Robbie Williams als vrouw

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
mila
Forumdiva

Bericht door mila »

<Ik ook. Die presteerde het zelfs om bij Virgin te komen.
Werd dan ook niet echt serieus genomen (was bij de VU al eens afgewezen)>

Dat is nou zo'n authentieke vrouw, zij het dan dat die authenciteit zich uitsluitend en alleen in het hoofd afspeelt.

Er is hoop voor die persoon: Frederique neemt haar gelukkig wel serieus :-)

Groetjes Mila.
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

ja vind de reakties hier vaak ook heel beperkt bijna gebrainwashed, proberen een fictieve neutraliteit maar wel met gezonde afkeuring te hebben. wat een lef om iemand te beoordelen op een middag die juist bedoeld is voor een beetje support , en wellicht zijn er mensen die zelf afzien van het traject door gewoon eens met anderen samen te zijn en te praten, hoef je er echt niet in te rammen

en om in diens afwijzing bij het Vu een soort persoonlijke overwinning te zien. is echt misselijkmakend hoor wat een niveau! denk je dat psychologen en psychiaters geen fouten maken? Iemand liet mij bijvoorbeeld een foto zijn hoe zij er met baard uitzag, nou dat vind ik alleen maar moedig en een erkenning van die persoons verleden, over realiteitszin gesproken, een psycholoog of een expert van hier (zucht) ziet dat mischien als vasthouden aan het verleden of zoiets, al dat psychologisch ^@ook (ander onderwerop_

er is nog meer in het leven dan andere transgenders af te wijzen hoor

bijvoorbeeld de bioindustrie afwijzen, bewust consumeren, of je eenzame buurvrouw bijstaan, of een positieve bijdrage leveren aan je wijkje, als je de slechtheid van het bestaan afwijst kan je hier mischien eens wat positiefs bijdragen

ik denk dat als je het hier over dromen, verliefdheid of spiritualiteit hebt je ook snel afgekapt wordt, wat een harde mannelijke reakties^

laat mensen aub in hun waarde (2e verzoek)
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Ja hoor, ze bestaan!!! Die travestieten en transen met hun borsthaar, beenhaar en met bossen onder hun oksels!!! Voor mij persoonlijk komt deze hele discussie kwetsend over!!!
IK ben ook één van diegene die mij gehult heb in dames kledij terwijl ik al die haren droeg. Één van de eerte keren dat ik dit deed was inderdaad met een lange baard enz. Later heb ik de baard afgeschoren maar de rest was aardig vertegenwoordigd. Pas sinds enkele jaren heb ik de moed genomen om dit te veranderen en ben begonnen mij te scheren. Samenwonend met een broer durfde ik mij niet regelmatig te scheren omdat ik nog altijd in twijfel was wat ik voelde en in hoe verre ik er mee om wilde en kon gaan. Pas toen ik zelfstandig ben gaan wonen kwam hier verandering in. Hou er rekening mee dat er heel veel travestieten en transsexuelen in "het verborgene"leven genootzaakt door bijv. privé-omstandigheden cq andere redenen, waardoor zij niet "volledig" als schoonheid door het leven kunnen. Je genootzaakt zien om dat gedeelte te handhaven omdat je heen en weer schommelt tussen wat je bent en eventueel wilt zijn. Het gevoel te hebben om ergens bij te willen/moeten passen kan erg sterk zijn en je belemmeren om "het" travestiegebeuren volledig toe te passen.

Wat ik heel knap vind van die bouwvakker is dat hij het aandurfde om naar een avond te komen zoals hij werkelijk is!!! Niet denken van: "hoe beoordelen zij mij, ben ik wel geschikt, ben ik wel passabel enz enz. Nee ik ben travestiet en wil en ik wil zo'n avond bezoeken. Wat hij met die ervaringen die hij daar heeft opgedaan is mijn zaak niet, mischien heeft hij zich wel geschoren of wat dan ook maar hij is in ieder geval gegaan.

Hij/zij krijgt van mij in ieder geval een pluim.

Ach en het verschil tussen trans en trav tijdens die avonden die jullie bezoeken en vermelden? Ach die zie je hier ook in dit forum met alle nuances die er maar zijn. Zelfs hier zijn aparte afdelingen. En denk ik ook terecht maar wel jammer omdat je dan geen ervaringen uit kunt wisselen.

