Dorine schreef:ja vind de reakties hier vaak ook heel beperkt bijna gebrainwashed, proberen een fictieve neutraliteit maar wel met gezonde afkeuring te hebben. wat een lef om iemand te beoordelen op een middag die juist bedoeld is voor een beetje support , en wellicht zijn er mensen die zelf afzien van het traject door gewoon eens met anderen samen te zijn en te praten, hoef je er echt niet in te rammen
Dorine, dan heb je mijn postings en de strekking niet goed gelezen.
Deze persoon wilde juist NIET afzien van het traject, maar deed geen enkele poging om er ook maar een beetje vrouwelijk uit te zien (behalve de rok). Had zelfs een flinke baard. Dit gevoegd bij wat deze persoon allemaal vertelde vormde bij mij de PERSOONLIJKE mening, dat die daar niet thuishoorde. Ik heb hem verder in zijn waarde gelaten, niet gevraagd wat die kwam doen of uitgelachten of zo.
Als er hier gevonden wordt dat ik geen eigen mening mag vormen is het voor mij hier afgelopen. Dat is pas een vorm van discriminatie.
Dorine schreef:en om in diens afwijzing bij het Vu een soort persoonlijke overwinning te zien. is echt misselijkmakend hoor wat een niveau! denk je dat psychologen en psychiaters geen fouten maken?
Ik zie dat totaal niet als een persoonlijke overwinning. Ik heb daar helemaal niks bij te winnen of verliezen, en sta daar in feite helemaal buiten. Ik heb alleen de argumenten van Jos aangehaald toen Joy ook al over mij heen viel.
Dorine schreef:Iemand liet mij bijvoorbeeld een foto zijn hoe zij er met baard uitzag, nou dat vind ik alleen maar moedig en een erkenning van die persoons verleden.
Ik heb ook wel foto's laten zien hoe ik er vroeger uitzag. Daar schaam ik mij totaal niet voor. Je verleden maakt onderdeel uit van wie je bent en hoe dat je gevormd heeft.
Dorine schreef:er is nog meer in het leven dan andere transgenders af te wijzen hoor
Hoe kom jij er nu bij dat ik transgenders af zou wijzen. Dan heb je mijn postings verkeerd gelezen en uit zijn verband gerukt.
Dorine schreef:laat mensen aub in hun waarde (2e verzoek)
Waar maak je uit op dat ik mensen niet in hun waarde laat? Uit het feit dat ik een mening gevormd heb over iemand waar sommigen hier overheen vallen? Zonder mij verder te kennen en zonder je in mij te verdiepen?
Dat is kortzichtig en doet geen waarde aan alle moeite die ik doe om anderen te helpen, zowel hier met mijn bijdragen, als opde chat, als op de MSN en met persoonlijke mails.
Van dat soort meningen word ik pas misselijk van.
EN als jullie vinden dat ik het niet goed en geen mening mag hebben die AFWIJKT VAN DIE VAN JULLIE, laat het dan maar weten.
Dan zoeK je het maar uit en ben ik hier weg.
Cyn.