Komt het meer voor in je Familie of Kennissen kring
Moderator: Moderators
- Deedee
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Komt het meer voor in je Familie of Kennissen kring
Er blijven altijd vragen over waar je benieuwd naar bent?????
Komt het meer voor in je Familie of Kennissen kring? en dan bedoel ik natuurlijk niet de T’s die je hier hebt leren kennen of op de T&T.
Deze vraag heb ik ook voorgelegd in mijn profiel??
Ik ben namelijk in de gelukkige omstandigheid dat ik in de Familie nog 2 medestanders heb, die T-gevoelens hebben.
Maar die weten het niet van elkaar, en omdat ze mij in vertrouwen hebben genomen wil ik dit ook zo laten.
-------------------------
Deedee
Komt het meer voor in je Familie of Kennissen kring? en dan bedoel ik natuurlijk niet de T’s die je hier hebt leren kennen of op de T&T.
Deze vraag heb ik ook voorgelegd in mijn profiel??
Ik ben namelijk in de gelukkige omstandigheid dat ik in de Familie nog 2 medestanders heb, die T-gevoelens hebben.
Maar die weten het niet van elkaar, en omdat ze mij in vertrouwen hebben genomen wil ik dit ook zo laten.
-------------------------
Deedee
- Chantal C.
- Forumdiva
Ja hoor. Nadat ik mijn hartsvriendin had verteld dat ik transseksueel ben en dat een tijdje goed ging, vertelde een van haar kinderen dat zij ook transseksuele gevoelens heeft. Kennelijk was het vertrouwen wat ik kreeg van haar moeder een teken dat zij haar angst aan de kant kon zetten. Zij loopt nu ook bij het VU.
Toeval bestaat niet...
Toeval bestaat niet...
A person is grown up not when they can take care of themselves, but when they can take care of others.
In mijn familiekring komt T*, voor zover ik weet, niet voor.
In mijn kennissen kring ken ik er een. Er werd altijd denigrerend lacherig over gedaan
Ik plaagde hem er ook mee in een periode dat ik mijn laarzeninteresse ontkende ("mantelpak met jarretels en panty"). Hij schijnt het nog steeds te doen en komt enhomme in panty. Ik heb, maar om hele andere redenen, geen contact meer met 'm. Van mij, maar wie ben ik
mag hij. Het toegeven aan T* en er iets mee doen is beter voor je gemoedsrust en zenuwgestel. En verder als er in dat circuit
over TS werd gesproken kwam het altijd over het afgezaagde "ombouwen"
Ik weet wel beter na travestie.org
In mijn kennissen kring ken ik er een. Er werd altijd denigrerend lacherig over gedaan
liefs, Josette
Het zal jullie verbazen maar een zoon van ons is ook een T*. In het begin dacht ik dat hij het wilde 'uitproberen' omdat hij erg close met zijn vader was. En misschien op deze manier zijn vader wilde begrijpen. Maar nu, zo'n 14 jaar verder heeft hij al een aardige gardarobe en af en toe wanneer ik zijn was doe kom ik nieuwe aankopen tegen. 
- Deedee
- ff weer wat posten
- Contacteer:
Voor mij is het erg fijn dat de broer van mijn vrouw Travestiet is, en ook zijn vrouw staat volledig achter hem, net als mijn vrouw die al meer dan 30 jaar er voor zorgt dat ik er zo perfect mogelijk uit zie.
Soms leen ik wel eens iets, maar wat belangrijker is, doordat ik al zo lang meedraai in het T-wereldje kan ik hun advies geven waar zij weer mee verder kunnen.
Kortom: ik vind heel fijn als je dit in je eigen Familie mee maakt.