Wat mij ook opgevallen in dit forum is het volgende: Ik tref travo's aan die volledig tevreden zijn met wat zij bereikt hebben en op hun manier een eigen bijdrage leveren en wat ik vaak als positief ervaar. Dan komt de volgende categorie( sorry voor de benaming) pre- ops: hier tref ik vaak in de postings een gevoel van dit wil ik bereiken, hier wil ik aan voldoen en helaas tref ik dan ook aan dat dit ook opgelegd wordt aan anderen niet pre-ops De norm die zij zich zelf opgelegd hebben wordt ook opgelegd aan anderen dmv niet passabel zijn, niet vrouw genoeg enz. Wat ik hier aan tref in hun postings zijn soms opmerkingen die mij de neiging geven om te vluchten en niet meer deel te nemen aan dit forum.
En dan de personen die alles al ondergaan hebben. Met hun ervaringen in het leven kunnen ze nuanceren en doen dit ook regelmatig. Iets van ik heb het bereikt maar zij houden ook rekenschap mee met hetgeen zij meegemaakt hebben, erkennen dit en dragen dit op hun manier ook over. Sommigen blijven hun criteria opleggen aan anderen. Sommigen begrijpen dit en stimuleren je op je weg

gewoon even een analyse van mijzelf hoe ik op dit moment even dit forum ervaar

:D :(
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

ik kan je alleen maar als mens beoordelen Mila ook geen idee hoe je leven eruit ziet en hoe geweldig je bent, maar je maakt als mens weinig indruk op me

je hebt blijbaar wel expertise, inzicht, beoordelingsvermogen in de transwereld en hoewel dat allemaal negatief is (behalve als het om jezelf gaat) geeft dat me een heel goed beeld van wat te vermijden in de toekomst

dank je wel daarvoor

namaste
Dorine
Eredivisie

Bericht door Dorine »

ja lieve Dihiamara

maar aanmoediging zou ik niet verwachten, zou ook niet goed zijn, een beetje vreemd zelfs :-), sympathiek en complimenteus wel :-) maar ja nog weinig gezien

mischien heb je al begrepen dat het allemaal niet over rozen gaat. zeker niet als er onderling al zoveel negativisme is

ik neem mij bij deze in ieder geval voor liefdevol met iedereen om te gaan, moet ik bij sommigen (ik noem geen naam lol) wel meer mn best voor doen ! :evil:

trouwens valt me ook op dat als je met oosterse mensen hierover praat er veel meer begrip is, omdat zij toch minder je lichaam zien als iets wat meer is dan een voertuig,
Monica Dreamgirl
ForumFan

Bericht door Monica Dreamgirl »

Pffft, beste Joy, ik leg het nog één keer uit en dan ben ik wel klaar met dit nutteloze gemuggenzift.

Jij zegt in één van je eerste berichtjes dat je 'meer dan eens' mannen in een bloemetjesjurk bent tegengekomen op een T&T-avond. Dat blijkt dus twee keer te zijn geweest. Toegegeven, dat is inderdaad meer dan eens. Je zegt ook in je eerste berichtje dat je vindt dat Robbie Williams een 'aardig realistische trav' neerzet. Dat mag je vinden, prima, alleen, ik ben het niet met je eens. Dat is toch niet zo moeilijk? Voor mij ziet een 'aardig realistische trav' er anders uit.

In mijn ervaring zijn er heel weinig mannen in bloemetjesjurken. Inderdaad, dat ik ze nooit tegenkom wil vast niet zeggen dat ze helemaal niet bestaan, maar er zijn er in elk geval niet heel veel, anders had ik er vast wel eens eentje ontmoet. Jij wekt de indruk dat er op T&T avonden mannen in bloemetjesjurken met borsthaar bier hangen te hijsen aan de bar. Ik bestrijd dat. Je generaliseert het fenomeen T&T-avond op basis van twee ervaringen die je hebt gehad. Dat vind ik unfair naar de T&T, niet naar de mannen met bloemetjesjurken. Wel goed blijven lezen hè?

Mijn werkelijkheid is kennelijk de jouwe niet, nou, dat kan. Maar nogmaals, ik vind het onredelijk om dingen te verkondigen over T&T-avonden als je er al jaren niet meer geweest bent. Waarom ik die avonden verdedig heb ik je in m'n vorige antwoord al uitgelegd.

Dan over mijn vermeende angst voor de bloemetjesjurken. Ik hou er een aantal overtuigingen op na. Dat zijn waarschijnlijk niet de jouwe en je hoeft het er ook niet mee eens te zijn, maar dat is dan verder niet mijn probleem.

Ik geloof onder meer dat mensen die zich in eerste instantie presenteren in de spreekwoordelijke bloemetjesjurk, of anderszins slonzig gekleed zijn, er best wel wat beter uit zouden willen zien, maar dat ze niet weten hoe, en dat ze via internet of kennelijk soms op een T&T-avond op zoek gaan naar tips om er beter uit te kunnen zien. Dat is één van de essenties van de mens: je wilt altijd vooruit en beter kunnen. Stilstand is niet goed. Dus als mensen mij mailen en tips vragen over hoe ze de bloemetjesjurk moeten verwisselen voor een leuk pakje, dan geef ik ze die. Niet omdat ík wat tegen de bloemetjesjurk heb, maar omdat degene in de bloemetjesjurk zelf er wat tegen heeft, omdat-ie zelf weet dat het anders kan.

Daarnaast is het stereotype van de bloemetjesjurk in de maatschappij nog vrij alom tegenwoordig, net als bijvoorbeeld dat van de hoerige travo, en dat maakt het voor mij niet altijd eenvoudig om aan vrienden en familie uit te leggen dat ik travestiet ben. Want het eerste wat ze denken is inderdaad dat ik in een bloemetjesjurk met een potje bier op de bank zit. In die zin is het stereotype een PR-probleem voor de T's die niet aan dat stereotype voldoen, en in mijn ervaring zijn dat de meesten van ons. Ik geloof dat het nuttig is voor iedereen als we dat stereotype kunnen veranderen, dat leidt uiteindelijk tot een beter acceptatie van transgenders.

Tot slot, je mag me gewoon Monica noemen hoor, dat doet iedereen.

groetjes,

Monica
Ik ben mezelf.
dhiamara
ForumFan

Bericht door dhiamara »

Namasté Dorine
ik denk dat als je het hier over dromen, verliefdheid of spiritualiteit hebt je ook snel afgekapt wordt, wat een harde mannelijke reakties^
yep dan zitten we hier op het verkeerde forum
:D :D
trouwens valt me ook op dat als je met oosterse mensen hierover praat er veel meer begrip is, omdat zij toch minder je lichaam zien als iets wat meer is dan een voertuig,
Ja inderdaad, zij gaan uit van de ziel van een mens en niet het uiterlijk. :D
With Love and Lightness.

"Wees er van bewust dat je een toeschouwer bent van het Universum"
"Besef tegelijkertijd dat je tevens een Deelnemer bent van het Universum
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Monica Dreamgirl schreef:Pffft, beste Joy, ik leg het nog één keer uit en dan ben ik wel klaar met dit nutteloze gemuggenzift.

Jij zegt in één van je eerste berichtjes dat je 'meer dan eens' mannen in een bloemetjesjurk bent tegengekomen op een T&T-avond. Dat blijkt dus twee keer te zijn geweest. Toegegeven, dat is inderdaad meer dan eens. Je zegt ook in je eerste berichtje dat je vindt dat Robbie Williams een 'aardig realistische trav' neerzet. Dat mag je vinden, prima, alleen, ik ben het niet met je eens. Dat is toch niet zo moeilijk? Voor mij ziet een 'aardig realistische trav' er anders uit.

In mijn ervaring zijn er heel weinig mannen in bloemetjesjurken. Inderdaad, dat ik ze nooit tegenkom wil vast niet zeggen dat ze helemaal niet bestaan, maar er zijn er in elk geval niet heel veel, anders had ik er vast wel eens eentje ontmoet. Jij wekt de indruk dat er op T&T avonden mannen in bloemetjesjurken met borsthaar bier hangen te hijsen aan de bar. Ik bestrijd dat. Je generaliseert het fenomeen T&T-avond op basis van twee ervaringen die je hebt gehad. Dat vind ik unfair naar de T&T, niet naar de mannen met bloemetjesjurken. Wel goed blijven lezen hè?

