Namasté Coco.
Er zijn verschillende maten van dyslexie. Soms kan ik totaal niet lezen wat mijn broer geschreven heeftt en dan staan er stukken zonder één spelfout erin dus zo uitzonderlijk is dat niet.
Moeilijk is dat hé "onvoorwaardelijke liefde"

maar besef dat dit je niet blind maakt voor hetgeen er om je heen gebeurt. Je ziet wel degelijk boosheid, haat, achterdocht en wat al niet meer Alle emoties zie je om je heen. Alleen denk ik : "Hoe ga je ermee om, ga je die gedachten voeden welke je niet aanstaan door met argwaan, boosheid etc te reageren? Of ga je beslissen dat je dat zélf niet wilt doen? Wil je jezelf die gevoelens niet uitdragen dan laat je iets anders zien. Vergeet ook niet dat om liefde te kennen je ook haat, boosheid, verdriet, vreugde enz. mag ervaren om tot het besluit te komen om met liefde te antwoorden.
Beantwoorden we haat, achterdocht etc met hetzelfde dan gaat het door en wordt het sterker. Geven wij een tegenwicht in de vorm van universele liefde met de volledige acceptatie dat jezelf en alleen jezelf óók in staat bent tot haat, moord, boosheid etc. dan blijft het geheel in balans.
With Love and Lightness.
"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum