Dokter Verschoor scene bewerken?

Algemeen

Moderator: Moderators

Plaats reactie
Anakin_TS
ForumFan

Dokter Verschoor scene bewerken?

Bericht door Anakin_TS »

Hallo Iedereen,

Zoals ik eerder heb aangekondigd, ben ik bezig om Rachel's dagboek te herschrijven in de Engelse taal. Een aantal scenes gaan verdwijnen, omdat ik ze niet goed vind.

Ook wil ik de tijd updaten, maar stuit op een aantal problemen.

Dit jaar is het alweer 10 jaar geleden dat Dokter Verschoor zijn betrokkenheid bij de Gender Stichting heeft afgerond.

Voor zover ik weet, verloopt een concult tegenwoordig anders.
Van Rachel's dagboek bestaat alleen 1 gebonden boek. Het was geschreven op een Apple laptop en later bewerkt op een PC versie.
(Helaas weet ik niet waar al die PC versies zijn gebleven. Zelfs mijn eigen versie is door de tijd en het eindeloze editten niet meer compleet.)
De Apple versie is de meeste orginele versie. Zoals we weten is een Apple grafisch erg mooi en dat kunnen we zelfs ook zien aan tekst op papier.

Ergens wil ik Drs. A.Verschoor wel meenemen naar de Engelse versie, alleen ga ik dan wel terug in de tijd. Wat vinden jullie, dat ik moet doen?

Bij mijn volgende post zal ik de links posten van de scene De psycholoog.
Ik moet de bestanden updaten, maar ik moet nu nodig naar de supermarkt. (Ik moet op tijd weer naar bed ivm. nachtdienst :D)
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!

―Centurion to Anakin
Anakin_TS
ForumFan

Bericht door Anakin_TS »

updaten? uploaden bedoelde ik. Even los van dubbele zin, grammatica fouten of woordjes aan elkaar. Het gaat er dus om of ik een scene als dit anno 2007 nog wel kan vertalen naar het Engels of misschien toch doen vanwege authenticiteit?

Deze scene is namelijk waargebeurd :o

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
"Girl! No worries if your Slavic dude let you down!
Before sunrise there is a more courteous and more tall Slavic!
Ты нарисуй мне солнышко и нарисуй закат!

―Centurion to Anakin
Plaats reactie