Mijn werkelijkheid is kennelijk de jouwe niet, nou, dat kan. Maar nogmaals, ik vind het onredelijk om dingen te verkondigen over T&T-avonden als je er al jaren niet meer geweest bent. Waarom ik die avonden verdedig heb ik je in m'n vorige antwoord al uitgelegd.

Dan over mijn vermeende angst voor de bloemetjesjurken. Ik hou er een aantal overtuigingen op na. Dat zijn waarschijnlijk niet de jouwe en je hoeft het er ook niet mee eens te zijn, maar dat is dan verder niet mijn probleem.

Ik geloof onder meer dat mensen die zich in eerste instantie presenteren in de spreekwoordelijke bloemetjesjurk, of anderszins slonzig gekleed zijn, er best wel wat beter uit zouden willen zien, maar dat ze niet weten hoe, en dat ze via internet of kennelijk soms op een T&T-avond op zoek gaan naar tips om er beter uit te kunnen zien. Dat is één van de essenties van de mens: je wilt altijd vooruit en beter kunnen. Stilstand is niet goed. Dus als mensen mij mailen en tips vragen over hoe ze de bloemetjesjurk moeten verwisselen voor een leuk pakje, dan geef ik ze die. Niet omdat ík wat tegen de bloemetjesjurk heb, maar omdat degene in de bloemetjesjurk zelf er wat tegen heeft, omdat-ie zelf weet dat het anders kan.

Daarnaast is het stereotype van de bloemetjesjurk in de maatschappij nog vrij alom tegenwoordig, net als bijvoorbeeld dat van de hoerige travo, en dat maakt het voor mij niet altijd eenvoudig om aan vrienden en familie uit te leggen dat ik travestiet ben. Want het eerste wat ze denken is inderdaad dat ik in een bloemetjesjurk met een potje bier op de bank zit. In die zin is het stereotype een PR-probleem voor de T's die niet aan dat stereotype voldoen, en in mijn ervaring zijn dat de meesten van ons. Ik geloof dat het nuttig is voor iedereen als we dat stereotype kunnen veranderen, dat leidt uiteindelijk tot een beter acceptatie van transgenders.

Tot slot, je mag me gewoon Monica noemen hoor, dat doet iedereen.

groetjes,

Monica
Om maar ff korte mette te maken, je draait wat ik zeg gewoon om en probeerd dat te gebruiken tegen mij

Je verdedigende houding is er een die onnodig is,ook tov die hoerige trav, die ene met dat zweepje , die ene met die baard

Want die zeggen namelijk niks nada nop over jou, je angst voor vergelijking is irreel

Of denk je werkelijk dat wanneer iemand die hoerige tv , die met baard en borsthaar if die puur en alleen in string ziet, diegene dan meteen aan jou denkt?

Kortom, je hoeft helemaal niets te verdedigen want er valt niets te verdedigen

amen
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Dorine schreef:ja vind de reakties hier vaak ook heel beperkt bijna gebrainwashed, proberen een fictieve neutraliteit maar wel met gezonde afkeuring te hebben. wat een lef om iemand te beoordelen op een middag die juist bedoeld is voor een beetje support , en wellicht zijn er mensen die zelf afzien van het traject door gewoon eens met anderen samen te zijn en te praten, hoef je er echt niet in te rammen
Dorine, dan heb je mijn postings en de strekking niet goed gelezen.
Deze persoon wilde juist NIET afzien van het traject, maar deed geen enkele poging om er ook maar een beetje vrouwelijk uit te zien (behalve de rok). Had zelfs een flinke baard. Dit gevoegd bij wat deze persoon allemaal vertelde vormde bij mij de PERSOONLIJKE mening, dat die daar niet thuishoorde. Ik heb hem verder in zijn waarde gelaten, niet gevraagd wat die kwam doen of uitgelachten of zo.
Als er hier gevonden wordt dat ik geen eigen mening mag vormen is het voor mij hier afgelopen. Dat is pas een vorm van discriminatie.
Dorine schreef:en om in diens afwijzing bij het Vu een soort persoonlijke overwinning te zien. is echt misselijkmakend hoor wat een niveau! denk je dat psychologen en psychiaters geen fouten maken?

