ik geef slechts een weergave van een bepaald moment van iets dat ik meemaak en ineens wordt dat door jullie 'mannelijk' genoemd of 'wijverig' nou ok. Dan ben ik liever een 'wijf' dan een truttige tante. MAar dat maakt me niet minder vrouwelijk. Je kent mij niet eens, je beoordeelt me alleen maar op een stukje tekst dat je hier leest op een forum en verder ken je mij helemaal niet.
Enne over dat truttige, dan heb je toch echt ook een compleet verkeerd beeld van mij. Iemand als Suna kan ook onmiddelijk bevestigen dat truttig en ik niet samengaan. Eerder Old Skool Punk, Wave en Goth
Ik zie hier een foto, lees de stijl waarin je schrijft en heb je website bekeken, dus da's wel ietsje meer dan jij nu suggereert. Wat ik in dat alles _niet_ zie is een poging om je vrouwelijk te presenteren. Als je gelezen hebt, heb je ook gelezen dat het enige wat telt de poging is, niet het resultaat, maar als zelfs de poging ontbreekt...Zohra schreef: 'een poging doet om vrouwelijk te zijn!' Wat weet jij nou van mij af? Je ziet hier slechts een foto en leest een paar woorden en DAAROP beoordeel je me al? Sorry, maar dit vindt ik OLIEDOM!
Spreekbuis ben ik hoogstens voor een hele andere groepering en voor de rest: doei Zohra... ga maar weer lekker van je eigen gelijk overtuigd zijn.Zohra schreef: ik ben juist een ontzettend gevoelig mens. En juist mijn reacties zijn UITINGEN van mijn gevoeligheid. Maar ok, mevrouw SPREEKBUIS voor TRANSSEXUEEL NEDERLAND. Je hebt toch de waarheid in pacht he? Samen met Esther.