Lisa met een S schreef:Helaas niet alle vrouwen, Chantal
Als je nou eerst eens leest wat ik bedoel en dat op je in laat werken...
Ik zal het speciaal voor jou met een voorbeeld illustreren. Het gaat over Kelly, toch een knappe meid niet? Een conversatie op een forum ergens op internet:
Man schreef:Ze, ze, ze. Het is een HIJ hoor. Hoe je het ook wend en keert. Het is gewoon een man zonder pik. En ook nog eentje met een onzettend laag IQ.
Vrouw schreef:Het is om te beginnen een mens. Het proces waar ze doorheen is gegaan is geen makkelijke, en ze is gelukkig met het resultaat. Ze functioneert lichamelijk en geestelijk als vrouw. Wie ben jij om te oordelen over haar (of wie dan ook)?
Vrouw schreef:Ja, ze is omgebouwd, ja het is goed gelukt, ja , ze is officieel vrouw.
Dat bedoel ik... Mannen letten alleen op uiterlijk. Geboren als man? Altijd een man. Vrouwen letten meer op gevoel. Van binnen een vrouw? Altijd een vrouw, ongeacht het jasje eromheen.
Natuurlijk zijn er transseksuelen die niet passabel zijn. Ok dan krijg je dat soort reacties van zowel mannen en vrouwen. Alleen vrouwen zullen dan altijd toch "zij" en "haar" zeggen, waar mannen stug volhouden aan "hij" en "hem".
In dit geval hadden we het over Kelly en de domme opmerkingen van Jensen's en Beelen's.