Ik zie dat totaal niet als een persoonlijke overwinning. Ik heb daar helemaal niks bij te winnen of verliezen, en sta daar in feite helemaal buiten. Ik heb alleen de argumenten van Jos aangehaald toen Joy ook al over mij heen viel.
Dorine schreef:Iemand liet mij bijvoorbeeld een foto zijn hoe zij er met baard uitzag, nou dat vind ik alleen maar moedig en een erkenning van die persoons verleden.
Ik heb ook wel foto's laten zien hoe ik er vroeger uitzag. Daar schaam ik mij totaal niet voor. Je verleden maakt onderdeel uit van wie je bent en hoe dat je gevormd heeft.
Dorine schreef:er is nog meer in het leven dan andere transgenders af te wijzen hoor
Hoe kom jij er nu bij dat ik transgenders af zou wijzen. Dan heb je mijn postings verkeerd gelezen en uit zijn verband gerukt.
Dorine schreef:laat mensen aub in hun waarde (2e verzoek)
Waar maak je uit op dat ik mensen niet in hun waarde laat? Uit het feit dat ik een mening gevormd heb over iemand waar sommigen hier overheen vallen? Zonder mij verder te kennen en zonder je in mij te verdiepen?
Dat is kortzichtig en doet geen waarde aan alle moeite die ik doe om anderen te helpen, zowel hier met mijn bijdragen, als opde chat, als op de MSN en met persoonlijke mails.
Van dat soort meningen word ik pas misselijk van.
EN als jullie vinden dat ik het niet goed en geen mening mag hebben die AFWIJKT VAN DIE VAN JULLIE, laat het dan maar weten.
Dan zoeK je het maar uit en ben ik hier weg.
Cyn.
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

Cynthia schreef:
Dorine schreef:ja vind de reakties hier vaak ook heel beperkt bijna gebrainwashed, proberen een fictieve neutraliteit maar wel met gezonde afkeuring te hebben. wat een lef om iemand te beoordelen op een middag die juist bedoeld is voor een beetje support , en wellicht zijn er mensen die zelf afzien van het traject door gewoon eens met anderen samen te zijn en te praten, hoef je er echt niet in te rammen
Dorine, dan heb je mijn postings en de strekking niet goed gelezen.
Deze persoon wilde juist NIET afzien van het traject, maar deed geen enkele poging om er ook maar een beetje vrouwelijk uit te zien (behalve de rok). Had zelfs een flinke baard. Dit gevoegd bij wat deze persoon allemaal vertelde vormde bij mij de PERSOONLIJKE mening, dat die daar niet thuishoorde. Ik heb hem verder in zijn waarde gelaten, niet gevraagd wat die kwam doen of uitgelachten of zo.
Als er hier gevonden wordt dat ik geen eigen mening mag vormen is het voor mij hier afgelopen. Dat is pas een vorm van discriminatie.
Dorine schreef:en om in diens afwijzing bij het Vu een soort persoonlijke overwinning te zien. is echt misselijkmakend hoor wat een niveau! denk je dat psychologen en psychiaters geen fouten maken?

Ik zie dat totaal niet als een persoonlijke overwinning. Ik heb daar helemaal niks bij te winnen of verliezen, en sta daar in feite helemaal buiten. Ik heb alleen de argumenten van Jos aangehaald toen Joy ook al over mij heen viel.
Dorine schreef:Iemand liet mij bijvoorbeeld een foto zijn hoe zij er met baard uitzag, nou dat vind ik alleen maar moedig en een erkenning van die persoons verleden.
Ik heb ook wel foto's laten zien hoe ik er vroeger uitzag. Daar schaam ik mij totaal niet voor. Je verleden maakt onderdeel uit van wie je bent en hoe dat je gevormd heeft.
Dorine schreef:er is nog meer in het leven dan andere transgenders af te wijzen hoor
Hoe kom jij er nu bij dat ik transgenders af zou wijzen. Dan heb je mijn postings verkeerd gelezen en uit zijn verband gerukt.
Dorine schreef:laat mensen aub in hun waarde (2e verzoek)
Waar maak je uit op dat ik mensen niet in hun waarde laat? Uit het feit dat ik een mening gevormd heb over iemand waar sommigen hier overheen vallen? Zonder mij verder te kennen en zonder je in mij te verdiepen?
Dat is kortzichtig en doet geen waarde aan alle moeite die ik doe om anderen te helpen, zowel hier met mijn bijdragen, als opde chat, als op de MSN en met persoonlijke mails.
Van dat soort meningen word ik pas misselijk van.
EN als jullie vinden dat ik het niet goed en geen mening mag hebben die AFWIJKT VAN DIE VAN JULLIE, laat het dan maar weten.
Dan zoeK je het maar uit en ben ik hier weg.
wie zijn billen brand...

