ik schaam mij dat ik de laatste maanden niet zo veel gereageerd heb [zat in een behoorlijke depressie
Marjolein is dus gisteren met een vriend naar Mystery Land geweest [voor de niet ingewijden, een groot dance-festival, www.mysteryland.nl] - geweldig!!! Van 's ochtends 11:00 tot 10:00 uur 's avonds (we zijn iets eerder weggegaan) ... aaaaah!!! 3-uur set van Sven Vaeth die ons genekt heeft.... sjongejonge, pijn in voeten/aan benen maar je kon gewoon niet stoppen met dansen!!!
Wat ons opviel is dat de crowd (gok zo'n 30- a 40 duizend bezoekers) duidelijk gewend is aan extravagant maar als je niet extravagant bent maar wel anders-dan-anders dat ze daar wel even aan moesten wennen...
We hebben aardig wat mensen gezien maar vooralsnog houden we het er op dat ik 't enige T-tje was... we hebben er echt 0 anderen gezien. Klopt wel met vorige observatie denk ik. Wel twee kilts en 'n goth-tiep met lange leren rok.
Het aantal gewone/leuke reacties veel groter dan 'rare'. Er was slechts een 'rare' reactie maar dat was ook alles. Wel vaak bekeken maar als 't nieuwe er eenmal af is en ze zien dat je gewoon ook lekker aan 't dansen bent... ach dan is er niks aan de hand. Bij de bar in de rij staan (lekker dicht op elkaar) en dan raak je makkelijk ff aan de praat en wordt er helemaal niet raar gedaan - gewoon spontaan beetje kletsen.
Voor die vriend was het de eerste keer dat hij met Marjolein op stap ging - was wel even wennen voor hem maar ik vind dat hij 't goed weerstaan heeft [het gebeurde wel dat 'men' hem als mijn boyfriend zagen]! Ja, ik vond het heel fijn dat we samen waren. Ik hoop dat 't wat hem betreft ook voor herhaling vatbaar is - wat mij betreft wel!!!
Al met al een geslaagde dag!!
groetjes en dikke kus allemaal,
marjolein