With love and lightness.

Algemeen

Moderator: Moderators

dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Namasté Coco.

Er zijn verschillende maten van dyslexie. Soms kan ik totaal niet lezen wat mijn broer geschreven heeftt en dan staan er stukken zonder één spelfout erin dus zo uitzonderlijk is dat niet.

Moeilijk is dat hé "onvoorwaardelijke liefde" :( maar besef dat dit je niet blind maakt voor hetgeen er om je heen gebeurt. Je ziet wel degelijk boosheid, haat, achterdocht en wat al niet meer Alle emoties zie je om je heen. Alleen denk ik : "Hoe ga je ermee om, ga je die gedachten voeden welke je niet aanstaan door met argwaan, boosheid etc te reageren? Of ga je beslissen dat je dat zélf niet wilt doen? Wil je jezelf die gevoelens niet uitdragen dan laat je iets anders zien. Vergeet ook niet dat om liefde te kennen je ook haat, boosheid, verdriet, vreugde enz. mag ervaren om tot het besluit te komen om met liefde te antwoorden.

Beantwoorden we haat, achterdocht etc met hetzelfde dan gaat het door en wordt het sterker. Geven wij een tegenwicht in de vorm van universele liefde met de volledige acceptatie dat jezelf en alleen jezelf óók in staat bent tot haat, moord, boosheid etc. dan blijft het geheel in balans.
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Klinkt allemaal leuk, Dhiamara, maar in de praktijk komt daar niets van terecht. Dingen zeggen is prima, maar het gezegde ook nog doen zou nog beter zijn.

We willen allemaal een betere wereld. Het probleem is alleen dat we niet in staat zijn om de wereld te verbeteren, omdat we egoïstisch bezig zijn en niet van plan om ook maar één stapje terug te doen. En zolang we niet bereid zijn om te delen met elkaar, zal de wereld niet veranderen c.q. verbeteren.

Daarom stoor ik me aan de uitspraken van Robin. Wil niet zeggen dat ik me aan hem stoor als persoon, maar aan zijn uitspraken. Nogmaals: het is zo simpel om te prediken over onvoorwaardelijke liefde. Het beleven ervan is echter iets totaal anders.

En Joanne, met Cootje gaat het prima. Maar je kent me: het mondje staat nu eenmaal niet stil.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Ik zou zeggen coco,bewijs maar dat het laatste gedicht nietvan mij is.Er zijn zaken die jij niet weet van mij.Is het dan onmogelijk om de gave van het schrift te hebben,en een vorm van dislexie tegelijk.
Ik spreek mijzelf niet tegen,wanneer ik zeg dat iedereen recht heefd op liefde,en tergelijkertijd een op feiten berust gebeuren aanhaald.
Een ervaring is wat anders dan een mening,en je kan als mens toch echt wel ergens een mening over hebben,en toch weten dat iedereen recht heefd op liefde.
Mijn mening is dat jij mij niet vertrouwd Coco,maar ik gun jou wel alle liefde van de wereld.Want jij kan niet de liefde die ik voel voor jou persoon ,van mij afnemen,dat is onmogelijk.!
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Coco
ForumFan

Bericht door Coco »

Daar heb je lang over nagedacht!

Thus, I rest my case.
De wereld maakt plaats voor diegene die weet waarheen hij gaat.
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Bericht door Robinhood »

Langs de Water-Weg

Een vissers vrouw uit Maasluis
kwam met stellige woorden thuis
kon niet geloven van een dichter
uit Vlaardingen,zich op liefde richtte

Zag 'het' als een forumcharletan
kon haar rebelse woorden niet aan
sprak in paniek;praat niet over liefde
het is hypocriet waar ik mij aan ongeriefde

Deze woorden vasthoudend in het gevest
besmeurde het hart met poldermest
doch,de dichter begreep en overzag
dat de vissersvrouw het zo beleven mag

De dichter beleefd de komende tijd
dat een ieder zich van kettingen bevrijt
en spreekt naar het ware huis
het hart,daar is liefde thuis!!

Voor jou Coco ,met al mijn respect en liefde voor jouw wezen!!

De wereld maakt plaats,voor diegene die weet waar ZIJ gaat!?????
Hallo,ik ben een adrochyne,en travestie,41jr.Ziet er goed uit en heb al een vrouwelijk gezicht en lichaamsbouw van mijzelf.Ik hou van stoere vrouwelijke kleding .Ben gedipl.visagist,en kunst is mijn levensonderhoud .
.
Robinhood
ForumFan
Contacteer:

Joanne

Bericht door Robinhood »

De profeet en haar schip.

De strijd van ontelbare jaren
deed haar beseffen
ik mag nu liefde baren

Als de geborene haarzelf
spreekt de profeet
in haar die andere helft

Engel die zich baant door straten
vele gezichten onbekend
doch voelt zich niet verlaten

Vaar door uw geliefde paradijs
de Lente zal u dragen
ziedaar het smelten van het ijs

Joanne,draagt haar naam op het steven
krachtig slaan de golven
op dit schip,bruisend en vol leven.

Voor Joanne ,7-3-06 Robin hood
.
Plaats reactie