Ach cynthia, je had kunnen weten dat je met je posting bepaalde reacties zou kunnen krijgen die je niet aanstaan en vervolgens zeur je dat je dan maar weg gaat blijven

Waar het mij wringt is dat je een voorbeeld geeft van een derde , daar je mening over geeft, in feite die ander zwart maakt

Wat dat betrefd past je bericht onder het kopje: stemmingmakerij

Niet doen, mee ophouden, want het leid nergens toe zoals je merkt

Joy
Cynthia
Chat Ops

Bericht door Cynthia »

Joy schreef:Waar het mij wringt is dat je een voorbeeld geeft van een derde , daar je mening over geeft, in feite die ander zwart maakt

Wat dat betrefd past je bericht onder het kopje: stemmingmakerij
Ik gaf (in een heel ander verband overigens) een voorbeeld van iemand in vrouwenkleding met een baard. Want aan het bestaan darvan werden vraagtekens gezet. En daar gaf ik mijn mening bij.
Ik vind nog steeds, dat die persoon mag doen wat ie wil, maar dat ie niet geloofwaardig overkomt als transseksueel. En die mening is mede gevormd door de uitspraken die die dag gedaan zijn. En volgens mij waren jij en Dorine daar die dag niet bij.

En ik vind ook dat ik hier mijn mening mag geven. Daarbij maak ik die persoon niet zwart; ik zet alleen vraagtekens bij het TS-gehalte.
Cyn.
Lianne
dagelijks aanwezig
Contacteer:

Bericht door Lianne »

Beste Cynthia,

Het zou heel jammer zijn als je hier niet meer zou schrijven, aangezien jou postings op mij vrij objectief overkomen.
Maar kan heel goed begrijpen dat je het wel effe gehad hebt nu.
Persoonlijk ken ik je niet, maar heb wel het gevoel dat je iedereen in zijn waarde laat, en dat kan ik waarderen in de mens.
Blijf lekker jezelf meid. :)

Verder nog :

Iedereen heeft ook recht op zijn/haar eigen mening, maar ik vindt ook dat hier door sommigen te pas en onpas mee wordt omgegaan.
Denk dat er hier inderdaad een heleboel zijn die erg onzeker zijn, en iedereen gaat daar weer anders mee om.
Het is voor iedereen een moeilijke weg met weerstand, maar voor mezelf ben ik nog wel altijd in staat om te genieten van de mooie dingen in het leven, hoe klein ze ook zijn, dat geeft mij de kracht om door te gaan, en de toekomst toch redelijk positief tegenmoet te zien.

Wat ik voor mezelf niet wil, is dat mijn leven als een trein voorbij dendert, het is veels te mooi om het nu al voorbij te laten gaan.

Bij deze nogmaals, blijf lekker jezelf Cynthia, en geniet en leef je leven zoals jij dat graag wilt. :)

Groetjes Bibi
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Dorine schreef:ik denk dat als je het hier over dromen, verliefdheid of spiritualiteit hebt je ook snel afgekapt wordt, wat een harde mannelijke reakties^

laat mensen aub in hun waarde (2e verzoek)
Hoi Dorine,
Nee hoor! Ik hoor graag over die onderwerpen. Ik ben ook niet zo gefixeerd op uiterlijkheden hoor, en ik vind jouw bijdragen erg fijn om te lezen...

Mina
Joy
Forumdiva

Bericht door Joy »

<Neemt even gepaste afstand>

Heerlijk dit forum

Gebeurd een hoop, en aant end is iedereen weer ok:)
mina
Eredivisie

Bericht door mina »

Monica Dreamgirl schreef:Jij wekt de indruk dat er op T&T avonden mannen in bloemetjesjurken met borsthaar bier hangen te hijsen aan de bar. Ik bestrijd dat.
jammer, in dat geval had ik zeker een pilsje komen halen :)

x
Mina
Plaats reactie