Ik wens je voorafgaand alvast succes Frederique.
Un paar kanttekeningen nog van mij. Zoals Chantal al zei, Jos is daar erder om de boel te coördineren, bij hem rinkel je aan voor de afspraken. Aan de diagnostische fase kom je sowieso niet onderuit, dat gaat volgens hun protocol, daar kun je groen en blauw aan ergeren, maar ze zullen daar geen deut van afwijken, vooral niet met de gezette termijnen.....
.....ik heb die stront al twee keer doorlopen en ik kan je beloven, dat je met machtspelletjes bij hun niet ver komt. Tuurlijk kun je vantevoren hormone nemen, deed ik ook van '99 aan en week daar ook niet vanaf.....ik kan je wel beloven, dat ze je dat wel als invloedhebbend op een fatsoenlijke diagnostiek uitleggen en je zo een struikelpunt zelf creeërt. Maar uiteindelijk hebben ze mij ja ook geholpen.....en ik blij, want zo makkelijk kom je niet aan een srs-indikatie, daar zijn hun ergens de monopolisten hier in het kaasland en voor de duitse weg, was het met mijn werk wat omslachtiger en ik had me weer in duitsland moeten laten inschrijven......
.......psychische poespas, hmmmmm......nou zoals je begleidende coach moet je dat niet voorstellen.....immers is dat geen behandeling, erder kijken of je het algemeen goeddoet.....praten doe jij daar in princiepe, niet hun.....ze luisteren maar en ze proberen je ook niet te sturen.....in princiepe zijn ze alleen om un latere indikatie af te geven....de psych heeft dat dus in handen......je kunt de psychs dus beter vriend zijn, echt waar.....
Frederique schreef:ik sluit niet uit dat ik wel een SRS wil, maar sluit net zo goed niet uit dat ik geen SRS wil
Dan adviseer ik je ten zeerste toch maar van begin aan zeggen, dat je die srs wil.....je hebt tijd tot kort voor de srs om te zeggen, dat je ze niet wil.....na al die jaren diagnostische fase, RLT en wachten op de operatie, gaan ze je zeker niet van de hormonen ontzeggen en tot die tijd heb je zeker een endo gevonden, waarmee je verder kunt.....dat doen toch velen en is makkelijker dan Donna Quichotte te spelen......
.....doe dat maar zoals ik dat zeg, levert uiteindelijk veel minder stress op en als je aan de hormonen bent, wordt je toch rustiger en gaat anders denken, geloof dat maar.....
.....zo heb je ook rustig de tijd erover na te denken, of je nou een srs wil of niet.....wil je ze straks wel, zit je al onder toezicht van een vakkundig team. En tot die tijd stevig vasthouden aan de wens een srs te willen, voor hun dan maar.....anders gaat het mis.....denk daar maar's over na.....
Trouwens, dat met je diabetis is geen probleem, ik kende ene waar ze dat ook goed coördineerden.....
groetjes en slaap lekker.....