tja dan heb ik weer het gebrek aan realiteitszin dat ie mij als dame zag
voorjaar naar Parijs, joy
Thelma en Louise en Ma baker xx
Moderator: Moderators
zieje, of je wel of niet overkwam als dame, de franse schat had iig de realiteitszin je wel zodanig aan te spreken , en niet voor niks,en dat is toch het belangrijkste:)Dorine schreef:wel een keer meegemaakt Joy, en Paris was met een groep meiden naar Centre Pompidou geweest en een man van de kruidenier, denkt da ik geen frans spreek zegt: vous est ma cherie , oui ?
tja dan heb ik weer het gebrek aan realiteitszin dat ie mij als dame zagkom ik de middag weer mee door lol
voorjaar naar Parijs, joymag Mila ook mee, maar ik doe oordopjes in
Thelma en Louise en Ma baker xx
Ik ben er ook niet bijgeweest en heb hem ook niet horen praten. En zonder met Jos over welke-visie-op-TS-dan-ook gepraat te hebben vind ik het toch heel gevaarlijk om Jos z'n visie aan te halen als iemand die er kijk op heeft op wie wel-of-geen trans is. Denk even met mij mee:Cynthia schreef:Deze persoon wilde juist NIET afzien van het traject, maar deed geen enkele poging om er ook maar een beetje vrouwelijk uit te zien (behalve de rok). Had zelfs een flinke baard. Dit gevoegd bij wat deze persoon allemaal vertelde vormde bij mij de PERSOONLIJKE mening, dat die daar niet thuishoorde. [...] Ik heb alleen de argumenten van Jos aangehaald toen Joy ook al over mij heen viel.
Groetjes,Frederique_ schreef:In hoeverre zou de conclusie dat de VU de markt "afroomt" door alleen de gemakkelijk te diagnoseren mensen te behandelen en de rest maar weg te verwijzen realistisch zijn? En wat zegt dat over Jos z'n uitspraken over het wel-of-geen trans zijn op zo'n bijeenkomst?
Kennelijk niet goed gelezen:Joy schreef:Ok, we gaan gewoon door, ben flexi
De vraag die ik boeiend vind is:
Monica,waarom doe je zoveel moeite het door mij geschetste beeld te bestrijden?
Is het niet waar? Is het onzin? Bestaat het niet?
vertel eens...
Joy
Maar misschien kan er een andere voorbeeld het verduidelijken:Monica Dreamgirl schreef:In mijn ervaring zijn er heel weinig mannen in bloemetjesjurken. Inderdaad, dat ik ze nooit tegenkom wil vast niet zeggen dat ze helemaal niet bestaan, maar er zijn er in elk geval niet heel veel, anders had ik er vast wel eens eentje ontmoet.
Zoals ik al eerder zei, ik kom niet regelmatig maar af en toe op de T&T vonden in Rotterdam en Nieuwegein. Nou heb ik een keer wel iemand daar gesproken die in zo'n lakleer SM pakje was gekomen. Het was toen haar eerste keer en ze voelde zich niet op haar gemak, want ze viel uit de toon vergeleken met de andere bezoek(st)ers. Afkeurende blikken kan ik mij niet herinneren en in zo ver als ik weet werd er ook geen afkeurende woorden gesproken. Maar ja als je op een feest komt en jij bent in gala en alle andere mensen in spijkerbroek rondlopen dan denk ik voel je je ook niet op je gemak. In ieder geval heb ik dat pakje nooit meer gezien op een T&T avond; of de draagster daarvan terug is geweest in andere kleding durf ik niet te zeggen want zo vaak ben ik niet geweest.Joy schreef:Pes vind ik het wel grappig als bijv iemand binnekomt op een t en t, in sm pakkie, de zweep op de bar legt en een biertje besteld, maar dat komt vast nooit voor
Ik betwijfel niet dat hij dat heeft gezegd; ik vraag mij af wat er wordt bedoeld met 'spijtoptanten van alle operaties' -- kan mij niet voorstellen dat veel mensen die een blindedarmontsteking hebben gehad spijt hebben dat ze hun blindedarm heb laten verwijderen.Frederique_ schreef:Zie de onderste link op deze pagina. Jos doet deze uitspraak na 3:00 minuten.
Groetjes,
Frederique
Ik heb bij het transgenderfilmfestival ook één persoon in zo'n outfit gezien. Ik vond haar heel dapper, 't stond haar ook goed. Ze was niet zenuwachtig, wel de enige.Lisa met een S schreef:Nou heb ik een keer wel iemand daar gesproken die in zo'n lakleer SM pakje was gekomen. Het was toen haar eerste keer en ze voelde zich niet op haar gemak, want ze viel uit de toon vergeleken met de andere bezoek(st)ers. Afkeurende blikken kan ik mij niet herinneren en in zo ver als ik weet werd er ook geen afkeurende woorden gesproken.
Ik ging vroeger regelmatig na afloop van de dansles naar het hardrock cafe, keurig in het pak temidden van al het leer, ik voelde me daar prima op mijn gemak.Het was toen haar eerste keer en ze voelde zich niet op haar gemak, want ze viel uit de toon vergeleken met de andere bezoek(st)ers.
inderdaadLisa met een S schreef:Joy schreef:heeeeeeeeeeeele hoop herhaling
knippie knippie
Gelukkig dat zulke dingen hier niet gebeuren.
Groetjes
Lisa