Joy schreef:Er wordt door mij niets in stand gehouden, ik ben de bloemetjestypjes tegengekomen, ze bestaan, ook al waren het er 2, ze bestaan, dat valt niet te ontkennen, ik heb dat geconstateerd, dat was de realiteit
Dat jij ze vervolgens nooit bent tegengekomen op andere t en t avonden, betekend niet dat ze niet bestaan, betekend ook niet dat ik verkeerd geconstateerd heb, er valt dan ook niets bij te stellen qua beeld
Het vreemde is dat je mijn constatering unfair vind jegens de club
Wat is er unfair aan mijn constatering?
Wat is er unfair aan mensen met baarden in bloemetjesjurken?
Er is niks unfair aan mensen met baarden in bloemetjesjurken. Wat is unfair aan jouw constatering is dat in jouw eerste twee postings jouw uitspraken minder genuanceerd waren dan wat je hierboven schetst.
Joy schreef:Ach ja, je ziet ze tenslotte ook op t & t avonden met het vrolijke borsthaar vanonder het o zo vrouwlijke bloesje omhoog krullen
Joy schreef:En nee ik ben idd lang niet op een t en t geweest, ik ben er int verleden wel geweest, en meer dan eens kwam ik t's tegen met borsthaar, beenhaar, en enkelen zelfs met volledige baard en snor, in moe'rs jurkje geperst, hangend aan de bar als bouwbakker met grote pot bier voor de neus
Hier wek je door jouw woordenkeus de indruk dat het om veel meer gevallen gaat dan een tweetal dat je een paar keer hebt getroffen op een T&T avond -- en nogmaals er is niks mis mee dat ze aanwezig waren op een T&T avond en ze zijn daar zeker welkom maar ze zijn echt niet beeldbepalden voor zo een avond (en dat is hoe jouw posting bij mij overkwam)
En ja het is net zo unfair om een T&T avond van nu te bekritiseren op basis van hoe het twee jaar geleden was als het zou zijn om jou te bekritiseren op basis van hoe je je twee jaar geleden gedroeg; want ik neem aan dat in de twee jaar dat je van het forum bent weggeweest je niet stil heb gestaan maar vlink veranderingen hebt doorgemaakt net zoals de rest van ons
Groetjes
Lisa