Ik heb jarenlang hetzelfde gevoel gehad Dorothy, ik had het wel gehad met het vriendinnen onder elkaar gedoe. Ben afgelopen mei op aandringen van een vriendin toch maar weer eens het reservaat in gestapt (feest Moordrecht).
Ben toch weer van plan om regelmatiger T&T avonden te bezoeken binnenkort, niet zo zeer om me ongestoord vrouw te kunnen voelen, dat lukt me toch wel, maar om de contacten met lotgenoten op een hoger peil te brengen.
Irene
FWIW: Marjolein @ Mysteryland
Moderator: Moderators
-
Gast
De vriend waar ik het over had is bi, en crossdresser, en hij vond mij geloof ik wel opwindendMarjoleinJ schreef: Trouwens, hoe gaat die vriend waar jij mee uit gaat er mee om? Is'ie overtuigd hetero? [die vriend van mij is 'n 'echte man' om maar eens een generalisatie van stal te halen] Ga je telkens met dezelfde? Moest'ie wennen?
Maar dat hoeft allemaal niet en het gaat niet om iets seksueels. Het is meer een gevoel van trots, kijk mij eens met mijn mannetje, en dat kan ook een leuke hetero-vriend van me zijn. Seksuele aantrekkingskracht is wel spannend, maar als die er niet is, is er ook weer ruimte voor andere gevoelens, en voelt het soms vrouwelijker. Als u begrijpt wat ik bedoel, het is soms moeilijk om er de juiste woorden voor te vinden.
Uitgaan en de echte wereld verkennen, het is allemaal een hele ontdekking. Dat wil niet zeggen dat het niks zou voorstellen om naar bijv. een T&T avond te gaan. Ik ben daar nog niet geweest en het zou best een confrontatie kunnen zijn als ik dat wel doe...
Hoihoi is inderdaad een beetje late reactie nu
Maar ja tog wilde ik ff kwijt ik ben (wel gewoon als jongen) ook naar mysteryland geweest
En inderdaad het viel mij ook op dat er op dat feest niet echt wat rondliep
Ik ben er 1 tegengekomen (kan marjolein zijn weet ik niet zeker)
Maar dat was in het 2e (rustigere) gedeelte
Ik stond continue bij de q-stage en de jump area
Maar daar zag je er echt helemaal geen enkele
Tog vreemd dat zo'n feest zo weinig aantrekt dan.......
In de jaren 90 toen mysteryland nog HC was zag ik er wel eens meerdere rondlopen
Maar waarom nu niet meer????
Ik zou het neit weten
Maar ja tog wilde ik ff kwijt ik ben (wel gewoon als jongen) ook naar mysteryland geweest
En inderdaad het viel mij ook op dat er op dat feest niet echt wat rondliep
Ik ben er 1 tegengekomen (kan marjolein zijn weet ik niet zeker)
Maar dat was in het 2e (rustigere) gedeelte
Ik stond continue bij de q-stage en de jump area
Maar daar zag je er echt helemaal geen enkele
Tog vreemd dat zo'n feest zo weinig aantrekt dan.......
In de jaren 90 toen mysteryland nog HC was zag ik er wel eens meerdere rondlopen
Maar waarom nu niet meer????
Ik zou het neit weten