Robbie Williams als vrouw

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

mina schreef:
Monica Dreamgirl schreef:ik heb echt nog nooit een man met een snor of baard in een bloemetjesjurk of zoiets ontmoet. Noch op een T&T-avond noch daarbuiten. (En nee, er is niks mis met m'n ogen.)
Ik dus wel... Ik weet niet of hij op T&T avonden komt, maar ik vermoed van niet.
Ik ook. Die presteerde het zelfs om bij Virgin te komen.
Werd dan ook niet echt serieus genomen (was bij de VU al eens afgewezen).
Cyn.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Cynthia schreef:
mina schreef:
Monica Dreamgirl schreef:ik heb echt nog nooit een man met een snor of baard in een bloemetjesjurk of zoiets ontmoet. Noch op een T&T-avond noch daarbuiten. (En nee, er is niks mis met m'n ogen.)
Ik dus wel... Ik weet niet of hij op T&T avonden komt, maar ik vermoed van niet.
Ik ook. Die presteerde het zelfs om bij Virgin te komen.
Werd dan ook niet echt serieus genomen (was bij de VU al eens afgewezen).
naja zeg

Werkelijk onbegrijpelijk

Presteerde het zelfs om bij virgin te komen?

Hoe kan iemand in jouw situatie er dergelijke gedachte op nahouden?
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik weet niet of jullie ´vrouwen onder elkaar´hebben gelezen, maar wat mij altijd is bijgebleven is de reactie van een partner, die het jammer vond dat ´hij´ ´zijn´baard had afgeschoren, omdat dat niet stond met een rokje.

Irene
Kleine stapjes
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

en daar bedoel je mee:

??
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Is niet zo vreemde gedachte Joy.
Als iemand niet de moeite wil nemen om zich vrouwelijk te presenteren, dus wel een rok aan, maar ook een baard, en zich erover beklaagt dat de VU afwijzend beschikt, dat gevoegd bij een aantal uitspraken die gedaan werden, maakt dat de persoon door niemand serieus genomen werd.

Ik heb niks tegen mensen die als man naar Virgin komen; kan me dat ook nog wel voorstellen. Maar deze hoorde daar gewoon niet thuis.
Cyn.
Irene
ForumDiva 3000
Contacteer:

Bericht door Irene »

Ik bedoel er helemaal niks mee, maar ik vond die reactie zo merkwaardig, dat ik hem zelfs twintig jaar later nog bijna letterlijk herinner.

Irene
Kleine stapjes
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Ja dat vraag ik me dus af...
er zijn wel meer vrouwen met baarden en snorren, biologische bovendien...
Staat dat niet los van een geslachtsoperatie willen ondergaan...?

Het is geen reden een ander niet te willen begrijpen alleen maar omdat hij of zij het anders doet dan de meerderheid.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Cynthia schreef:Is niet zo vreemde gedachte Joy.
Als iemand niet de moeite wil nemen om zich vrouwelijk te presenteren, dus wel een rok aan, maar ook een baard, en zich erover beklaagt dat de VU afwijzend beschikt, dat gevoegd bij een aantal uitspraken die gedaan werden, maakt dat de persoon door niemand serieus genomen werd.

Ik heb niks tegen mensen die als man naar Virgin komen; kan me dat ook nog wel voorstellen. Maar deze hoorde daar gewoon niet thuis.
En dat heb jij bepaald op basis van wat jij gezien hebt, niet meer dan dat?

Waar ik persoonlijk een beetje onpasselijk (zacht uitgedrukt) van word is dat de ene zogenaamde trans gaat bepalen of een ander zogenaamde trans wel thuishoort bij het vu,en/of al dan niet recht heeft op een geslachtaanpassing

Dergelijk gedrag komt structureel terug in dit wereldje en ik kots ervan als ik weer zon stupide reactie lees

Ook jij zou beter moeten weten - na al die jaren op het forum - om iemand uit dezelfde doelgroep op die manier naar benee te halen

Waar haal je het lef vandaan!

Van jou had ik verwacht dat je visie een stuk opener zou zijn als wat je laat zien door dit soort onzin op te schrijven
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

mina schreef:Ja dat vraag ik me dus af...
er zijn wel meer vrouwen met baarden en snorren, biologische bovendien...
Staat dat niet los van een geslachtsoperatie willen ondergaan...?

Het is geen reden een ander niet te willen begrijpen alleen maar omdat hij of zij het anders doet dan de meerderheid.
Das juist gezegd

Ach, ik maak me kwaad over de structurele beperkte visie naar medemens

Onbegrijpelijk dat als je zelf in een situatie zit die alle normen en verschillen tussen man en vrouw overschreid, aan het wankelen zet, dan het lef hebt om iemand die enigszins afwijkt van jezelf in die situatie te veroordelen
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Joy

Als je erbij geweest was zou je exact dezelfde mening hebben.

En gelukkig voor jou en anderen bepaal ik niet wie er bij de VU behandeld mogen worden. Ik heb alleen mijn eigen mening of iemand wel of niet in dat proces thuishoort. Dat er niet behandeld werd is de uitslag van het onderzoek bij de VU. Toevallig was Jos die keer aanwezig, en die heeft dat nog eens uitgelegd.

En als je mijn posting goed had gelezen, had je gezien dat mijn mening niet alleen bepaald is door wat ik heb gezien. maar ook door wat de betreffende persoon allemaal vertelde.

Ik haal niemand naar beneden; dat heeft de betreffende persoon helemaal zelf gedaan. Iedereen krijgt van mij krediet ongeacht hoe die eruit ziet, maar dat kun je dus wel verspelen. Lijkt me niet meer dan normaal.
Cyn.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Cynthia schreef:Joy

Als je erbij geweest was zou je exact dezelfde mening hebben.

En gelukkig voor jou en anderen bepaal ik niet wie er bij de VU behandeld mogen worden. Ik heb alleen mijn eigen mening of iemand wel of niet in dat proces thuishoort. Dat er niet behandeld werd is de uitslag van het onderzoek bij de VU. Toevallig was Jos die keer aanwezig, en die heeft dat nog eens uitgelegd.

En als je mijn posting goed had gelezen, had je gezien dat mijn mening niet alleen bepaald is door wat ik heb gezien. maar ook door wat de betreffende persoon allemaal vertelde.

Ik haal niemand naar beneden; dat heeft de betreffende persoon helemaal zelf gedaan. Iedereen krijgt van mij krediet ongeacht hoe die eruit ziet, maar dat kun je dus wel verspelen. Lijkt me niet meer dan normaal.
1 - Jij weet niet wat mijn mening daarover geweest zou zijn

2 - Jij hebt je mening over wie er wel of niet in het proces thuishoort, prima, maar houd die mening dan voor je want degene die je in je voorbeeld noemt kan zich niet verdedigen

3 - Jouw mening doet er sowieso niet eens toe, zegt niks nada nop over de persoon zelf waar het om gaat

Jij hebt niet het recht te beoordelen of iemand al dan niet in het traject thuis hoort, period
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Wij zijn het o.a. hierover niet eens, maar het is inderdaad het beste om er een punt achter te zetten.
Cyn.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Ach, tis wel grappig dat je met je gedachtes, menigen, conclusies, je eigenlijk in hetzelfde bevooroordeelde rijtje schaart als het vu

Iemand moet in jouw optiek aan een bepaald beeld voldoen anders is het traject niet het juiste

Ik hoop dat je de beperking van die manier van denken inziet

Stel je voor dat het vu als voorwaarde zou stellen dat je absoluut in een rok en laarzen moet lopen om het traject in te mogen (en dan houd ik het gemakshalve maar ff bij uiterlijk om het niet te ingewikkeld te maken)

Zomaar ff een voorbeeldje hoor, die nauwelijks verder afstaat van het voorbeeld van iemand die niet de moeite neemt zich te scheren (jouw woorden)
Lisa met een S
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lisa met een S »

Joy schreef:Er wordt door mij niets in stand gehouden, ik ben de bloemetjestypjes tegengekomen, ze bestaan, ook al waren het er 2, ze bestaan, dat valt niet te ontkennen, ik heb dat geconstateerd, dat was de realiteit

Dat jij ze vervolgens nooit bent tegengekomen op andere t en t avonden, betekend niet dat ze niet bestaan, betekend ook niet dat ik verkeerd geconstateerd heb, er valt dan ook niets bij te stellen qua beeld

Het vreemde is dat je mijn constatering unfair vind jegens de club

Wat is er unfair aan mijn constatering?

Wat is er unfair aan mensen met baarden in bloemetjesjurken?
Er is niks unfair aan mensen met baarden in bloemetjesjurken. Wat is unfair aan jouw constatering is dat in jouw eerste twee postings jouw uitspraken minder genuanceerd waren dan wat je hierboven schetst.
Joy schreef:Ach ja, je ziet ze tenslotte ook op t & t avonden met het vrolijke borsthaar vanonder het o zo vrouwlijke bloesje omhoog krullen
Joy schreef:En nee ik ben idd lang niet op een t en t geweest, ik ben er int verleden wel geweest, en meer dan eens kwam ik t's tegen met borsthaar, beenhaar, en enkelen zelfs met volledige baard en snor, in moe'rs jurkje geperst, hangend aan de bar als bouwbakker met grote pot bier voor de neus
Hier wek je door jouw woordenkeus de indruk dat het om veel meer gevallen gaat dan een tweetal dat je een paar keer hebt getroffen op een T&T avond -- en nogmaals er is niks mis mee dat ze aanwezig waren op een T&T avond en ze zijn daar zeker welkom maar ze zijn echt niet beeldbepalden voor zo een avond (en dat is hoe jouw posting bij mij overkwam)

En ja het is net zo unfair om een T&T avond van nu te bekritiseren op basis van hoe het twee jaar geleden was als het zou zijn om jou te bekritiseren op basis van hoe je je twee jaar geleden gedroeg; want ik neem aan dat in de twee jaar dat je van het forum bent weggeweest je niet stil heb gestaan maar vlink veranderingen hebt doorgemaakt net zoals de rest van ons

Groetjes
Lisa
If all else fails, buy new shoes
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Ik schreef

-Wat is er unfair aan mijn constatering?
-Wat is er unfair aan mensen met baarden in bloemetjesjurken?

Lisa - Er is niks unfair aan mensen met baarden in bloemetjesjurken. Wat is unfair aan jouw constatering is dat in jouw eerste twee postings jouw uitspraken minder genuanceerd waren dan wat je hierboven schetst.

- dat heb je al aangekaart en je hebt mijn reactie daarop gehad

IK - Ach ja, je ziet ze tenslotte ook op t & t avonden met het vrolijke borsthaar vanonder het o zo vrouwlijke bloesje omhoog krullenEn nee ik ben idd lang niet op een t en t geweest, ik ben er int verleden wel geweest, en meer dan eens kwam ik t's tegen met borsthaar, beenhaar, en enkelen zelfs met volledige baard en snor, in moe'rs jurkje geperst, hangend aan de bar als bouwbakker met grote pot bier voor de neus

Lisa - Hier wek je door jouw woordenkeus de indruk dat het om veel meer gevallen gaat dan een tweetal dat je een paar keer hebt getroffen op een T&T avond -- en nogmaals er is niks mis mee dat ze aanwezig waren op een T&T avond en ze zijn daar zeker welkom maar ze zijn echt niet beeldbepalden voor zo een avond (en dat is hoe jouw posting bij mij overkwam)

Ik-je hebt gelijk, ik heb er 2 gezien, meer dan eens had niet betrekking op een t en t, maar betrekking op profielen,internetsites, we houden het bij die 2 van t en t

Lisa - En ja het is net zo unfair om een T&T avond van nu te bekritiseren op basis van hoe het twee jaar geleden was als het zou zijn om jou te bekritiseren op basis van hoe je je twee jaar geleden gedroeg; want ik neem aan dat in de twee jaar dat je van het forum bent weggeweest je niet stil heb gestaan maar vlink veranderingen hebt doorgemaakt net zoals de rest van ons

-Ik bekrisiteer geen enkele t en t avond, waar haal je dat vandaan

Waar het mij in de kern om gaat is dat ik zeg 2 mannen met baarden in bloemetjesjurken te zijn tegengekomen en vervolgens heeft dreamgirl enorme moeite omdat te geloven en te accepteren, en vervalt in de verdediging dat zij dat nog nooit heeft meegemaakt

dus, dan bestaat het niet, of wat?

Waarom is het zo moeilijk te accepteren dat dergelijke mensen bestaan?

Ik denk dat het te maken heeft met het angstgevoel geasocieerd te worden met dat soort t's, en schaamte daarover, dreamgirl mag uitsluitsel geven, want ik begrijp de verdediging nog steeds niet

Joy
Plaats reactie